Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Greșit, farurile tip SL10 vin de pe Renault, unde e altă capotă
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Capota nu e aliniata cu aripa fata dreapta pe 1-1,5 cm, deci nu e reflexie, ci luft.

      Comment


      • Eu zic ca-s umbre ...si fara sa ma uit la poze: Regula NR1 in ori ce showroom etc. Nu expui produse cu defecte. Punct. Acolo, la cum se vede in poza..parca lipseste aproape 2cm de tabla. Dar de fapt sunt umbre. (un google cu poze ciudate cu umbre...si va lamuriti).

        Comment


        • Unii chiar cred ca Dacia ar lasa asa ceva sa iasa pe portile fabricii...

          Normal ca e o umbra, masinile alea sunt verificate de quality control.
          Attached Files

          Comment


          • quality control este efectuat pentru defecte care nu sunt evidente si nici nu sunt vizibile din avion. Cele vizibile din avion (luft de 2cm etc)...sunt vizibile direct din productie...si cu siguranta exista si in industria auto/Dacia proceduri pentru asta.
            deci categoric este umbra.

            Comment


            • Luft, ne-luft... decat sa va certati, mai bine mergeti la "locul faptei" si convingeti-va.
              Pe de alta parte, stau si ma intreb, oare cum or fi supravietuit soferii profesionisti din urma cu 30-40 de ani, care conduceau autobuze sau camioane cu volane de 50 cm diametru si care aveau claxoanele pe volan si au ajuns sa moara de batranete in patul lor? Ba mai mult, n-aveau nici servodirectie pe magaoaiele lor. Tatal meu, care a fost sofer profesionist timp de peste 40 de ani si a facut muschi la maini invartind acele volane si claxonand concomitent, s-ar rasuci in mormant daca ar putea sa va citeasca "plangerile". Voi, astia care va lamentati ca niste babe ca s-a pus claxonul pe volan, cred ca ati renunta la permis in secunda doi daca v-ar pune cineva in brate o astfel de masina. Carcotiti ca nu mai puteti de bine ce va este.
              Daca v-ati suparat citind ce am scris, asta e! O sa va treaca, probabil in momentul in care pe masini se vor monta claxoane care sa fie actionate prin puterea gandului.
              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

              Comment


              • @Cherubino, tot respectul pentru soferii care au construit tara asta.Am si eu un vecin care povestea ca a obtinut permisul pe vremea cand daca vroiai sa virezi la stanga, scoteai mana pe geam, iar la dreapta nu era nevoie.
                Dar acum sunt alte vremuri, alte drumuri, kilometri mai multi, viteze mai mari, stres.Un sofer vechi/modern nu ar putea sa faca sa zicem 20.000km/an intr-o masina care scoate un sunet infernat, nu are servo, ac si sa mai ajunga si fericit acasa.

                Cat despre noul Facelift, imi place ca au pus acelasi volan si pe versiunile mai ieftine. grilele de aerisire de pe versiunea de top ar putea sa fie toate la fel, asa ai impresia ca vin de la o alta masina.

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  Eu zic ca-s umbre ...si fara sa ma uit la poze: Regula NR1 in ori ce showroom etc. Nu expui produse cu defecte. Punct. Acolo, la cum se vede in poza..parca lipseste aproape 2cm de tabla. Dar de fapt sunt umbre. (un google cu poze ciudate cu umbre...si va lamuriti).
                  Si camera aia care atarna (Poza 1) e tot iluzie optica din cauza umbrelor? Ce face regulamentul in cazul asta?

                  Originally posted by Dan_Ionut View Post
                  Unii chiar cred ca Dacia ar lasa asa ceva sa iasa pe portile fabricii...

                  Normal ca e o umbra, masinile alea sunt verificate de quality control.
                  Noi vorbim aici despre ce se vede. De crezut putem sa credem la biserica.

                  In alta ordine de idei, am incercuit in Poza 2 distantele dintre capota si aripa de-o parte de de alta.
                  Attached Files
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Eu am marit luminozitatea acelei poze ca sa se observe clar ca este o umbra si sub umbra se vede si luftul care este la fel ca si in dreapta.

                    Ce ai pus tu cu rosu si albastru e normal pt Dacia, dar nu sa incapa mana pe acolo.

                    Comment


                    • M-am lamurit. Reflexia aia de deasupra farului este din cauza luftului.

                      Comment


                      • Originally posted by Dan_Ionut View Post
                        Ce ai pus tu cu rosu si albastru e normal pt Dacia, dar nu sa incapa mana pe acolo.
                        Am inteles. Deci, e pe sistemul "nu e dom'le rugina, iar daca e rugina este absolut normal pentru ca este o masina lowcost".

                        Gata. Ma dau batut.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • eu nu sunt de acord cu mutarea claxonului pe volan dintr-un singur motiv: era ca o semnatura "Dacia" claxonul in stanga pe maneta ... Ceva gen o amintire din trecut, mie de asta imi pare cel mai rau ... Clar e mai confortabil pe volan, mie personal mi-e indiferent, m-am obisnuit cu el in stanga
                          Noi romanii oricum nu avem identitate nationala, suntem morti patriotic, nu venim si nu facem nimic original, altii ne spun cum sa ne pisam si cand ... Doamne fereste sa pastram si noi ceva original, sa punem piciorul in prag si sa spunem: Nu, asta ramane asa ca vrem noi, inghitim tot, zero coloana ...

                          Comment


                          • Mie-mi pare mai confortabil pe maneta (sunt genul de om care cauta sa tina cat mai mult mainile pe volan...prin urmare, exista riscul sa claxonez involuntar). Dar cum toata lumea prefera pe volan...o sa ma obisnuiiesc si cu asta. Mai tare ma deranjeaza CB-ul ca nu-mi afiseaza cosnumul instantaneu si autonomia in acelasi timp. Si nici faptul ca daca sunt cu CC activat...si trebuie sa accelerez...cand iau piciorul de pe acceleratie nu revine CB-ul la consumul instant.

                            P.S. Sa mearga cineva pana acolo (eu sunt in TM...deci cam greu)...si sa vad...asa ne uitam la o poza...si cum ochiul este cel mai usor de pacalit...doar ne dam cu presupusul.

                            Comment


                            • M-as duce eu, doar ca am treaba doar in partea de sud a orasului...
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Sa ne intelegem; in poza aia este exact ce vreti voi sa fie.
                                Nimic mai mult.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google