Inca nu am gasit rezolvare, dar incep sa banuiesc ca totul e din puterea motorului. Si doar la relanti, cand porneste ventilatorul de la radiator se pare cascade turatia din bord de 2-3 ori si moare motorul. Inca nu-s 100% sigur, inca incerc sa verific. Daca e asa, atunci o remapare, 2-3 caluti in plus ar rezolva problema
Scade Turatia Si Se Aprind Trei Martori
Collapse
X
-
Adică se confirmă ce am scris:
Originally posted by t0rquemada View Post
Problemă baterie/sistem management energie(alternator+injecție+uch) ca urmare a montării instalației gplPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
remaparea nu are efect la ralanti, pana la 1500rpm. hartile de injectie/avans se modifica de la 1500rpm in sus, daca nu ai modificari "hardware" la motor. aia 3-4-5cp la 5800rpm se traduc prin 1-2Nm in plus, la ralanti chiar daca faci chiptuning vei avea 0.5Nm in plus. Adica un rahat cu un trandafir pe el. sau nici macar un trandafir, doar o petala
bateria proasta nu duce curentul inghitit de consumatori, ecu comanda intrarea in sarcina a alternatorului, fapt ce ingreuneaza motorul la ralanti. acelasi comportament l-am observat la 1.6_16v, cand era bateria pe duca, se accelera motorul si cand aprindeam farurile sau treceam ventilatia de pe 1 pe 3, sau porneam dezaburirea lunetei.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Tu intri pe ăla el nu, are euro6.
La 1,2 16 v euro6 alternatorul nu încărcă permanent nici în sarcină ci numai când e necesar(V<=13.5) sau/și ai consumatori GEPDA, combinat cu o baterie proastă 40Ah = variație de turațiePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Ce inseamna consumatori ,,GEPDA" ?
Am schimbat bateria de 40A cu unad de 52 A, cei drept nu e noua insa tot asa mai face uneori. Am schimbat si bornele cu altele de alama si parca e mai bine decat ,,sarmele" acelea din fabrica .
Cand masina semnalizeaza de avarie , oscileaza si relantiul.
Comment
-
GEPDA = Grup Electro Pompă Direcție Asistată aka servodirecție
Stă în sleep și pornește doar când tragi de volan(atunci trage 80A) iar asistarea e variabilă funcție de viteza mașiniiPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Multumesc, Seba pentru explicatii. M-am linistit cu remaparea ... eventual peste 1-2 ani cand se va da peste cap ecu din cauza gazului. Oricum, deja imi face probleme la pornirea la rece ... Mai erau cativa pe aici cu asemenea problema care s-au dus la reprezenta si s-au intors la fel (bine, ei nu aveau gpl) si li s-a spus ca nu se poate remedia problema decat cand va aparea o noua varianta a softului de la fabrica.
Comment
-
Super!
Am fost miercuri la alta firma montatoare GPL si mi-au spus ca debitul de gaz era prea mare. Iti dai seama ce meseriasi erau aia care mi-au montat-o, desi sunt mult mai vechi.
In fne, mi-au reglat debitul. Pana acum nu mi-a trepidat relantiul, nici motorul nu mi-a murit la relantiu. Sper ca nu ma bucur prea devreme.
In schimb, de cand s-a incalzit, cand opresc motorul, imi merge ventilatorul cam mult si cam des. Antigel este ... Oare asa fac toate?
Comment
Comment