Zgomote, Scartaituri Si Alte Sunete Ciudate La Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu reusesc sa citesc wall of text daca s-a mai discutat, manerele mele de pe usile din fata scartaie in ultimul hal dupa doar 1 an. E de la imbinare (sunt facute din 2 bucati). Any hints cum sa scap, inafara sa le arunc pe geam ?

    Comment


    • La postul #99 ai un link catre un video cu rezolvarea problemei.

      Comment


      • Uite aici o metoda romaneasca

        O metoda simpla prin care poti opri sunetul enervant facut de manerele de pe Logan 2/Sandero 2.One simple method to fix the interior door handle noise for Da...

        Comment


        • Ms frumos, o sa trec peste vaselina si pun ceva mai consistent (ceva garnitura de cauciuc).

          Comment


          • Originally posted by Matyred View Post
            Nu se atinge de caroserie! Vibrează îmbinarea aceea. Mărește poza și unde am încercuit cu roșu este îmbinarea respectivă. Dacă pui mâna pe acea conductă și o zgâlțâi ușor și atunci se aude, de acolo este!
            Dacă este de acolo, ori pui bandă izolieră pe ea( sunt posturi mai sus) sau o variantă ar fi ca să fixezi conducta, în partea de "jos", cam prin dreptul farului. Una din aceste variante voi alege sau in service să găsească ei soluții.
            e destul de fix tot ce e pe acolo, la care faci tu referire ?
            Attached Files

            Comment


            • Ăia e rezolvarea din fabrică, de la euro6 a apărut burețelul acolo(între țeavă și conducta de AC)
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • La mine a aparut un greieras in zona stalpului central dreapta, MCV 2017. Are cineva idee ce poate sa fie?

                Comment


                • Originally posted by GuGu21 View Post
                  e destul de fix tot ce e pe acolo, la care faci tu referire ?
                  Mă repet! Unde este încercuit cu roșu, este problema la mine! De acolo se aude acel zgomot! Cea cu galben la mine nu este acolo, posibil să fie în altă parte! Cea cu verde, la mine este în partea "dinspre" "botul" mașinii. La mine o rezolvare ar fi ca partea din cauciuc( culoarea verde) să-o fixez de caroserie,pt că am unde.
                  In concluzie, la tine, din ce îmi dau seama in poză, conductele sunt poziționate altfel! Sunt ca-n poza precedentă pusă de mine, doar că una din conducte( galben) nu este poziționată acolo!
                  Attached Files
                  Last edited by Matyred; 12 July 2017, 23:29.

                  Comment


                  • Originally posted by horatiuc View Post
                    La mine a aparut un greieras in zona stalpului central dreapta, MCV 2017. Are cineva idee ce poate sa fie?
                    Verifica partea metalica a centurii de siguranta. Si la mine (MCV) face acelasi zgomot daca partea metalica a centurii (cea care intra in sistemul de prindere de langa scaun) nu este asezata paralel cu stalpul ci este rasucita.....

                    Comment


                    • Originally posted by Matyred View Post
                      Mă repet! Unde este încercuit cu roșu, este problema la mine! De acolo se aude acel zgomot! Cea cu galben la mine nu este acolo, posibil să fie în altă parte! Cea cu verde, la mine este în partea "dinspre" "botul" mașinii. La mine o rezolvare ar fi ca partea din cauciuc( culoarea verde) să-o fixez de caroserie,pt că am unde.
                      In concluzie, la tine, din ce îmi dau seama in poză, conductele sunt poziționate altfel! Sunt ca-n poza precedentă pusă de mine, doar că una din conducte( galben) nu este poziționată acolo!
                      Sa nu prinzi conducta de la climatizare de caroserie in alte puncte. Risti sa se rupa ca nu cedeaza destul la vibratiile motorului si o sa repari pe banii tai. Schimbat + incarcat cu freon.
                      Greseaza locul (recomandat vaselina siliconica) sau pune o bucatica de cauciuc intre colier si conducta ca sa stranga mai bine colierul conducta. Daca gresezi sa pui putin pentru ca risti sa curga afara de la caldura si o sa se lipeasca praful.

                      Comment


                      • Mulțumesc pt sfaturi! Asta era marea mea problemă pt că dacă o și-n altă parte să nu o afectez. Nu o voi lega. Zgomotul acela nu se aude decât la vibrații ale motorului. Se aude rar, dar se aude.Nu merge să pun vaselină, decât să încerc să pun o bandă izolieră rezistentă la temperaturi peste acea îmbinare. Unde este prinsă conducta de caroserie, are o bandă de cauciuc între ea și caroserie, dar cum am mai spus acolo conducta este aproape fixă și chiar dacă aș strânge-o mai mult ( am lăsat-o cum au strâns-o în fabrică) nu aș rezolva mai nimic, poate doar aș tensiona și mai mult conducta!

                        Comment


                        • Originally posted by Matyred View Post
                          Mă repet! Unde este încercuit cu roșu, este problema la mine!
                          Te hotărăști: 1,5dCi în semnătură, prima poză(gri) e TCe iar asta albastră e 1,2 16v ?

                          În poza pusă de mine (roșie) e motor k9k E6 se vede buretelul și se văd și alte îmbunătățiri și k9k E5 pentru referință



                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by Matyred View Post
                            Mulțumesc pt sfaturi! Asta era marea mea problemă pt că dacă o și-n altă parte să nu o afectez. Nu o voi lega. Zgomotul acela nu se aude decât la vibrații ale motorului. Se aude rar, dar se aude.Nu merge să pun vaselină, decât să încerc să pun o bandă izolieră rezistentă la temperaturi peste acea îmbinare. Unde este prinsă conducta de caroserie, are o bandă de cauciuc între ea și caroserie, dar cum am mai spus acolo conducta este aproape fixă și chiar dacă aș strânge-o mai mult ( am lăsat-o cum au strâns-o în fabrică) nu aș rezolva mai nimic, poate doar aș tensiona și mai mult conducta!
                            Pe cea existenta poti sa o stragi mai bine ca sa nu alunece conducta in ea si sa scartie , dar sa nu pui alta brida in plus

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Te hotărăști: 1,5dCi în semnătură, prima poză(gri) e TCe iar asta albastră e 1,2 16v ?

                              În poza pusă de mine (roșie) e motor k9k E6 se vede buretelul și se văd și alte îmbunătățiri și k9k E5 pentru referință



                              Fără a crea o polemică, poate nu ai fost atent la toată conversația dintre mine și el. Important era să-i indic piesa care scârțăie. Prima dată când m-a întrebat colegul de unde se aude zgomotul, am descărcat o poză cu un motor de Logan, de pe net, și-am indicat piesa care face zgomot la mine ! Mă repet, important era să vadă cum arată piesa.
                              Apoi colegul respectiv a pus o poză a motorului lui și eu i-am indicat iar piesa, plus că i-am spus că la mine nu sunt poziționate așa conductele!

                              Comment


                              • Nu e polemică.

                                Acea conductă, nu atinge tabla la E5 iar la E6(așa cum ai tu) atinge burețelul dacă prinderea e strânsă ok din fabrică, că vibrează restul țevii + furtunul aferent e altceva
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google