Va faceti probleme inutile, legate de racirea si ungerea lagarelor turbinei. turbinei.
In conditiile in care mergi cu 120/ora (sau cat doriti voi) si vrei sa opresti motorul, mai intai va trebui sa ei piciorul de pe acceleratie; e musai pentru trebuie sa franezi. Din acel moment, fluxul de gaze si temperatura acestora scade dramatic; implicit scade viteza de rotatie a turbinei. Cele cateva secunde necesare opririi de urgenta sunt suficiente turbinei sa se raceasca. Pelicula de ulei din lagarele turbinei, "tine" cateva clipe cat turbina se roteste cu viteza redusa dupa oprirea efectiva a motorului.
Asta se intampla la fiecare ridicare a piciorului de pe acceleratie; priviti CB si vedeti consumul instant. Daca nu ai consum, de unde gaze, de unde temperatura?
Prin urmare nu e musai sa stai la relanti sa se raceasca turbina.
In conditiile in care mergi cu 120/ora (sau cat doriti voi) si vrei sa opresti motorul, mai intai va trebui sa ei piciorul de pe acceleratie; e musai pentru trebuie sa franezi. Din acel moment, fluxul de gaze si temperatura acestora scade dramatic; implicit scade viteza de rotatie a turbinei. Cele cateva secunde necesare opririi de urgenta sunt suficiente turbinei sa se raceasca. Pelicula de ulei din lagarele turbinei, "tine" cateva clipe cat turbina se roteste cu viteza redusa dupa oprirea efectiva a motorului.
Asta se intampla la fiecare ridicare a piciorului de pe acceleratie; priviti CB si vedeti consumul instant. Daca nu ai consum, de unde gaze, de unde temperatura?
Prin urmare nu e musai sa stai la relanti sa se raceasca turbina.
Comment