A Schimbat Cineva Scaunele La Logan II?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu airbag-urile nu a fost nici-o problema. Sunt mufe cu cate 2 fire pe ambele scaune si pe cel de Dacia si pe cel de Audi. S-a pus mufa de la scaunul de Dacia pe cel de Audi si s-a legat la mufa existenta pe instalatie la Dacia. Toate operatiunile se fac fara sa se puna contactul sau mai bine cu borna de la baterie data jos. La prima pornire a fost ok, o pornire normala fara martor aprins la bord. Asa cum am mai zis fiindca scaunele sunt mult mai tari, nu mai e acea senzatie ca masina se inclina tare pe viraje, acum zici ca ai alta suspensie la masina. Daca gasiti niste scaune in stare buna eu zic ca merita investitia. S-ar putea sa mearga si de la alte modele, nu numai de la BMW E46 si Audi A4 B6/B7 trebuie insa probate.

    Comment


    • #17
      Si mie imi plac cum arata! Buna idee!
      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

      Comment


      • #18
        Felicitari,arata in mare fel....niste poze mai detaliate te rog frumos?In special din spate...cu suporti cum arata ca aspect fizic?fa te rog mai multe poze detaliate din toate unghiurile sus,jos,laterale,de sub scaune...Arat super,si pozitia de condus cred ca s-a schimbat drastic...Banuiesc ca nu te mai doare spatele dupa 200km...Daca ai anulat acel senzor de centura,airbagurile nu mai sar...

        Comment


        • #19
          Problema cu centura este facuta in asa fel incat calculatorul o vede ca fiind bagata tot timpul. Nu se mai aprinde martorul cand pornesti motorul si nu mai piuie. Scaunele nu aveau senzor de centura asa ca meseriasul a pus o rezistenta. ca sa rezolve problema.

          Comment


          • #20
            Intreb si eu... scaunele alea nu au "partzuri" de la nemti si alte natii ? Ca asta era principalul argument in versururi prin 2010 cand mi-am luat loganul. Cum distrugeti sanctuarul unei masini noi ?

            Comment


            • #21
              Salutare

              Am și eu o întrebare cât te-a costat operațiunea incluzând meșterul și unde s-a făcut operațiunea, în București cumva?

              Mulțumesc!

              Cred ca în Sibiu, acum m-am uitat la profil...

              Comment


              • #22
                Scaunele, inclusiv chitul de adaptare le poti monta singur, nu e mare inginerie. La partea electrica trebuie sa fie cineva care are habar. Am facut acasa toata treaba, meseriasul ( care era trimis de un prieten de-al meu) m-a ajutat la montarea scaunelor si a facut legaturile la mufe si modificarea la centura - total cost manopera 100 lei.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ManGreek View Post
                  Intreb si eu... scaunele alea nu au "partzuri" de la nemti si alte natii ? Ca asta era principalul argument in versururi prin 2010 cand mi-am luat loganul. Cum distrugeti sanctuarul unei masini noi ?
                  Bine spus ! Un mare LIKE de la mine !

                  ps : ce mai conteaza airbag-urile laterale cand masina nu are ranforsari laterale ? si un scuter daca se izbeste in lateralul unui logan ii da dauna totala.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mircionesb View Post
                    Scaunele, inclusiv chitul de adaptare le poti monta singur, nu e mare inginerie. La partea electrica trebuie sa fie cineva care are habar. Am facut acasa toata treaba, meseriasul ( care era trimis de un prieten de-al meu) m-a ajutat la montarea scaunelor si a facut legaturile la mufe si modificarea la centura - total cost manopera 100 lei.
                    Mulțumesc mult!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google