If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu, dacia spune ca lantul este pt durata de viata a masinii (asa spune reclama...nu ai nevoie de contract). Prin urmare, el trebuie sa tina pe toata durata de viata. Daca nu tine, inseamna ca producatorul stia asta (ca dara a testat si el motorul)...prin urmare...este reclama mincinoasa...si dacia vanzator de rea credinta. De asta tind sa cred ca astea sunt cazuri foarte izolate, cu atat mai mult cu cat s-au vandut peste 1 mil motoare (da, stiu, o sa vina mr.K sa ne spuna ca la Dacia Iasi schimba astia pe banda rulanta...de dimineata pana seara numai asta fac...de fapt...service-urile doar astsa fac, nu mai apuca sa faca nimic...ca tot schimba pe lanturi)
Nu se schimba pe banda rulanta, 3 lanturi/2luni intr-un singur service nu inseamna schimbari pe banda rulanta.
Ideea era ca se intampla, nu sunt cazuri izolate generate de abuzul motorului , gen Stoicanu.
Dupa ce-ti dihoaca astia juma' de motor, nu stiu cat mai esti de fericit, inclusiv in cazul cand se schimba pe garantie.
Reiau...daca nu sunt cazuri izolate...o sa fie rechemare pentru schimbarea lantului (este o problema de proiectare). Si asta se intampla chiar daca masina iese din garantie. lantul trebuie sa tina durata de viata a motorului. Si aici renault nu are cum sa o dea la intors (vezi cazul BMW...care au facut rechemari pentru aceasi problema). Deci tind sa cred ca sunt cazuri izolate
Nu, dacia spune ca lantul este pt durata de viata a masinii (asa spune reclama...nu ai nevoie de contract). Prin urmare, el trebuie sa tina pe toata durata de viata. ......
Si tu crezi in reclame?! Asta apropo de naivitate ...
Tu ai vazut ce scrie in link=-urile datet de mine?
Da, daca era vorba de diferenta de consum...dar nu de functionalitatea masinii...te rog citeste link-urile dupa care discutam
Și eu am un pic de lag! Și din ce am citit pe aici se pare că nu sunt singurul! Având doar 800 km, nici nu prea am sărit peste 3000 rpm și am cam mers după GSI, ca să nu trec peste 3000rpm, cum scrie la carte. Am zis să mă "sacrific" până la o 1000km și să fac ce scrie acolo, dar totul are o limită, așa că de pe la 710km, am început să merg în stilul meu, am ignorat complet GSI-ul și lag-ul a cam dispărut, nu total, dar mai are. Oricum, am mers o porțiune mică și cu 150km/h și turația era pe la 3000-3100, parcă, deși la carte zicea să nu depășesc 130km/h până la mie. Dar, dacă am intrat în depășire și un moș cu un Ford Mondeo Blue s-a hotărât să accelereze, exact când am intrat eu în depășire, nu aveam ce să fac, decât să-o calc. Deși el mersese o bună bucată de timp cu 90-100.
Deci
Am sunat la Reprezentanta sa intreb de garantie la lant
Biatul a spus ca pana anul trecut a fost de 12 Luni iar de anul asta sa marit la 24 luni
Lantul de distributie fiind piesa de schimb(nu consumabil) fara intretinere beneficiaza de 24 Luni garantie
Acum astept sa ajung la 300.000 km sa vad ce se intampla
Incep sa-si puna intrebari despre durata de viata, de umbla la garantie.
Oricum, cati fac in 24 de luni 90-100k pentru a putea beneficia de garantia aia in caz ca se duce iar lantul? Putini.
Majoritatea vor schimba pe banii lor un lant, cat vor tine masina. Aduca cei care fac 150.000 km in 10 ani.
Pai atunci este ok s schimbi un lant de distributie in 10ani
Este echivalentul a 2.5 distributii pe curea pe care le faci ori cum la fiecare 4 ani
Am si confirmarea ca are 24 Luni garantie
E convenabil, poate.
Ok, nu e, pentru ca la curea scrie in carnetul de intretinere ca trebuie schimbata, pe cand la lant nu apare prevazut asa ceva.
Nu mai spun, ca unele curele se schimba la 90k, cam cat lantul, iar o curea e mai ieftina ca lantul.
Daca Renault ar fi o firma cum trebuie (dar a dovedit de nenumarate ori ca nu e), ar schimba orice lant indiferent daca masina e in garantie sau nu.
VW Golf 1.2TSI aceeasi problema cu lantul de distributie (problema recunoscuta oficial) schimbat gratis la o masina iesita din garantie dar doar piesele, manopera suportats de proprietar. Dupa 23000km picat iara. A doua oara schimbat de proprietar (exact aceeasi problema ca prima data, defect de proiectare).
Deci se poate si la case mai mari nu doar la Dacia ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
I have no special talent. I am only passionately curious.
Pai atunci este ok s schimbi un lant de distributie in 10ani
Este echivalentul a 2.5 distributii pe curea pe care le faci ori cum la fiecare 4 ani
Am si confirmarea ca are 24 Luni garantie
Si atunci care mai e avantajul distributiei pe lant pe care toti la sfaturi de achizitie o lauda si o iau ca drept avantaj deoarece nu implica costuri dupa fata de cea pe curea.
Nu a sfatuit nimeni distributia pr lant
Daca exista un motor mai puternic pe Logan decat 0.9 îl cumparam
Dar decat 1.2 pe curea mai bine un 0.9 pe lant
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment