Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambele uleiuri recomanda norma A3/B4, indiferent ca este 5w40 sau 5w30.
    Doar ca cel din urma, sa gaseste cel mai repede cu norma A5/B5 (care este prietenoasa cu mediul, nu cu protectia motorului)...
    Dar exista ulei 5w30 cu norma A3/B4.
    A - pt motor benzina;
    B- pt motor diesel.
    Last edited by ZFMFLORIN; 18 March 2018, 22:33.
    ex:
    Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
    Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

    Comment


    • Original a fost postat de stoicanu
      Eu ce sa mai zic cu peste 240.000 km si am bagat in el si 5w30 si 5w40
      Mai nou am in el 10w40 si nici macar nu stiu daca are nu stiu ce certificate ( de nastere , divort sau casatorie) agreate renault
      Si nu am probleme cu el
      Originally posted by C.Mike View Post
      Nu mai retin, cate lanturi de distributie ai schimbat 2 sau 3? Cat te-a costat in total?
      In rest, n-are nicio problema problema. Decat lanturile.
      In 50-60k urmeaza lantul 3.


      Original a fost postat de bestiuta2007

      Am 0,9 TCe de 4 ani cu 70000 km, totul este OK cu motorul
      Totul e deocamdata ok. Pe la 90-100k posibil sa ai ceva de schimbat la el.
      Last edited by mr.K; 18 March 2018, 22:44.

      Comment


      • @ torque
        Nu chiar... Scrie Dacia oil plus insa nu se vede.

        Comment


        • Valvoline syn Power 5w30 A3/B4

          Comment


          • Da asa e am schimbat 2 si poate ma pregates pentru urmatorul ( peste 50-60.000)
            1.700 ron cu aprox cost per schim
            Multumiti?
            O nu consider asta o probleme la motor
            sigpic

            Comment


            • Mersi de informatie. Trebuie sa recunosc, ai mers ceva cu motorul ala. Eu cred ca 100.000 ai fac cam in 10 ani.
              Drumuri bune in continuate si fara incidente.

              Comment


              • Da asa e am schimbat 2 si poate ma pregates pentru urmatorul ( peste 50-60.000)
                1.700 ron cu aprox cost per schim
                Multumiti?
                O nu consider asta o probleme la motor
                Da' ce consideri tu problema la motor? Sa crape blocul motor? Sa se foarfece arborele cotit?
                Asta, ca sa stie lumea ce sa scrie aici, sa nu ne plicitiseasca amintind de probleme minore, gen intindere lant distributie.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post

                  Învătați să folosiți caută, sunt foarte multe informații deja postate în 2013, 2014, 2015 - pierdeți mai puțin timp
                  Eu am o problema cu cautatul de pe browserul Google Chrome de pe telefon, cand apas "search" fix cand apare tastatura ca sa scriu, dispare optiunea de search...

                  Comment


                  • Cand se rupe o curea de distributie este o problema de motor?
                    Motorul in sine nu are probleme gen batai de biele sau mai stiu eu ce
                    sigpic

                    Comment


                    • OFFTOPIC Pe smartphone, trebuie să îi spui browserului că este desktop, va face trafic mai mare dar încarcă tot
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • La situl asta imi incarca oricum tot. Am apasat de curiozitate si optiunea "versiune site desktop" si arata exact la fel, deci nu lipsea nimic si tot nu merge search-ul. Cam in 90% din cazuri intru de pe telefon si nu vreau sa instalez inca o aplicatie (tapatalk am vazut ca se mai utilizeaza). Ma opresc cu offtopicul, am scris pt ca am vazut de 2 ori recomandare sa folosim search-ul iar eu sufeream in tacere ca nu il puteam folosi. Cand intru pe pc o sa caut ce ma interesa.

                        Comment


                        • Foloseste cu incredere Tapatalk, este super aplicatia. Foarte usor de folosit pentru forum.

                          Comment


                          • Originally posted by stoicanu View Post
                            Cand se rupe o curea de distributie este o problema de motor?
                            Motorul in sine nu are probleme gen batai de biele sau mai stiu eu ce
                            Când producatorul (Renault) se lauda cu lantul de distributie pe viata si ca scapi de o cheltuiala in plus (înlocuirea curelei) fata de alte motoare, este o problema/miciuna/marketing, cum vrei sa ii spui, insa când o negi e o problema si mai mare.

                            Comment


                            • Cati au mai schimbat acel lant/cine are peste 100k km?

                              Comment


                              • În afara de mine nu cred ca mai este cineva cu peste 100.000 km
                                Cat despre fiabilitatea mai buna sau mai proasta a acestui motor nu aveti cum sa ma convingeti pe mine
                                Eu stiu cel mai bine in ce conditii a fost exploatat si pe unde a umblat
                                Motorul este fiabil .
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google