Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai nu e clar ca "pe viata" tre` sa fie pina spre 100k km?
    poate ca producatorul zice despre 200-300k km pentru o anumita putere (50kW) si astia le pun pe motoare de 65 kW pentru ca erau pe stoc si sint mai ieftine decit a dezvolta un lant nou.

    @vitriol: in service-uri autorizate dacia (dacia-renault). deci, in general, in orice service auto care are autorizatie de functionare valabila din tara asta.

    Comment


    • Originally posted by bolovan View Post
      mr.K vezi sa nu iei tu cartonas pt trolling
      Any way...cica in TM au schimbat doua lanturi la 0.9...in 4 ani (de cand lucreaza tipul intrebat de mine la dacia). Adevarat...ambele iesite din garantie.
      Acum, nu stiu daca imi porti de grijaca sa nu iau vreun cartonas, sau, dimpotriva, te cam freaca grija de ce fac io.

      In prima varianta, apreciez.

      Cum in TM 0.9tce-urile sunt infailibile, te poti linisti ca ai facut o afacere buna.

      Eu, probabil ca nu voi cumpara 0.9tce, vreodata.

      Dar, ideea e ca posesorii de 0.9tce sunt subiectivi si sensibili in orice discutie despre acest motor, blamand pe oricine sesizeaza vreo problema.

      Mai sunt si angajatii Renault/Dacia care au sarcina sa stinga din fasa si sa discrediteze orice idee nelalocul ei privind problemele cu masinile.


      Apropo de expresia asta "pe viata", cica si masinile de spalat Miele tin o viata. Asta, daca nu traiesti mult.
      Last edited by mr.K; 28 June 2017, 21:30.

      Comment


      • Originally posted by DannyMC View Post
        Pai era vorba despre schimbarea lantului dupa expirarea garantiei!
        Am inteles; d.ta nu ai inteles in schimb.
        Orice piesa beneficiaza de garantia comerciala; daca furnizorul/producatorul piesei de origine spune ca se acorda garantie doar daca montajul se face intr-un service agreat de constructorul masinii, atunci...
        Daca cineva isi permite sa renunte la garantia aia, atunci il poate monta si in regie proprie; cu un mecanic de la Dacia, in spatele blocului.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Eu cred ca garantia Dacia ca producator al lantului e ceva ce nu ajuta in cazul asta. Lantul tine, in general, pana expira garantia.

          Comment


          • Ok, si dupa ce iesi din garantie si il schimbi acel lant are o garantie comerciala (si un termen de conformitate ca doar suntem in UE) cu conditia sa-l montezi in service autorizat.

            Eram curios ce specifica o astfel de garantie a piesei in sine si daca vreun utilizator are un document in acest sens. Cred ca, pe forum, doar @stoicanu a schimbat dupa ce a iesit din garantie.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Silviu, vezi si d.ta ce intelegi de aici.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • @Silviu: iesise "din garantia lantului" inainte sa iasa "din garantia comerciala". si mai are un coleg pe care l-a avertizat din timp si care si-a schimbat lantul in timpul (inca) al garantiei comerciale.
                se pare ca, deocamdata, Stoicanu e cam singurul (dintre aia care se invirt p-aici) care chiar si-a luat masina pentru a o folosi si la altceva in afara de cei citiva kilometri pina la locul de munca si de purtat prin concedii.

                Comment


                • @IancuMIC, garantia oferita de acel vanzator este cel putin ciudata.

                  De exemplu:

                  Nu se acorda termenul de 18 luni pentru piesele auto cu caracter consumabil: [...] curele de transmisie si distributie.
                  Sa inteleg ca nu are deloc garantie o curea de distributie?
                  Contitech, de exemplu, iti ofera 18 luni pentru kit-ul lor de distributie.

                  Probabil se aplica 24 sau 18 luni dar pe un certificat de garantie ce vine direct de la producator mai mult ca sigur ca se specifica si o limita rezonabila de km.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • @mr.K sau a doua varianta: unii prefera sa troleze...doar pentru ca sunt partinitori. TI-am mai spus, nu sunt fan dacia, nu sunt fan nici o marca de masini...fix in dos ma doare de sigla pe care o oare...ma intereseaza pretul/costurile/si un minim de confort.

                    Dar intre timp...eu din discutiile aste am tras urmataorele concluzii:
                    Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul (ne reprrezinta la perfectie)
                    Nu suntem educati...si nici dorinta sa ne educam. Prin urmare nu ne cunoastem drepturile.
                    Nu suntem suficient de inteligenti sa ne intelegem drepturile
                    Suntem extrem de lenesi (ne este lene sa ne interesam).
                    Suntem si foarte aroganti, prosti de aroganti...ca le stim pe toate...si la noi este besina suprema.

                    Una peste alta...dacia a vandut o masina si lantul tine pe toata durata de viata a masinii. Nu cat este in garantie...ci cat tine masina. Adica aprox 10 ani
                    Pt mai multe informatii: https://codfiscal.net/1313/hg-213920...jloacelor-fixe
                    Dupa care:

                    Dupa care


                    Si asa aflam de ce takata este in faliment (aka ei trebuiau sa schimbe airbag-urille si la masini vechi de 10-12 ani...de mult iesite din garantie...si nu pentru ca s-a trezit constiinta in ei)

                    Comment


                    • @bolovan, Dacia spune ca nu necesita intretinere si cam atat. Depinde ce intelegi prin asta. Dar daca piesa se defecteaza din cauza unor vicii ascunse atunci producatorul este obligat sa o repare/schimbe; asta este garantia de conformitate ce trebuie sa fie de minim 24 luni (poate sa fie si mai mica plus alte conditii dar doar cu acordul cumparatorului, exact ce facem noi cand semnam contractul cu Dacia).

                      Ca fapt divers: la SCe 1.0 vad ca in `Fisa de produs/Calcul intretinere` la `Distributie` scrie ca intretinerea se face la 1.000.000km sau 1000ani. De acord ca excelurile alea nu au valoare contractuala dar le primesti de la concesionar cand te interesezi sa cumperi o masina si sunt facute de Dacia.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Nu, dacia spune ca lantul este pt durata de viata a masinii (asa spune reclama...nu ai nevoie de contract). Prin urmare, el trebuie sa tina pe toata durata de viata. Daca nu tine, inseamna ca producatorul stia asta (ca dara a testat si el motorul)...prin urmare...este reclama mincinoasa...si dacia vanzator de rea credinta. De asta tind sa cred ca astea sunt cazuri foarte izolate, cu atat mai mult cu cat s-au vandut peste 1 mil motoare (da, stiu, o sa vina mr.K sa ne spuna ca la Dacia Iasi schimba astia pe banda rulanta...de dimineata pana seara numai asta fac...de fapt...service-urile doar astsa fac, nu mai apuca sa faca nimic...ca tot schimba pe lanturi)

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          Lantul asta, dupa ce iese masina din garantie, se poate schimba si in alta parte in afara de reprezentanza?
                          În principiu da, dar :
                          -ai nevoie de piese,
                          -se deface jumătate de motor(trebuie suspendat)
                          -se etanșează pe cordon de mastic vreo 2m liniari
                          Attached Files
                          Last edited by t0rquemada; 29 June 2017, 00:00.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • uhh... infricosator!
                            pentru atita lucru trebuie mers la reprezentante?

                            Comment


                            • Ca musca-n lapte...
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • oh, nici macar!
                                deja e clar ce pot face unii la coltu` blocului fara ca altii sa plateasca preturi prea mari reprezentantelor unei fabrici care face profit considerabil pe spatele "indiei europene"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google