Tendinte pe naiba. Zi cate sute de mii de oameni din Buc, in afara de cei 3 isi permit cate o masina electrica ? Sa nu uitam ca preturile sar bine de 20mii cu tot cu reduceri + chirie pe baterie la cele ieftine de vreo 100e pe luna, de zici a stai in garsoniera intr-un oras mare. Pe an ajungi la 1.200e pe luna chirie.
Facelift Logan 2 /2016
Collapse
X
-
Cand isi vor permite romanii masini electrice, calatoriile in spatiu se vor face pe baza de abonament.
Majoritatea romanilor nu-si permit un Logan chel.
In Danemarca taxele la masini sunt extrem de mari, asa ca lumea isi cumpara electrice. Nah, 35.000 de euro cel mai ieftin Tesla e accesibil unui danez, la noi cumperi ceva cu acoperis si toaleta de banii aia.
Problema lor-exista doar 2 service-uri, programarile se intind pe 2-3 luni.Last edited by mr.K; 19 March 2017, 10:33.
Comment
-
Corect .
Masinile electrice inca au preturi prohibitive , iar infrastructura electrica la noi este practic inexistenta , in Anglia unde au cateva incarcatoare sa zicem ca poate te descurci cu ceva 100% electric, dar si acolo sunt la inceput si mai tot timpul sunt probleme cu incarcatoarele.
Noi nu reusim sa facem cativa km de autostrada in 2-3 luni ,dar sa conducem masini electrice , glumiti!!
On Topic.
In Braila am vazut deja Logan 2 Ph2, atat la Politia Locala cat si "pe" firme.Arata bine din fata cu farurile restilizate , nici spatele nu e rau.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
-
in fata sunt smechere, din spate sunt oribile ... Parerea mea ... Mie unul personal mi se par STOP'urile ph1 mult mai frumoase. Mai ales ca la ph2 vorbim doar de 1 bec ce lumineaza toate 4 "dreptunghiuri", din ce am vazut nici nu le lumineaza in mod egal ...Attached Files
Comment
-
Originally posted by meticulosul View PostEra o glumade ce nu vrei sa intelegi ca pe 0.9 tce nu este filtru particule?
Comment
-
Originally posted by abc View PostSustin! In fata sunt super ok, in spate e jale.
Mie mi se pare ca nici semnalizatorul nu lumineaza cum trebuie.
lumina din spate e prea difuza, chiar si atunci cind intra a doua faza a becului.
poate ca acel compartiment ar fi trebuit impartit in doua si, intr-al doilea, becul de frina sa fie de sine-statator.
e drept, ar fi necesitat o alta matrita, cabluri si mufe in plus... da' pentru maximum 10 euro/masina n-ar fi fost o gaura-n cer.
Comment
-
Lasa ca au de undeAutomobile Dacia a fost în 2015 pentru a treia oara consecutiv cea mai mare companie din România dupa cifra de afaceri, devansând OMV Petrom SA. De-a lungul ultimilor 15 ani, producatorul de automobile a avut o evolutie spectaculoasa: daca în 2000 nu figura între cele mai mari zece companii, în 2005 ajunsese pe pozitia a cincea, iar în 2010 era pe a doua treapta a clasamentului. Dacia a avut afaceri de 19,1 mld. lei, în crestere cu 2% fata de 2014, pozitia a doua este ocupata de OMV Petrom Marketing, iar pe locul trei este OMV Petrom SA. Cele trei companii sunt singurele din economia locala care au reusit în 2015 sa treaca peste 10 miliarde de lei, arata analiza realizata pe baza datelor de la Registrul Comertului.
Comment
-
Originally posted by stolniceanulucian View Post10 euro la câteva sute de mii de bucăți rezultă milioane ...
Comment
-
@devreg da...dar adaugi 10 euro acolo...mai adaugi 10 euro in alta parte...si se strang. Scopul tau este sa pastrezi pretul cat mai jos. Si daca incerci sa satisfaci cererea si grupurilor mici...atunci ai multe cereri...si se aduna. Totusi, noi am luat masini low cost. Cam asta-i diferenta intre un low cost si o masina mai scumpa (chiar si premium)
Comment
-
Daca stopul spate nu lumineaza suficient, e vorba de siguranta pe drum, nu esti vizibil.
Masinile premium au alte dotari suplimentare, alta calitate la materiale, au stopuri cu leduri poate, dar asta nu inseama ca o masina low cost sa aiba niste pozitii cu iluminare gen lumanare.
Comment
Comment