Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact, daca nu vedeam ca ceva nu este in regula nu ma sesizam. Vesti proaste pentru Dacia, nu imi vor schimba ei termostatul in reteaua lor. Il voi schimba eu...am deja piesa de origine + antigelul necesar.

    Totusi, tare interesant ar fi daca s-ar putea cumva afisa acea informatie. As renunta la "autonomie" pentru aceatsa fucntie foarte bucuros.

    Comment


    • Pai si atunci se ce ti se pare ciudat ca discutam tocmai despre aceasta problema?

      Se poate afisa temperatura motorului pe media nav. A scris @torquemada despre asta.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Mai citeste si tu o data pagina 71... unii vorbesc de "magari lesinati" printre altele. La asta ma refeream.
        Am citit tot topicul lui torq cand vroiam sa iau masina si cu medianav. Acum am renuntat la el din cauza banilor. Il voi instala poate ulterior. Oricum, ca sa afisezi temperatura parca trebuia adaugat inca un modul...

        Comment


        • Pentru medianav trebuie multiplexor și afișează temperatura pana la 62 grade C.

          Comment


          • E un pic mai simplu si ieftin :

            AUTOOL KFZ Trip Computer Overspeed Alarm Motor Status Monitor OBDII TesterDacia Sandero II Stepwayhttp://www.ebay.de/itm/182249504572?_trksid=p2060353.m2749....


            35 de "parai", si vezi ce vrea "muschiul" dumneavoastra, nu numai temperatura.

            Comment


            • Pentru moment am rezolvat-o cu un android şi blue elm, să văd cum se comportă temperatura la dizelu ăsta nou, m-am foit 1/2 oră prin oraş azi şi avea ~75 C, o fi bine sau nu, nu ştiu, e primul dizel de utilizare permanentă, văd eu care cum şi ce fel.

              Comment


              • Gata, ai schimbat masina, ai trecut de la benzina la diesel?

                Comment


                • Da, nu îmi mai trebuie niciodată maşina pe benzină aşa mult îmi place dizelul ăsta !

                  Comment


                  • Daca ti as fi spus eu, nu m ai fi crezut; un diesel, ramane un diesel.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Asa am zis si eu! Dar vedem noi mai tarziu daca pompa de inalta/injectoarele diesel/filtrul de particule o sa ne faca sa regretam bujiile/bobinele de inductie/injectoarele de benzina/catalizatorul!
                      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                      Comment


                      • In 3 ani sau in 5 ani, trebuie sa ii rupeti "fasul" acelui diesel. Evident, sa va incadrati si in kilometri aceia maximi. Dupa aia, va descurcati.

                        Drumuri bune cu masinile voastre, fie pe benzina, fie diesel

                        Comment


                        • Originally posted by tipicarul View Post
                          Asa am zis si eu! Dar vedem noi mai tarziu daca pompa de inalta/injectoarele diesel/filtrul de particule o sa ne faca sa regretam bujiile/bobinele de inductie/injectoarele de benzina/catalizatorul!
                          6 ani, 160k km si nu am avut nici o problema cu DPF/Turbo/Injoctoare/pompa de joasa si inalta/ consum de ulei pe Logan 1 ph2 E5 din 2011 a crapat senzorul de depresiune pe filtrul de aer un rahat, 80 de lei.
                          E adevarat motorul a avut parte de foarte multa talpa si consum de 7,5l/100 km pe aceasta perioada ceea ce pare mult la diesel dar n-a fost menajat de loc.

                          Ambreiajul a mai "tremurat" asa din cand in cand de noua (acum mai des, dar are ceva uzura probabil) nu imi fac griji de noul dci, iar combinatia dci90 cu easy-r de 6 trepte e de departe singura "valabila" pentru logan (parerea mea), sincer imi pare rau de cei care merg putin si prin oras ca nu se pot bucura de o asa combinatie motor/cutie.

                          Comment


                          • Cunosc bine motorul despre care vorbești tu. La baza este același și este super!
                            Dar anexele la E6 difera, inclusiv turbina aia care este făcută să intre la turații mai joase ale motorului. Să sperăm că nu vor fi diferente și la fiabilitate!
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • Unde Sa...intre?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • la frane au mai facut ceva nou ?
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google