Renault Cheama In Service DACIA Logan II & Sandero II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Există o bună șansă să fie, cândva, că le iau și ei pe rând.

    Renault a rechemat 15000 de mașini Captur cu 108 CP dCi produse ÎNAINTE de 4 sep 2015, dată la care au fixat problema. Mă gândesc că cei de la Dacia poate nu primesc update-urile la fel de repede ca inginerii Renault care fac Captur iar mașina Dacia produsă în nov 2015 nu avea încă fixurile din sep 2015.

    "Renault Group vehicles are not equipped with fraudulent software or systems designed to bypass the emission control system", and that the recall was a "known issue that was corrected on production vehicles from 4th September 2015."

    It is understood that the filtration system of certain models did not work above certain temperatures or below 17deg C. The group also denies early reports that some 700,000 cars would be subject to a software update in relation to the ongoing emissions scandal.

    Iată pe cineva cu un Clio care a făcut actualizarea și îi merge mai bine.


    baban sergiu post 15 Jul 2017, 12:30
    eu am avut ieri revizia la clio 2015 1.5dci 90cp si am facut si update la soft
    primele impresii:
    la viteze mici pare mai sprintena dar la viteze peste 40mp/h (60km/h) parca este mai lenese asta in modul ECO nu stiu in modul normal ca o foloosesc mai tot timpul in ECO conducand in oras cu viteza medie de 10mph (16kmh).
    La prima impresie inca nu este edificator (numai 100km de la resoftare) parca consumul a scazut avand 44mpg acuma fata de 38mpg inainte
    O sa vad cum se coomporta in urmatoarea saptamana dupa vreo 60 de ore de condus

    post 11 Aug 2017, 05:22

    acum dupa 2000 mile (3200km) consumul s-a stabilizat la 42.4mpg cu o viteza medie de 11.7mph - masina este fabricata in iulie 2015
    in modul normal non ECO nu am vazut nicio diferenta
    am si un megane 4 fabricat in mai 2016 si pt asta nu am pprimit invitatie la resoftare - am impresia ca nu toate au nevoie de update
    Last edited by gecmc94; 29 September 2017, 12:39.

    Comment


    • Și eu am primit scrisoarea respectiva. 1.5/75

      Comment


      • Dacă e motorizare Euro6, adică k9k626 vi se aplică ots-ul pentru euro 6b

        INJECTION DE CARBURANT DIESEL
        Plan d'amélioration de la satisfaction client C04I "EURO6B"
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by gecmc94 View Post
          Renault susține că schimbare nu afectează consumul ci implementează porțiuni lipsă ale software-ului care nu foloseau DPF-ul atunci când turațiile erau mici sau când motorul era rece. Până acum nu am auzit de modificări ale consumului la dCi.

          A nu se confunda cu situația VW la care consumul a crescut. Ei chiar au trișat când foloseau DPF-ul în regimul normal de utilizare a motorului.
          In situatia in care foloseste DPF la rece se incarca mai repede nu? Pana la urma pe termen lung sufera buzunarul nostru, deoarece teoretic folosind ceva mai mult ii scade durata de viata (km).

          Comment


          • Ai dreptate. Insă regimurile despre care vorbim sunt: mersul bară la bară și mersul pe distanțe foarte mici urmat de oprire, răcire și repornire din nou pe distanță mică. Este de așteptat ca aceste regimuri sa reprezinte doar o proporție mică din viața unei mașini, după părerea mea.


            În acest articol se evaluează capacitatea de filtrare a DPF după 240 000 km. Și ea se menține. Dacă Renault folosește în plus DPF-ul în noile regimuri "reci", poate că DPF-ul va ține 200 000 km de mers normal în loc de 240 000, din punct de vedere chimic. Fizic, termic, mecanic, orice se poate strica.
            Last edited by gecmc94; 2 October 2017, 17:05.

            Comment


            • Cred ca mai mult se modifica functionearea NOx trap-ului decat a DPF-ului. De fapt cred ca nici nu se umbla la DPF, ei spun ca largesc plaja de actiune a NOx trap-ului si a EGR-ului, rechemarea e pentru scaderea emisiilor de NOx nu de particule. Iar NOx trap-ul ala e o gaselnita destul de noua care eu zic ca inca nu stim ce necazuri ne va face, DPF-urile deja au fost perfectionate si nu mai fac probleme ca acum 5-10 ani dar asta e un filtru nou. Vom vedea... doar pentru asta mi-as extinde garantia la 200.000. Oricum nu ma astept sa tina masina mai mult de 200-250.000 km.
              Last edited by horatiuc; 2 October 2017, 17:32.

              Comment


              • Originally posted by horatiuc View Post
                Oricum nu ma astept sa tina masina mai mult de 200-250.000 km.
                Că ea ține mai mult.

                Comment


                • Incercati sa va asigurati ca stiti foarte bine ce se intampla inainte de a face updateul respectiv. La masinile afectate de Dieselgate, dupa updateul de reprezentanta au inceput sa pice EGRurile, sa colmateze DPFurile si masinile sa nu mai traga de toti caii.

                  Originally posted by gecmc94 View Post
                  Ai dreptate. Insă regimurile despre care vorbim sunt: mersul bară la bară și mersul pe distanțe foarte mici urmat de oprire, răcire și repornire din nou pe distanță mică. Este de așteptat ca aceste regimuri sa reprezinte doar o proporție mică din viața unei mașini, după părerea mea.


                  În acest articol se evaluează capacitatea de filtrare a DPF după 240 000 km. Și ea se menține. Dacă Renault folosește în plus DPF-ul în noile regimuri "reci", poate că DPF-ul va ține 200 000 km de mers normal în loc de 240 000, din punct de vedere chimic. Fizic, termic, mecanic, orice se poate strica.
                  Nu inteleg exprimarea asta, foloseste dpf mai mult sau mai putin? Ala e un filtru, care nu il folosesti cand vrei tu, e folosit tot timpul si e curatat la intervale de timp/km/umplere/cicluri etc, deci ori te refereai la altceva...
                  Poate ma lamuresti.
                  Last edited by Cristi_Xp; 2 October 2017, 18:47. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Cat e in garantie, si-o fac cu mana lor daca strica ceva. Dupa garantie, la cea mai mica problema zboara afara de pe ea: softul, DPF-ul, EGR-ul, NOx-trap-ul si ce mai e nevoie sa dispara pentru supravietuire... Majoritatea exemplarelor euro 6b afectate au km destul de putini si mai au pana expira garantia. Eu am 35.000 de exemplu... in 60.000 daca e vreo problema apare ea.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post
                      Renault susține că schimbare nu afectează consumul ci implementează porțiuni lipsă ale software-ului care nu foloseau DPF-ul atunci când turațiile erau mici sau când motorul era rece. Până acum nu am auzit de modificări ale consumului la dCi.

                      A nu se confunda cu situația VW la care consumul a crescut. Ei chiar au trișat când foloseau DPF-ul în regimul normal de utilizare a motorului.
                      Alta informatie pe langa subiect. Nu au folosit niciun DPF. Masina avea o secventa de software in ECU care recunostea secventele de test cand se testau pentru emisii si in acele secvente de test polua de 20-30 ori mai putin decat de obicei, restrictii pe amestecul de carburant etc.
                      Plus faceti o confuzie imensa, DPFul nu are nicio treaba cu emisiile poluante ci doar cu retinerea particulelor cancerigene in el si arderea lor la regenerare astfel ca ele sa nu fie eliminare deloc in atmosfera.

                      Originally posted by horatiuc View Post
                      Cat e in garantie, si-o fac cu mana lor daca strica ceva. Dupa garantie, la cea mai mica problema zboara afara de pe ea: softul, DPF-ul, EGR-ul, NOx-trap-ul si ce mai e nevoie sa dispara pentru supravietuire... Majoritatea exemplarelor euro 6b afectate au km destul de putini si mai au pana expira garantia. Eu am 35.000 de exemplu... in 60.000 daca e vreo problema apare ea.
                      Am un prieten care la 30 mii km i-am anulat DPFul pe Sandero. Masina cumparata de noua.
                      Last edited by Cristi_Xp; 2 October 2017, 18:52. Reason: Automerged Doublepost
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Eu pe a mea am o eroare de Nox, undeva la 9500km ( acum 10.000). Când o duc la revizie văd ce spun sau cate se strâng( Martie 2018) 1.5/90/ Martie 2107

                        Comment


                        • Ce fel de eroare? E posibil sa ai probleme cu senzorul de NOx. Eu nu as circula cu ea asa pana la revizie, mai ales ca sunteti in garantie, mergeti direct la service.
                          Last edited by Cristi_Xp; 2 October 2017, 19:18.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Deci astea noi euro 6b pe langa DPF mai au inca o toba cu filtru, intre DPF si motor, acel NOx trap, care si ala isi face regenerari ca DPF-ul, practic acum sunt doua unul dupa altul, dar diferite. Sunt curios daca aia o stie scoate cineva... in caz ca va fi nevoie... la DPF deja sunt multi experti

                            Comment


                            • Nox trapul ala e un fel de catalizator mai modern care face o "purjare" pe sistem postinjectio/ oxidare catalitica din cand in cand. Nu e cine stie ce revelatie tehnologica.


                              Explication en images de synthèse du fonctionnement de NOx Trap, permettant de réduire certaines émissions polluantes. Ce système chimique piège les oxydes d...


                              La fel de "greu" cum se scot si adBlue la astea noi ) , important e sa existe protocol de comunicare cu ECUrile astea noi si deocamdata cam este la zi.
                              Last edited by Cristi_Xp; 2 October 2017, 19:31.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Atâta timp cât nu arată în bord nimic eu spun că nu este cazul să mă îngrijorez, nici schimbări de funcționare. Eroarea am văzut-o cu ajutorul lui torquemada.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google