Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Undeva la 5-6km

    Comment


    • eu fac 11 pe pornire...deci nu e un motiv.

      Comment


      • Originally posted by georgstelsib View Post
        Consumul de ulei la motorul 9.0 tce.
        Dupa 12500 km parcursi nivelul pe joja a scazut cu cca. 3mm.
        Mi se pare cam putin . Orice motor consuma ulei , mai mult sau mai putin , dar consuma . Este drept ca urmare a pornirilor la rece o parte din benzina nearsa trece in carter, iar daca numarul acestora este suficient de mare se poate manifesta evident. La voi cum este ? Eu masor nivelul uleiului intotdeauna pe acelasi loc si dupa minimum 12 ore de stationare.
        Gresit. O benzinara fara probleme nu consuma ulei. DELOC.
        Am doua masini pe benzina. Una are 9 ani si Loganul merge pe 7 ani. Niciuna nu consuma ulei.
        Uramareste si cand pleci de pe loc. Sa nu lasi urme. Poate pierzi pe undeva.
        Last edited by Archangel80; 6 March 2018, 12:33.

        Comment


        • Nici 1.4mpi nu consuma deloc.
          Cred ca nu e in bug, cred ca e in feature (ca sa iti schimbi masina mai des).

          Comment


          • Originally posted by Archangel80 View Post
            Gresit. O benzinara fara probleme nu consuma ulei. DELOC.
            Am doua masini pe benzina. Una are 9 ani si Loganul merge pe 7 ani. Niciuna nu consuma ulei.
            Uramareste si cand pleci de pe loc. Sa nu lasi urme. Poate pierzi pe undeva.
            Segmentul de ungere "rade" uleiul in surplus de pe cilindru pentru a nu patrunde in camera de ardere. Ei , respectivul segment se mai uzeaza in urma functionarii si nu mai poate rade toata cantitatea de ulei de pe suprafata cilindrului . In consecinta o parte de ulei se arde in camera de ardere iar la esapament apare un fum de culoare alba.
            Acuma , la motoarele noi (pana se consuma perioada de rodaj) poate aparea un mic consum de ulei . Apoi cand etansarea segmenti / piston este optima la unele masini consumul este insesizabil , urmand ca dupa uzura si pierderea etanseitatii sa creasca din nou.
            Dar segmentul de ungere (de radere) nu va putea racla niciodata tot uleiul de pe camasa cilindrului si nici nu este indicat fiindca ar creste coeficientul de frecare cu uzura accentuata.
            Deci inca odata afirm : nu este motor care sa nu arda (consume) ulei.
            In mod normal trebuie sa scada , mai mult sau mai putin , in functie de solutia constructiva adoptata de catre constructorul motorului .
            Atunci cand creste nivelul trebuie sa va ingrijorati : garnitura de chiuloasa arsa (neetansa) sau surplus de benzina nearsa .
            Last edited by georgstelsib; 6 March 2018, 13:05.

            Comment


            • Originally posted by sebibv View Post
              Nici 1.4mpi nu consuma deloc.
              Cred ca nu e in bug, cred ca e in feature (ca sa iti schimbi masina mai des).
              1.4 nu consuma mai deloc.

              1.2 tce consuma ulei.
              De ce n-ar consuma si 0.9 tce? Important e ca acest consum sa se situeze in limite decente la 10k km, sub 1 litru e ok.
              Sunt motoare cu consum mult mai mare de ulei, considerat normal de catre producator.

              PS: sper sa ma acuzi de partizanat Dacia.
              Last edited by mr.K; 6 March 2018, 13:04.

              Comment


              • Nu te acuz de nimic...sunt doar ofticat ca face figuri maisna. Si se pare ca sunt singurul.
                Sper ca georgstelsib sa aiba dreptate si sa nu fie nimic grav. Oricum, cred ca am procedat bine ca am dus-o in service. Sunt nerabdator sa vad ce zic....

                Solutia Dacia: scadem nivelul uleiului si urmarim...serios?
                Am facut reclamatie la VC.
                Last edited by sebibv; 6 March 2018, 14:38. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Sebi draga , nu te panica . Multi au nivelul mai crescut spre primavara . Cred ca ai pus masina stramb si cresterea este neglijabila .
                  Apoi , cei de la service au dreptate . Se scoate cu in furtun subtire (de la un perfuzor) cu o seringa mai mare ~ 200ml de ulei. Dupa aceea urmaresti nivelul (nu in fiecare zi) . Nu au cum sa stie la o crestere atat de mica de unde vine .
                  Incredere.

                  PS. Cand ai antigel in baie uleiul este ca o cacao cu lapte ,usor spumat. Cand ai benzina in ulei , miroase joja a benzina. Dar nu este cazul tau , sigur.
                  Last edited by georgstelsib; 6 March 2018, 15:13.

                  Comment


                  • Mersi ptr support

                    Da, joja mirosea bine a benzina. Ulei era mai mult pe joja si cand au masurat imediat dupa ce am oprit motorul (cand trebuia sa fie mai putin).

                    Astept sa vad ce zice si VC. Daca si astia zic ca e ok...deja sunt mai multe personae care imi spun ca sunt beat...iar cand se intampla asta, te duci si te culci . Cred ca va trebui sa accept variant asta, chiar daca nu sunt eu prea impacat.

                    Exact cum zicea cineva pe aici.... Niciin document în care sa scrie ceva... Doar ordinul de reparatie cu ce am reclamat și inca o foaie pe care scrie ca masina e conforma.

                    Sunt curios dacă legea ii obliga sa spuna ce defect au reparat...
                    Last edited by sebibv; 6 March 2018, 18:29. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Salut, ma scuzati ca ma bag. Observ ca majoritatea celor care au probleme cu motorizarea aceasta sunt pe benzina. La varianta de GPL din fabrica sa inteleg ca nu sunt atatea probleme?

                      Comment


                      • mai degraba sa intelegi ca nu sint atit de multe masini montate "cu gaz" din fabrica sau ca aia care au asemenea masini nu prea au conturi p-aici.

                        Comment


                        • De ce este periculos sa mentii nivelul uleiului mult peste nivelul maxim ?
                          Vilbrochenul(arborele cotit) cu partea sa inferioara il poate atinge si sa-l bata ca pe maioneza . In aceasta situatie il spumeaza puternic iar pompa de ulei va urca in rampe si aer , care nu are capacitati de ungere si nici conductibilitate termica , punand astfel motorul in suferinta (pana la calare). Unii sustin ca deterioreaza si simeringurile de palier . Eu nu prea cred asta fiindca nu se creaza suprapresiune in carter.

                          Comment


                          • Originally posted by sebibv View Post
                            Mersi ptr support

                            Da, joja mirosea bine a benzina. Ulei era mai mult pe joja si cand au masurat imediat dupa ce am oprit motorul (cand trebuia sa fie mai putin).

                            Astept sa vad ce zice si VC. Daca si astia zic ca e ok...deja sunt mai multe personae care imi spun ca sunt beat...iar cand se intampla asta, te duci si te culci . Cred ca va trebui sa accept variant asta, chiar daca nu sunt eu prea impacat.

                            Exact cum zicea cineva pe aici.... Niciin document în care sa scrie ceva... Doar ordinul de reparatie cu ce am reclamat i inca o foaie pe care scrie ca masina e conforma.

                            Sunt curios dac legea ii obliga sa spuna ce defect au reparat...
                            Scuze de deranj. Cum a ramas pana la urma cu problema cu uleiul? Azi am verificat si eu nivelul de ulei, este cu 5 mm peste nivelul maxim, miroase foarte puternic a benzina si este maroniu inchis la culoare.
                            Am 6000 km parcursi. Este oare ok?

                            Comment


                            • Conform dacia... Da...
                              Totusi refuza sa dea un răspuns in scris. Ma duc cu zăhărelul. Astazi i-am sunat si le-am zis ca au mai multe variante:
                              - schimba uleiul pe garanție și ținem masina sub observație
                              - îmi dau un raspuns scris ca e ok sa merg cu acea emulsie
                              - schimb uleiul pe cheltuiala ma și fac reclamatie la anpc.
                              Dacă luni nu ma suna îmi fac programare in service și la pachet fac și reclamatie la anpc.

                              Comment


                              • Originally posted by sebibv View Post
                                Exact cum zicea cineva pe aici.... Niciin document în care sa scrie ceva... Doar ordinul de reparatie cu ce am reclamat i inca o foaie pe care scrie ca masina e conforma.
                                Pai ti-au dat deja un document ce atesta ca masina e conforma, ce vrei mai exact sa primesti?



                                Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google