Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unul e MPi (H4B) altul e GDI (H5F) deci explicabil, în plus sa mai discutat

    Pe de altă parte la X52 țeava de eșapament nu se vede decât dacă te bagi sub mașină și după cum se vede unii au prea mult timp liber.

    P.S. Ai X52 și MPi, GDI, H4B și H5F par hieroglife, e grav - nu îți cunosști mașina
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Hai Bogdane , fii intelegator . De multe ori abrevierile sunt mult mai greu de memorat. Eu personal trebuie sa apelez la o metoda mnemotehnica . Poate daca ai spune motor 1.4 Logan , 0.9 Sandero , ne-ar intra mai repede si mai bine in cap . De multe ori ne pui in dificultate . Am fi recunoscatori daca te-ai exprima mai putin eliptic , sa ne fie mai usor sa pricepem . Oricum , eu personal iti multumesc ca iti gasesti timp pentru a lamuri competent diferite probleme care ne chinuie. Salutari.

      Comment


      • Originally posted by Amiralul View Post
        @sebibv e si la E6, asa e normal chiar.
        0.9 Tce e un motor supra-alimentat cu turbina deci.... eu nu am vazut motor diesel cu toba curata si treaba asta se aplica cu siguranta si la un benzinar turbo.

        Ai sa fii uimit cand o sa vezi cum arata toba la un BMW x3 din 2008 cu motor de 2.0 Diesel

        Este una din masinile de la servici care merge 90% in Bucuresti.

        IMG_0364.jpg

        Comment


        • Probabil trebuie scris foarte mare X52 = Logan - Sandero II, MPi = injecție indirectă, GDI = injecție directă

          Dacă după 10 ani nu se știe că 1,4 MPi e K7J iar 1,6 MPi e K7M... ce să mai zic de 0,9TCe (H4B) și 1,2TCe (H5F)
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Si daca are evacuarea afumata ce se intampla? Cad supapele in rezervor?

            Comment


            • Da prost la imagine
              Cum am mai spus
              Majoritate benzinarelor turbo au evacuarea neagra
              Dar noi avem ochi doar pentru Dacia
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by TazMan View Post
                Ai sa fii uimit cand o sa vezi cum arata toba la un BMW x3 din 2008 cu motor de 2.0 Diesel

                Este una din masinile de la servici care merge 90% in Bucuresti.

                [ATTACH]520926[/ATTACH]
                E din cauza filtrului de particule, nu din cauza ca o fi cine stie ce motor supermega smecher.
                Toate care au DPFul activ si functional au tobele curate.
                In curand vor aparea masinile cu GPF (gasoline particle filter) si s-a rezolvat problema cu negreala pe tobe.
                Last edited by Cristi_Xp; 17 June 2017, 19:33.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • ,,In real-driving conditions, the French carmaker's 0.9-litre gasoline H4Bt injects excess fuel to prevent overheating, resulting in high emissions of unburned hydrocarbons, fine particles and carbon monoxide."

                  Un paragraf preluat de aici: http://www.reuters.com/article/us-au...-idUSKBN12E11K

                  Se pare ca down-size-ul este o solutie de moment, care sa pacaleasca testele actuale de poluare ( destul de nerealiste, fata de conditiile reale de exploatare).

                  Sincer sa fiu, am observat si la mine in anumite momente (motor usor subturat, 1700-2000 rpm, desi parea sa aiba rezerva suficienta de putere), tacanituri in zona tobei de evacuare, si in spatele masinii un fum destul de gros. Acuma incep sa-mi explic.

                  Comment


                  • Si asa toate tampeniile debitate de ziarisri de doi bani ajung adevaruri.

                    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                    Comment


                    • Da-ne niste argumente, ca sa-ti impartasim ideea.
                      Nu cred ca mai e vre-un secret, pentru cineva, ca acele consumuri afisate de producatori sunt un fel de ,, fata morgana".
                      Ma rog... cu exceptia celor care nu fac distinctia dintre consumul instantaneu si cel mediu.

                      Comment


                      • Orice motor supralimentat merge cu amestec imbogatit pentru a raci mai bine capul pistonului.
                        Alea cu injectie directa sunt mai ok.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • @bolovan: zici? ti se pare de bun-gust sa astepti sa ti se infunde catalizatoru`?
                          la diesel cum se face regenerarea (curatarea) dpf-ului?
                          down-sizeing este o semi-pacaleala de oras.
                          hai, convinge-ma!
                          Last edited by devreg; 17 June 2017, 21:12.

                          Comment


                          • @devreg nu discutam de dpf...care se regenereaza ocazional...iar dieselul nu este benzinar. Acolo exista o injectie separata...sau o injectie pe momentul de evacuare (ma cam indoiesc...ca tot ce se obtine in situatia asta banuiesc ca-i doar supraincalizrea turbinei)

                            @sorin01 @Cristi_Xp nu, nu de asta merge imbogatit.... In momnetul in care bagi mai multa benzina...se arde mai multa. Daca faci un amestec mult prea imbogatit, ai ardere incompleta (adica merge usor inecat)...iar temperatura gazelor la iesire din cate am inteles eu are cu fix 10-15 grade mai putin. Adica de la 460 la 450 grade (a nu se confunda cu frontul de foc...care-i alta mancare de peste...noi ne refeream strict la temperatura gazelor de evaucare). Mult mai castigat esti daca mergi usor saracit (datorita efectului de decompresie temperatura scade mult mai mult). Probabil se confunda cu sistemul de la BMW cu injectie de apa.

                            Hai o socoteala, la 90km/h, un 0.9 consuma aprox 4.5l/h. Adica 75 ml benzina/min, adica 0.6ml benzina/detenta. Cam cat trebuie sa injecteze ca sa aibe un efect masurabil efectul de racire? 2ml? Adica un consum de 15%? Eu zic ca trebuie chiar mai mult

                            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                            Last edited by bolovan; 17 June 2017, 21:43. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • No amu' hai sa zic si eu dece cred ca prin imbogatirea amestecului se evita supraincalzirea motorului, protejand piston, supape, segmenti si pelicula de ulei dintre acestia.
                              1. Benzina intra in cilindru intr-o stare aproximativ lichida (un fel de abur). Trecerea din stare lichida in stare gazoasa (adica evaporare), se face cu absortie de caldura (vezi manual fizica de liceu ce zice de caldura latenta de vaporizare).
                              2. Benzina arde incomplet fiindca n-are suficient oxigen (vorbim de amestec imbogatit).
                              Prin ardere, benzina dezvolta caldura,
                              Hidrocarburile ramase nearse, expuse la aceasta caldura, incep sa disocieze. Adica incep sa se rupa legaturile chimice ale carbonului cu hidrogenul, sau macromoleculele acestor compusi, prin absortie de caldura.
                              Se obtine funingine (adica carbon) si hidrogen, la disociere completa, sau resturi de hidrocarburi nearse.

                              Si acu, intreb eu, cu ce te-o suparat bietii ziaristi, de i-ai facut incopetenti?

                              Comment


                              • Pentru ca bat campii. Acum sa-ti explic eu.
                                1. Si 2 cam cata caldura absoarbe un ml de benzina (cam cat se injecteaza?). Ca sa te lamuresc (au fost teste): nu este masurabila diferenta. Asta-i ca si cum ai incerca sa stingi un incendiu la o casa cu un pahar. Cu atat mai mult cu cat norma euro presupunr o cantitate mina de oxige dupa ardere

                                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google