Dap, taciune, ca si la celelalte 2 turbo pe care le am in batatura. Lucrurile s-au schimbat, in cazul "celorlalte" doua, dupa primul schimb de ulei, in sensul ca a 2-a "sarja" a devenit taciune undeva dupa 3000Km.
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
Originally posted by stoicanu View PostLa 0.9 uleiul se face negru chiar i dup 300 km
Indiferent de uleiul folosit
Renault EVOLUTION RN-TECH 5W40 nu s-a inegrit pana acum si are deja 5000 km. Motorul este mult mai selentios, noxe foarte putine.
Pana acum am folosit SXR 900 si se inegrea dupa 300km lejer....parca suna mai "sport" motorul cu el.
Comment
-
In cazul inlocuirii recente a uleiului, innegrirea rapida a acestuia se datoreaza predominant datorita proprietatilor detergente a uleiului, respectiv dizolvarea si fragmentarea depunerilor de calamina din motor.
Oxidarea uleiului si acumularea de produsi de ardere (calamina, lacuri, gome, cocs) se face intr-un timp mai mare de functionare.
Comment
-
Sa va vad eu cum mai laudati rasnita asta de motor cand isi da duhul!
Motoarele mici nu au viata lunga. Constransi de legi absurde date de somitatile de la putere, foarte multi producatori dezvolta propulsoare supraalimentate cu capacitate extrem de mica (nu doar Dacia/Renault, vezi Ford, VW etc) numai ca in tarile civilizate unde salariile minime sunt decente, populatia isi permite sa schimbe masina la 5-7 ani. In Romania in schimb, inca ne ghidam dupa sintagma "mi-am luat frate masina noua, sa na tina macar 10-15 ani!".
Ma indoiesc profund ca acest motor de mixer va avea longevitatea, chiar si fiabilitatea lui 1.4...
Comment
-
Originally posted by Sifredi View PostSa va vad eu cum mai laudati rasnita asta de motor cand isi da duhul!
Motoarele mici nu au viata lunga. Constransi de legi absurde date de somitatile de la putere, foarte multi producatori dezvolta propulsoare supraalimentate cu capacitate extrem de mica (nu doar Dacia/Renault, vezi Ford, VW etc) numai ca in tarile civilizate unde salariile minime sunt decente, populatia isi permite sa schimbe masina la 5-7 ani. In Romania in schimb, inca ne ghidam dupa sintagma "mi-am luat frate masina noua, sa na tina macar 10-15 ani!".
Ma indoiesc profund ca acest motor de mixer va avea longevitatea, chiar si fiabilitatea lui 1.4...
Asa ca nu le poti compara
1.4 Mpi este indestructibil
Cel putin rastinita de 0.9 tce este fiabil cu cateva slabiciuni care de fapt este unul singur , lantul de distributie
Sper sa fie cel putin la fel de fiabil ca 0.9 din dotare care a trecut cu brio de 240.000 kmsigpic
Comment
-
Originally posted by Sifredi View PostSa va vad eu cum mai laudati rasnita asta de motor cand isi da duhul!
Motoarele mici nu au viata lunga. Constransi de legi absurde date de somitatile de la putere, foarte multi producatori dezvolta propulsoare supraalimentate cu capacitate extrem de mica (nu doar Dacia/Renault, vezi Ford, VW etc) numai ca in tarile civilizate unde salariile minime sunt decente, populatia isi permite sa schimbe masina la 5-7 ani. In Romania in schimb, inca ne ghidam dupa sintagma "mi-am luat frate masina noua, sa na tina macar 10-15 ani!".
Ma indoiesc profund ca acest motor de mixer va avea longevitatea, chiar si fiabilitatea lui 1.4...
Imi cer scuze, eram ironic...
Comment
-
E parerea lui si...asta e; ca sa fiu foarte sincer, un dram de adevar este in ceea ce spune omul ala, cand vorbeste despre motoarele mici turbo.(nu neaparat de cel de pe Logan)
...
Nu mai suportati si pareri care nu corespund cu ale voastre?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Comment