Originally posted by t0rquemada
View Post
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
Last edited by georgstelsib; 18 March 2018, 15:36.
-
Originally posted by t0rquemada View PostDacă trebuie explicat 5W30 și norma Renault RN0710 e grav
Cade guvernul ? Se prabuseste forumul ? Uite mie si cred ca si multor altora ne-ar fi placut . Oare care-i rolul unui forum ?
Daca ai altceva de facut , fa-o , dar nu ne face prosti in timpul liber.
Un forum are drept scop principal ca cei mai bine informati sa-i ajute si pe cei mai putin informati cu rabdare si intelegere . Tu activezi pe forum mai mult pentru ati racola clienti . Nu cred ca este prea elegant . Exprimarea ta brutala om observat-o in mai multe randuri si nu cred ca este corect fata de forumul de unde iti tragi seva.
Comment
-
Si mai putin timp am pierde daca cei care stiu, cunosc sau au acces la manuale, informatii, le-ar furniza mai usor si fara "arogante" chiar daca s-au repetat, eventual un link catre discutiile respective. Haideti sa fim mai buni si intelegatorii unii cu altii sa ne ajutam fiecare cu ce poate si stie.
Comment
-
Like si de aici...
Bun, cei in situatia lui torque nu au decat sa se agite deoarece au variante (xW30 sau xW40). In cazul lor nu prea pot face scandal in service...de fapt nici nu au de ce pentru ca ei platesc pentru acel schimb de ulei si pun ce vor (cred). Problematic va fi pentru aia cu "5 ani aparent fara griji"....
Probabil ca, asa cum zicea cred ca torque, xW40 a devenit obligatoriu doar pentru EUR 6.
Foaia atasata e de la a mea, din iulie 2017.
Comment
-
Sunt curios cati ati fost cu fisele tehnice in mana la revizii pentru schimbul de ulei. Ma indoiesc ca vreun service refuza sa aplice ce scrie acolo.
Nu cred ca utilizatorii masinilor trebuie sa devina experti in uleiuri (de multe ori mai mult gresec decat fac bine) e suficient doar sa fie atenti la ce pun service-urilor in motor conform caietului de garantie sau a fisei de intretinere. Probabil ca exista vreun rationament pentru care au schimbat tipul uleiului si nu stiu daca avem noi cunostinte suficiente sa contestam.
Sent from my Mi A1 using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Silviu a tradus perfect ce am vrut să transmit:
Dacă ai mașină nouă, în garanție și nu ai chef/timp/nervi/cunoștințe să te informezi mergi pe recomandările producătorului, adică fix fișa de întreținere. (punct)
Dacă nu vrei să mergi pe recomandarea producătorului, ce rost mai are să întrebi pe forum(oricare ar fi el) oricum vei face cum vrei tu. (punct)
Mesajul e general, dacă se simte cineva evidențiat - problema lui.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Completare la #472Last edited by 77sky; 18 March 2018, 19:54.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Ce Dumnezeu aveți, s-a umflat tărâța în voi? Atâta timp cât motoarele de 0,9 merg și fără ulei (așa ne-a spus propaganda, tehnologie de F1!), de ce trebuie să vă mai bateți capul?
P.S. Am 0,9 TCe de 4 ani cu 70000 km, totul este OK cu motorul, acum trei zile i-am făcut comandă și socrului, acelaşi model prin rabla.
Comment
-
Eu ce sa mai zic cu peste 240.000 km si am bagat in el si 5w30 si 5w40
Mai nou am in el 10w40 si nici macar nu stiu daca are nu stiu ce certificate ( de nastere , divort sau casatorie) agreate renault
Si nu am probleme cu el
Mai nou nu mai am nici pete de ulei pe capacul de la tacheti
Adica pata a fost mai mare acum este mai restransa
Am gasit si specificatiile uleiului
"Utilizri specifice
Recomandate pentru autovehicule i motociclete unde productorii specific API CI-4/SL i ACEA A3/B4, A3/B3, JASO MA-2Îndeplinesc cerinele* VW 502.00/505.00, VW 501.01, Renault RN0710/0700, MB 229.3/229.1, PSA B71 2294, PSA B71 2300, FIAT 9.55535-D2Însoite de Certificat de Conformitate RAR-OCP nr.4129Recomandate pentru toate motoarele Diesel cu turbocompresor*i*recircularea gazelor de evacuare (EGR)Recomandate pentru motoare Diesel de camioane folosite*în*transport, construcii*i agriculturÎndeplinesc cerinele E4/E7, MB 228.5/228.3, MB 229.3/229.1, MAN M3277, Volvo VDS-3, Renault Trucks RXD, Mack EO-M Plus, Cummins CES 20077/78, Caterpillar ECF-1-a, Deutz DQC III-10, MTU Type 3"sigpic
Comment
-
Cu scuzele de rigoare ptr postul meu precedent, atasez si eu, ceea ce a atasat torque dar pentru varianta Euro 6 / 2017.
Cred ca acum ne-am lamurit...
Torque are Euro 5 iar eu Euro 6.
Interesant ar fi daca e cineva cu EUR 5 care sa aiba recomandari in fisa de intretinere diferite fata de torque sau euro 6, care sa le aiba diferite de mine. Daca nu e nimeni...e clar: Euro 5 alegi, euro 6...nu mia alegi.
Mai interesant mi s-ar parea: mergem pe -25 grade sau pe -20? Eu as zice -20 (nu stiu de cate ori au fost sub minus 25 anul asta).
@c.mike: cred ca a schimbat 2 pana acum.
Comment
Comment