Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ce pot sa spun despre modelul nou este că îmi pare foarte slab insonorizat. Compar cu Loganul meu vechi de 10 ani , dar la acesta am pus aluband - pâslă tot interiorul și portierele la un an de la achiziție, așa că nu îmi mai aduc aminte cum suna fără
    Loganul pt mine este o mașină care nu mă lăsa să mă plictisesc in primul an ( poate și al doilea) de la achiziție

    Comment


    • Originally posted by dl_dr25 View Post
      Eu ce pot sa spun despre modelul nou este că îmi pare foarte slab insonorizat. Compar cu Loganul meu vechi de 10 ani , dar la acesta am pus aluband - pâslă tot interiorul și portierele la un an de la achiziție, așa că nu îmi mai aduc aminte cum suna fără
      Vorbim, ca sa ne aflam in treaba.
      Detii Logan2 facelift? Ai facut un drive test? Cu ce motorizare?
      Last edited by IancuMIC; 23 April 2017, 11:32.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Da, are un L52 ph2 Prestige
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Cum am spus eu compar l2 facelift cu l1 din 2007, amândouă sunt dci ( 70cp și 90cp). Evident că motorul de la cel nou este super silențios fata de cel vechi, dar pe parte de zgomot la rulaj sau de la pietre aruncate de roti l2 pierde chiar cu minus. Acum cum am spus și mai sus l1 are pe toată podeaua aluband și pâslă, portierele cu aluband și sub fețele de uși pâslă lipită.

          Comment


          • Facelift Logan 2 /2016

            Vorbesti prostii cu zgomotul la rulare,ce zgomot asa mare mai ales fata de modele mai vechi,cand cele actuale sunt mai insonorizate?am avut logan din 2010 si acum am un MCV din 2017 care este clar mai bun decat loganul vechi,e si normal doar e model mai nou.Cu toate acestea sunt si puncte proaste sesizate de mine:fetele de usi se zgaraie destul de usor,parca erau mai bune cele vechi plus ca aveau si ceva material textil pe ele.poate e mult 12700 cat am dat pe el,dar cu totii am vrut lucruri elementare gen claxon pe volan,Cruise control,ESP,geamuri electrice fata spate,navigatie,Climatronic,toate aceste lucruri au facut ca pretul masinii sa se mareasca.Totusi daca nu ar fi oameni care sa cumpere Dacii noi ceilali de unde le-ar cumpara second hand?Asa am considerat eu sa imi iau masina noua,buna sau rea a fost alegerea familiei mele.Acum nu as vrea sa stau gandindu-ma la drobul de sare,daca rugineste,daca pic turbina,daca o ia naiba....e fier se repara,eu sper ca 8-9 sa ma folosesc de ea fara prea multe interventii,apoi vedem,trecem la elicopter
            Last edited by Seba; 24 April 2017, 16:14.

            Comment


            • @meticulosul Vezi ca el compara L1 insonorizat (de el) cu L2 stock.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • In ceea ce priveste rugina, L1 nu statea prea rau. Mi-a sarit in schimb o piatra chiar pe buza aripii iar ceva ami sus o alta piatra (nu stiu daca in traffic sau...).
                Per ansamblu sunt multumit. Am ceva emotii cu masina noua (comandata doar). Tabla pare mai subtire.
                Sunt curios, la noi exista tratamente anti rugina? Ma gandesc ca dupa 3-4 ani ne putem asuma riscul sa sam niste gauri in praguri si sa bagam ceva pe acolo.
                Oricum, plasticele par in pic mai proaste decat pe L1. Mi se pare doar mie?

                Comment


                • Swbibv,dupa aprox 3 luni scaunul a inceput sa scartaie,ornamentele cromate de la ceasuri la fel si la viteza de peste 90 km/ora se aude de afara cu intra aer pe la usa sofer ..sa nu uitam pe cutia de viteze in tr1 care nu se comporta deloc normal...

                  Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

                  Comment


                  • Originally posted by sebibv View Post
                    Tabla pare mai subtire.
                    Oricum, plasticele par in pic mai proaste decat pe L1. Mi se pare doar mie?
                    Tabla nu pare, chiar este mai subtire. Am avut L1 Ph1, am L2 Ph1 Prestige, si conduc si L2 Ph2.

                    L2, indiferent daca este ph1 sau ph2, are tabla mai subtire (sau mai moale) - nici nu stiu cum sa o incadrez. Daca te sprijini de masina se indoaie. Si nu e gluma - am patit la masina de la munca (L2 ph2). Nevasta-mea, care are 1,6m si 50kg, s-a sprijinit de aripa spate, la portbagaj, si s-a infundat/indoit. I-am dat un pun din interiorul portbagajului, s-a indreptat, dar a ramas o cuta destul de urata pe tabla.
                    La a mea, la capota, m-am sprijinit asta iarna, sa curat parbrizul, si mai avem putin si treceam prin capota cu mana, asa tare a flambat tabla.

                    Plasticele par mai rafinate (daca se poate vorbi de rafinament in logan), dar nu imi dai seama daca sunt mai bune sau mai proaste, calitativ

                    Comment


                    • Originally posted by sebibv View Post
                      In ceea ce priveste rugina, L1 nu statea prea rau. Mi-a sarit in schimb o piatra chiar pe buza aripii iar ceva ami sus o alta piatra (nu stiu daca in traffic sau...).
                      Per ansamblu sunt multumit. Am ceva emotii cu masina noua (comandata doar). Tabla pare mai subtire.
                      Sunt curios, la noi exista tratamente anti rugina? Ma gandesc ca dupa 3-4 ani ne putem asuma riscul sa sam niste gauri in praguri si sa bagam ceva pe acolo.
                      Oricum, plasticele par in pic mai proaste decat pe L1. Mi se pare doar mie?
                      Depinde din ce an era masina. Eu la a mea din 2005, am avut probleme destul de aiurea cu rugina la aripa de spate pe care mi-au tot reparat-o in programul ala de garantie si in 1-2 luni inflorea rugina la loc.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • A mea din noiembrie 2004 a avut mari probleme cu rugina (aripi spate+usi). Masina verisoarei mele, din februarie 2005...nici acum nu are pic de rugina (si m-am uitat foarte atent in weekend). Am 3 colegi + doua in familie longan 1 ph2 (2009 toate, culori diferite: 2x albastru, 2xalb, 1 argintie, una albastru deschis...si una rosie). Nici una nu are rugina deloc

                        Comment


                        • As adăuga şi eu după 12.000 km cu noul Logan că, deşi am condus destul de multe maşini de la multe mărci, de departe Loganul are cea mai bună suspensie pentru drumuri proaste, exceptând modelele de lux pe pernă de aer. La rulatul pe drum cu denivelări, mici gropi, beton din ăla turnat cu şanţuri, nu se compară cu niciun VW, Opel, Skoda sau alte străine. Am fost în maşină cu deţinători de maşini mult mai scumpe şi toţi au confirmat acest lucru. Evident, plăteşti lucrul acesta în viraje, dar dat fiind în ce ţară locuim şi pe ce drumuri mergem mi se pare un avantaj deosebit. Prefer să merg confortabil cu 70-80 km/h pe un drum mai prost, fără să îmi zboare plombele din gură, cu preţul de a lăsa-o mai moale în viraje (deşi sincer nu stă chiar dezastruos nici în viraje, e decentă, la limita inferioară a decenţei dar e acolo). Pentru bucureşteni un exemplu bun de test e coborârea de pe Podul Grant spre Crângaşi...

                          Am înţeles că Duster ar fi rege pe aşa ceva, dar n-am condus şi nu-mi dau cu părerea...

                          Comment


                          • Da, am mari emoții cu tabla. La fel e si la Renault. De fapt cred ca toti producatirii au adoptat aceasta strategie.

                            Comment


                            • Oricât de proastă ar fi tabla, vreo 8-10 ani tot ţine maşina, până îi vine rândul la casare. Mie mi-e mai frică de electronică la maşinile din ultima vreme, că nu o să ducă atât...

                              Comment


                              • Stai linistit ca e nu e chiar asa de maleabil. Tabla pare ceva mai "moale" (probabil e mai subtire), pe alocuri, comparativ cu L1 dar nu e nici chiar asa de "moale" (doar ce am testat capota, eu 105KG, 186cm, m-am lasat pe ea cam la 25% de la margine si doar se lasa putin, dar nici gand sa se infunde, chiar daca fortez o apasare).

                                Daca te incanta, si la noua Skoda Octavia situatia e similara, cel putin la capota moto (tot asa, testat, doar ca s-a lasat posesorul, 90Kg, 167cm, si tot la fel se lasa putin si cam atat).
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google