Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La fel sa fi fost si la E90 (si nu numai) care nu are afisaj de temperatura lichid racire ?
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by bolovan View Post
      CIteste mai atent. Nu este vorba de cost reduction...ci de faptul ca sunt foarte multe mituri legate de temperatura etc. Si probabil veneau in service ca nu se incalzeste, ca oscileaza temperatura (este si normal...dar nah). SI ca sa evite...au scos.

      mai taie din ele... si se zice Reducere de costuri... nu vorbim aici in romgleza... 2 cuvinte in engleza si restul in romana.
      La orice chestie de 2 lei care lipseste insa care era importanta, veniti cu "cost reduction" si se incheie acest mister. Cand dai 6-14mii pe un logan, sa n-ai un "termometru" e ceva penibil. De unde stiu cand nu imi mai functioneaza termostatul si merg cu motorul turat (anticipand ca e cald) iarna ?

      Comment


      • mr.K troller...si atunci de ce opel nu mai are? Nici unele VW? Si mute alte masini?

        vitriol ai pus un clip sa te uiti la temperatura in timp ce mergi cu masina? Sau iar vorbesti ca sa te afli in treaba? Si ca sa-ti explic. Termostatul deschide la 86 grade. COrect? Dar cu cat temperatura este mai mare...cu atat mai tare se deschide (este un ***** de tija metalica care se dilata la temperatura si impinge o valva). Deci nu este on/off. Prin urmare are o plaja de lucru. Mai mult, ventilatorul nu porneste decat la o anumita temperatura (99 grade, 102 grade, 110 grade...depinde de motor). Mai mult, in momentul in care cobori un deal fara acceleratie, temperatura motorului scade (nu exista ardere, in schimb trece o cantitate apreciabila de aer prin el...si cum sigur stiai...aerul preia o parte din caldura si o evacueaza prin evacuare). Racind motorul.
        P.S. Link-ul nu era de la dacia

        @ManGreek dar cand dai 80.000 euro si nu ai? CUm este?

        Comment


        • Eu la logan si la a4 am

          Comment


          • Măi domnu` bolovan, mă laşi, te rog frumos... să am temperatura afisată pe bord... chit că nu-mi foloseşte la nimic ...dar în 31 ani de permis de cind conduc auto toate avut afişat temp motor şi m-am obiştnuit rău... aşa ca vreau in continuare, sper că nu te deranjează chestia asta !

            Comment


            • Culmea e ca da, am pus clip si stiu cum functioneaza termostatul. Ma surprinde, totusi, tu care ma certi pe mine ca vorbesc ca sa ma aflu in treaba, nu aia aflat ca termostatul nu lasa motorul sa se raceasca si inchide tot la 86 de grade.
              Asadar, mai bolovane, nu e normal ca pavelele alea de pe indicatorul ala de temperatura sa oscileze, pentru ca doua se aprind cand temperatura motorului este de 50 de grade, iar 4 cand ai 80 de grade.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • @bogdan_cr stop! ca si eu vreau temperatura motorului. Dar suntem doi...si cu un total de 0.01% din clientii marci.

                vitriol imi permiti sa ma indoiesc? Dar foarte tare. Si daca ai pus...ai pus extrem de superficial...aka nu ai stat sa urmaresti si sa vezi cum variaza. Ca exemplu, cand este cald...temperatura motorului oscileaza cu aprox 15 grade in interval de 2-5 min (in oras). 86 grade este temperatura ideala...si nu foarte des o sa vezi motorul la temperatura aia. Ajuta la o miscorare a oscilatiei temperaturii APEI de racire. Dar si aia-i in anumite limite.

                Comment


                • Iti permit sa te indoiesti pana te rupi, dar nu iti permit sa-mi arati ca stai prost la capitolul educatie si sa spui ca vorbesc ca sa ma aflu in treaba.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • vitriol scuze, exprimarea a fost gresita, de fapt trebuia sa fie ceva de genul: vorbesti in necunostinta de cauza.
                    Te rog, ia o masina (ce masina vrei tu). Lasa motorul sa se incalzeasca pana la temperatura de functionare normala (aka 86 grade sau la cat functioneaza motorul respectiv) si da o tura prin oras cu un torq-ue ceva...care sa-ti arate direct temperatura...o sa vezi variatii intre 86 si 102 grade (in cazul lu' 1.4). In cazul unui 1.8 (opel astra) o sa vezi intre 80 si 99 etc.
                    La drum intins o sa vezi variatii dar mai mici. La motoarele mici o sa vezi variatii si mai mari (poti sa faci urmatoarea analogie: metalul din motor este ca un capacitor de caldura. Cu cat este mai putin metal...cu atat variatia este mai mare...prin urmare ai nevoie de un control mai bun).
                    Mai incearca o chestie interesanta. Ia o camera termica (sau un "pistol") si vezi ce temperaturi ai in motor (la 86 grade temperatura apei...o sa ai variatii de temperatura intre 70 grade si 115 grade...si asta la relati)

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      Dar suntem doi...si cu un total de 0.01% din clientii marci.
                      serios ? cine zice ? daca iti zic ca si pe mine m-ar deranja sa iau o masina , oricare si sa n-am acest indicator ma crezi ? eventual imi pun ca la berlina (temp si presiuna uleiului) , dar daca iau masini pentru posesori de permis , ca soferi is deja rari si nu au indicator si vin cu consumuri nesimtite si nu am ce le zice e ok ? nu cred.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Originally posted by bolovan View Post
                        CIteste mai atent. Nu este vorba de cost reduction...ci de faptul ca sunt foarte multe mituri legate de temperatura etc. Si probabil veneau in service ca nu se incalzeste, ca oscileaza temperatura (este si normal...dar nah). SI ca sa evite...au scos
                        De aici a plecat discutia.

                        Eu nu vorbeam deapre faptul ca temperatura oscilleaza intre 86 si 105 - bordul Logan-ului iti arata 4 liniute intre 80 si 105 grade - asta o stiu si eu pentru ca prima treapta a gmv-ului pleaca la 94 de grade, iar a doua la 102 grade (date luate de pe clip - ala de zici tu ca nu l-am folosit si ca vorbesc ca sa ma aflu in treaba, iar vara temperatura motorului ajunge des la 102 grade pentru ca gmv-ul porneste des pe treapta 2). Problemele raportate in service sunt cele cand temperatura oscileaza intre <80 grade (atunci cand apar doua liniute in bord) si mai sus - pe romaneste: cand bodul iti arata ba doua linii, ba 4 linii, ba doua linii.
                        Daca termostatul deschide la 86 de grade, tot atunci ar trebui sa si inchida si sa nu lase temperatura motorului sa scada sub acest prag.

                        Deci, nu este normal ca oscilatiile de temperatura sa scada sub 86 de grade.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Mai baieti, ajungeti la niste discutii de-a dreptul ciudate.
                          Totusi, este o moda asta cu scosul indicatorului de temperatura...nici macar nu vroiam "Analogic"....dar era bun asa cum era. Sunt tare dezamagit de aceasta tendinta.,...

                          Comment


                          • De-a dreptul ciudate pentru tine pentru ca nu te intereseaza, dar mai sunt si oameni care vor sa inteleaga de ce si cum functioneaza un motor sau de ce este eclipsa de soare (nu ma multumeste ideea cum ca fi de la Doamne-Doamne).
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • ...serios? Ai citit ce am scris?
                              Tocmai ce iti spuneam ca sunt dezamagit de aceasta tendinta (de a nu ami pune nici macar acel indicator de temperatura in "trepte").

                              La a mea am descoperit ca nu imi functioneaza corect termeostatul. Uneori ramane deschis (in 5% din situatii) si ma "chinui" de vreo 2 luni sa il schimb.... cum mi-as fi dat seama de acest defect daca nu aveam indicatorul asta?
                              Last edited by sebibv; 1 May 2017, 18:01.

                              Comment


                              • Pai, daca nu stiai, nu te deranja, conform teoriei colegului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google