Imi cer scuze pentru quote. Adevarul e ca nu era necesar pentru ca nu e un flux asa mare de mesaje.
Am ddt2000 cu o biblioteca pe care am scris-o personal care imi permite sa foloses o interfata de diagnoza j2534 in locul interfetei nican. Am fost nevoit sa imi scriu si un activator pentru 2.9.0.8.
La fel si cu clip, l-am convins sa mearga cu interfata mea compatibila j2534 (e vorba de un Cardaq plus).
Nu am idee care e topologia la Logan II, insa Megane II si III sunt destul de similare (am VISU pentru ele). Megane III are in plus un bus CAN LSFT pentru instrumentatie si LIN pentru modulele de usa.
Din fericire calculatorul de servodirectie de la Megane III isi indeplineste functia de dongle chiar si cu motorul de servo deconectat. Cel mai probabil masina va ramane si cu calculatorul de servo de Megane III conectat doar pentru pornire (dongle).
Momentan au ramas nefunctionale urmatoarele:
* geam sofer - cred ca masina are echiparea LVAVEI DRIVER'S ONE-TOUCH ELECTRIC WINDOW + ANTI-PINCH + PASSENGER ELECTRIC WINDOW
* radio-cd - cred ca lipseste un semnal de la BCM catre display-ul central
* instrument cluster - a ramas cel de megane III; se activeaza pe can, probabil sunt diferente intre frame-urile de stare a vehiculului
* aerul conditionat si dezaburirea - la megane III panoul de climatizare e pe CAN. BCM-ul de Megane III are optiuni de a controla AC si dezaburirea direct din BCM, dar nu stiu care sunt pinii corespunzatori; e chiar posibil sa nu fie populate componentele pe placa.
Am ddt2000 cu o biblioteca pe care am scris-o personal care imi permite sa foloses o interfata de diagnoza j2534 in locul interfetei nican. Am fost nevoit sa imi scriu si un activator pentru 2.9.0.8.
La fel si cu clip, l-am convins sa mearga cu interfata mea compatibila j2534 (e vorba de un Cardaq plus).
Nu am idee care e topologia la Logan II, insa Megane II si III sunt destul de similare (am VISU pentru ele). Megane III are in plus un bus CAN LSFT pentru instrumentatie si LIN pentru modulele de usa.
Din fericire calculatorul de servodirectie de la Megane III isi indeplineste functia de dongle chiar si cu motorul de servo deconectat. Cel mai probabil masina va ramane si cu calculatorul de servo de Megane III conectat doar pentru pornire (dongle).
Momentan au ramas nefunctionale urmatoarele:
* geam sofer - cred ca masina are echiparea LVAVEI DRIVER'S ONE-TOUCH ELECTRIC WINDOW + ANTI-PINCH + PASSENGER ELECTRIC WINDOW
* radio-cd - cred ca lipseste un semnal de la BCM catre display-ul central
* instrument cluster - a ramas cel de megane III; se activeaza pe can, probabil sunt diferente intre frame-urile de stare a vehiculului
* aerul conditionat si dezaburirea - la megane III panoul de climatizare e pe CAN. BCM-ul de Megane III are optiuni de a controla AC si dezaburirea direct din BCM, dar nu stiu care sunt pinii corespunzatori; e chiar posibil sa nu fie populate componentele pe placa.
Comment