Masina mea e fabricata in 2013, septembrie. Am sunat la VC si nu apare in sistem cum ca s-ar incadra in vreuna din aceste probleme.
Renault Cheama In Service DACIA Logan II & Sandero II
Collapse
X
-
Sunt doar vreo 700 și ceva pe un 1an de zile, clar aibag-urile takata sunt miezul problemei.
Sunat la VC, dat VIN - primit rezultat, eu nu pot face asta pentru alții.Attached FilesLast edited by t0rquemada; 9 February 2017, 01:03.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
După unii o campanie de rechemări durează 12 luni, nimic mai fals, Campania ține până când toate mașinile vizate ajung la service
De ex pentru bieletele de direcție:
Destination of removed parts
– In accordance with warranty directives.
Accounts procedure
– In accordance with warranty directives.
OTS code: 0xxx (0 = Zero)
– Closure date: Unlimited.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
După unii o campanie de rechemări durează 12 luni, nimic mai fals, Campania ține până când toate mașinile vizate ajung la service– Closure date: Unlimited.
Unlimited o fi pentru aia care nu vor sa mai vada reteaua Dacia la ochi.Last edited by mr.K; 9 February 2017, 14:25.
Comment
-
da. cand baga datele masinii in sistemul informatic, afla imediat daca masina clientului face obiectul unei rechemari sau nu.
Originally posted by mr.K View PostTRW -lowcost. Renault sa se gandeasca la ce a comandat si in ce buget.
Originally posted by 827sam View PostSeba, dar cand incaseaza cascavalul gros, ai vrea sa fii in pielea lor ?
stii care-i marja de profit in automotive si ce presiune se pune pe producatori sa lase din pret la acelasi produs, an de an? timp de 14-15 ani, pana acum 18 luni am mancat audituri automotive dimineata, la pranz si seara. banii insa nu-s cum se vede din afara. in telecom castigi mai multi bani, ca producator de echipamente, doar ca nu se vede asa evident pe strada. si nici volumele nu-s mari, ca in industria auto. nu mai spun de echipamente medicale, sau aparatura de masura si control, acolo sunt banii gramada. la un rahat de senzor producatorul direct castiga cativa centi pe bucata, la cost de productie de 10-20$/bucata, iar daca vrei sa cumperi piesa de la producatorul de masini, sub 50$ n-o gasesti. unele piese sunt facute chiar pe minus, ca sa primesti un alt proiect...o mana spala pe alta. singurul care castiga bine e producatorul de masini, nu furnizorul de subansamble ia grosul banilor.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment