Si eu stiu ca 5w40 se foloseste la temperature mai scazute...nu e vorba de calitate. Dar daca cineva zice ca e vorba de altceva, pot intreba la distribuitorul Mobil din RO.
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
Originally posted by bolovan View PostAha...gata, am priceput
stoicanu din cate stiu eu...totul tine de vascozitate cifrele alea...nu au treaba cu calitatea uleiului. Tie ti-au pus doar un ulei mai gros la temperaturi scazute (da...poate avea logica...la temperaturi scazue ai jocuri mai mari...prin urmare...un ulei mai gros...mai amortieaza din jocurile alea...pana ajunge la o tmeperatura mai mare)
Mergi sportiv? cu masina? Mai mult in oras sau in exterior?
Da merge foarte agresiv cu el mai mult in orassigpic
Comment
-
"Pentru că clientul" vrea ieftin eventual cu ulei de firmă luat din "sursă de încredere".
Reprentanța vinde 5w40 doar că nu e la Dacia oil ci Elf evolution RN-tech 7711584304 1L ulei 5w40
Si eu stiu ca 5w40 se foloseste la temperature mai scazute...nu e vorba de calitate.
Sinteticele sunt in general 0w40, exceptie e Motul Chrono 300V 10w40.
Nu stiu vreun sintetic 15w40 de exemplu.Last edited by mr.K; 30 March 2018, 13:08.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSi Elful 5w40 vandut de reprezentanta nu e bun, adica reprezentanta nu e "sursa de incredere"?
.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostBa da, dar e prea scump 45-50ron/L dincolo era mai ieftin
Comment
-
Originally posted by ManGreek View PostSunt niste jepcari acolo, nici reviziile nu merita sa le faci daca nu ai avea garantie, ca sa nu mai zic ca e plin de nepriceputi.
La un alt service, baietii s-au chinuit sa ii faca rau unui Camaro al unui proprietar. Ca sa aiba ce repara.
E totul pe net, pentru cei interesati. Imi e frica sa ma gandesc ce e la noi in service-uri.
Comment
-
Originally posted by darksun View Post20K km facuti, tras de el in ultimul hal, vad ca rezista micutul 0.9, sunt tare curios cand cade turbina.
Sigurele probleme (as usual), cand e cald afara la prima pornire nu merge rotund si "da in nas" daca dupa up-shift nu esti in minim 3K RPM.
Comment
-
Originally posted by cyrusmddd View PostNu merge rotund si sta turat la relanti la aprox. 1200 - 1400 rpm.
Comment
-
S ar putea sa fie o anomalie doar la euro 6/ pt un lot incepand cu o anumita data.
Poti incerca si la tine sa testezi, dar inainte asigurate ca masina a stationat si temp apei la pornire este intre 20 - 30 gr (obligatoriu). La 15 gr sau 35 de exemplu, fenomenul nu se mai manifesta.
Comment
-
Eu, masina mea o am din septembrie 2017, daca avea problema o remarcam pana acum, in schimb am problema cu pornirea la rece iarna. Masina testata acum 2 zile era noua, an de fabricatie 2017, nu stiu exact luna(parca decembrie)si motorul era rece.Last edited by C.Mike; 15 April 2018, 15:42.
Comment
Comment