Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @vitriol, ma refeream la atitudinea unora ca 5000-6000E ar fi pretul corect nu mai mult (folosind, lighean sau caruta, denota ca nu merita mai mult).

    Da probabil pentru modelele neechipate, dar pentru variantele de top pretul este ok (comparand cu alte marci/modele si nu cu cat am crede noi ca ar trebui sa merite).

    Poate jonnie007 vroia sa zica altceva dar nu si-a ales prea bine cuvintele.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Daca nu noi clientii, cine ar trebui sa creada ca ceva merita sa nu pretul?

      Un sondaj de genul: ati plati 14 mii de euro pe un Logan nou sau ati achizitiona un A4/Passat/BMW Serie3 etc. de 4-5 ani vechime cred ca ar mai taia din aroganta celor care cred ca masina noua e mana cereasca.
      comparand cu alte marci/modele
      14 mii pe o Dacia e enorm. Exista Megane nou in banii astia.
      Last edited by mr.K; 20 April 2017, 10:15.

      Comment


      • Cat timp fata de concurenta pretul este cam imbatabil...merita pretul. Cand vine concurenta cu ceva asemanator la un pret mai mic...atunci mai discutam. Cand mi-am luat masina...am cautat aproape 3 luni de zile altceva (deh...dupa 10 ani de logan...doream si eu altceva)...dar in zona de pret dorita de mine...cu caracteristiicle dorite de mine (garda la sol, dimensiuni si costuri)...cam n-am gasit nimic (nu punem la socoteala jumatatile de masina: Citroen C1, Peugot 107, opel corsa etc.

        Comment


        • Pretul e dat de piata, care e influentata de mai multi factori.

          Noi de dam cu pararea dar avem informatii tot comparative si niciodata nu dispunem de datele reale. Poate doar daca producatorii vor fi vreodata obligati sa declare defalcat pretul masinii (productie, overhead, distributie, garantie etc.) atunci putem sa spunem ca evaluam noi masina si alegem in cunostinta de cauza.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Pai am zis eu ca evaluam costul? Nicidecum!
            Am zis ca e o risipa sa arunci 14 mii de euro pe o masina modesta, doar pentru ca e cea mai ieftina de pe piata la achizitie.
            Modelele de 5-6 mii de euro renteaza pentru cei care isi cumpara efectiv roti+volan, avand un scop precis.

            Oricum, cand zici ceva rau de Dacia pe aici, e ca si cum ai calca pe un musuroi de furnici.

            Comment


            • mr.K ai inteles gresit, lumea nu se supara daca zici de rau pe aici...ci doar daca bati campii fara o argumentatie...si doar pe impresii...

              Comment


              • Pai impresii sunt si din partea celor care spun ca Dacia e o masina care merita banii.

                Ma asteptam la tine sa iti fie clar ca esti subiectiv.
                Last edited by mr.K; 20 April 2017, 10:32.

                Comment


                • subiectiv? poate putin...dar pragmatic? Rau de tot. Nu imi place sa aruncu cu bani. Multi au facut niste socoteli...destul de exacte.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    14 mii pe o Dacia e enorm. Exista Megane nou in banii astia.
                    Din nou, prejudecata: `pe o Dacia`. Cand incepem sa vedem dincolo prejudecati atunci poate putem analiza obiectiv.

                    ~~~~
                    In alta ordine de idei:

                    14000Euro - Logan MCV full dotat + cutie automata (robotizata, irelevant, din dpdv al soferului e automata).

                    Arata-mi, te rog, un Renault la acelasi nivel de echipare, acelasi spatiu interior + depozitare in 14000Euro.

                    ~~~~

                    Eu cand am luat-o chiar a sondat piata si cea mai apropiata era la 17800Euro (motor diesel) (avea mai multe dotari dar nu ma interesau neaparat).

                    Apoi trebuie sa calculam si costurile de intretinere si exploatare ca nu conteaza doar costurile de achizitie.

                    In concluzie, este o masina buna pentru ce ofera si cat costa.

                    ~~~~

                    Un sondaj facut in RO are rezultate predictibile si nefolositoare pentru ca romanul nu se uita decat la ce are masina si cat costa.

                    Celelalte costuri directe si indirecte sunt tabu pentru majoritatea celor ce ar participa la sondaj.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Pai ajunge sa fie cea mai ieftina de pe piata?

                      Aplici criteriul asta la orice, de la mancare si haine pana la locuinta?

                      Arata-mi, te rog, un Renault la acelasi nivel de echipare, acelasi spatiu interior + depozitare in 14000Euro.
                      Ia-ti autoutilitara daca vrei spatiu de depozitare. Si te mai plangi ca nu stiu cine numeste Dacia caruta.

                      Sau cine vrea garda la sol, sa-si ia SUV.


                      Un sondaj facut in RO are rezultate predictibile si nefolositoare pentru ca romanul nu se uita decat la ce are masina si cat costa.
                      Poate ca atat conteaza, ce masina poti avea intr-un anumit buget.


                      Celelalte costuri directe si indirecte sunt tabu pentru majoritatea celor ce ar participa la sondaj.
                      La Dacia totul e gratis? Timpul pierdut in reprezentante aiurea, pentru ca miticii de acolo habar nu au, nu se pune? Stai cu garantia in mana si unul iti explica faptul ca totul e normal, asa face toate.
                      Cat despre revizii, nu-s ieftine deloc, comparabile cu ceilalti.


                      Din nou, prejudecata: `pe o Dacia`.
                      Prejudecata pe naiba. Dintre masinile europene, Dacia e standardul in low cost. Nu-ti simti mandria afectata.
                      Eu cand am luat-o chiar a sondat piata si cea mai apropiata era la 17800Euro (motor diesel) (avea mai multe dotari dar nu ma interesau neaparat).
                      Nu toti vor o caruta cu spatiu mare, unii vor si dotari, care pe tine nu te intereseaza.


                      (robotizata, irelevant, din dpdv al soferului e automata).
                      Automata pe naiba. Mai si functioneaza tot ca naiba.


                      PS: lucrezi la/pentru Dacia, nu?
                      Last edited by mr.K; 20 April 2017, 10:41. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Originally posted by Silviu View Post
                        @vitriol, ma refeream la atitudinea unora ca 5000-6000E ar fi pretul corect nu mai mult (folosind, lighean sau caruta, denota ca nu merita mai mult).

                        Da probabil pentru modelele neechipate, dar pentru variantele de top pretul este ok (comparand cu alte marci/modele si nu cu cat am crede noi ca ar trebui sa merite).

                        Poate jonnie007 vroia sa zica altceva dar nu si-a ales prea bine cuvintele.
                        Pai si eu zic la fel: 6390E maxim pentru sedan si 7390E pentru MCV.
                        Diferenta aia de 6600E pentru un motor diesel (care, daca nu se aliniaza planetele cum trebuie si daca capricornul intra in sagetator, o sa-ti ceara o gramada de bani) volan din piele, o navigatie si alte briz-brizuri, este enorma!
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Pai ajunge sa fie cea mai ieftina de pe piata?
                          Mai citeste odata ce am scris: cost de achizitie, cost de exploatare, ce ofera.

                          Daca nu avea anumite optiuni pe care le urmaream mergeam pe urmatoarea varianta (si nu era de la Dacia).

                          Originally posted by mr.K
                          Aplici criteriul asta la orice, de la mancare si haine pana la locuinta?
                          Da. Criteriul de mai sus nu cel gresit enuntat de tine.

                          Originally posted by mr.K

                          Ia-ti autoutilitara daca vrei spatiu de depozitare. Si te mai plangi ca nu stiu cine numeste Dacia caruta.

                          Sau cine vrea garda la sol, sa-si ia SUV.
                          Acum vorbesti aiurea. Un break e autoutilitara? Pe bune decat sa arunci cu argumentele de 2 lei mai bine abtine-te.


                          Originally posted by mr.K
                          Poate ca atat conteaza, ce masina poti avea intr-un anumit buget.
                          Daca nu prevezi si cum vei folosi acel bun si cat te va costa si daca iti vei permite intretinerea lui pe viitor denota prostie.


                          Originally posted by mr.K
                          La Dacia totul e gratis? Timpul pierdut in reprezentante aiurtea, pentru ca miticii de acolo habar nu au, nu se pune? Stai cu garantia in mana si unul iti explica faptul ca totul e normal, asa face toate.
                          Cat despre revizii, nu-s ieftine deloc, comparabile cu ceilalti.
                          Si unde nu patesti la fel? La Ford e altfel? La Skoda e altfel? Sa fim seriosi.

                          Originally posted by mr.K
                          Prejudecata pe naiba. Dintre masinile europene, Dacia e standardul in low cost.
                          Si e ceva rau in asta? Atata timp cat iti ofera ceva decent si iti permiti acel ceva fara mari sacrificii, ce e rau in asta?

                          Mergi cu avionul low-cost sau economy/bussines?

                          Originally posted by vitriol View Post
                          Pai si eu zic la fel: 6390E maxim pentru sedan si 7390E pentru MCV.
                          Diferenta aia de 6600E pentru un motor diesel (care, daca nu se aliniaza planetele cum trebuie si daca capricornul intra in sagetator, o sa-ti ceara o gramada de bani) volan din piele, o navigatie si alte briz-brizuri, este enorma!
                          Doar la Dacia sau in general? La diferenta ma refer.

                          Nu de alta dar proportiile sunt similare si la celalalte marci din aceeasi clasa cu Dacia (chiar mai mari ca ai mai multe optionale disponibile).
                          Last edited by Silviu; 20 April 2017, 10:54. Reason: Automerged Doublepost
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Criteriul era pentru @bolovan.
                            subiectiv? poate putin...dar pragmatic? Rau de tot. Nu imi place sa aruncu cu bani. Multi au facut niste socoteli...destul de exacte.
                            In rest, m-am convins cat de subiectiv vezi totul.
                            Daca pe tine te coafeaza Dacia, ar trebui ca toti sa-ti impartaseasca ideea, este?

                            Daca nu prevezi si cum vei folosi acel bun si cat te va costa si daca iti vei permite intretinerea lui pe viitor denota prostie.
                            Ce ai prevazut tu la Dacia, si pe cat timp?
                            Esti Nostradamus? Stii ca nu te vor lasa injectoarele si turbina?

                            In afara de pretul unor revizii+intretinere periodica, n-ai ce sa prevezi. Nici macar nu poti miza 100% pe garantie, vezi cazul celor cu robotizata care fac acusi hernie cervicala de la cat ii zgaltaie masina.
                            Last edited by mr.K; 20 April 2017, 10:59.

                            Comment


                            • Nu, dar calculezi si tu ...faci niste estimari. Te docuemntezi.
                              Acum...ca tu esti subiectiv si hater ...si nu ai nevoie de docuemntare...ca tu stii...este altceva.

                              Comment


                              • Masina e ca femeia, nu stii ce cheltuieli si aventuri vei avea cu ea, indiferent ce/cine o recomanda.

                                Nu, dar calculezi si tu ...faci niste estimari. Te docuemntezi.
                                Pe termen scurt, 1-3 ani, cat ai garantie. Dupa aia, cum am zis, nemtii vand masina.
                                Ca de aici pornise discutie, de ce cumpara strainii masina, doar n-or fi prosti.
                                Si cu asta am fost de acord.
                                Doar ca ei nu tin 10-20 ani masina, ca romanii.
                                In cazul asta, decat o Dacia noua care nu rezista in conditii bune atat timp, mai bine un brand sh care incepe viata de 4-5 ani la tine si rezista cu succes inca minim 10 ani.
                                Last edited by mr.K; 20 April 2017, 11:04.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google