Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu unul nuy suport opiniile fara un minim de argumente.
    Da, adevarat, motoarele mici turbo sunt mai complexe...prin urmare, sansa de rateu este mai mare. Dar asta-i societatea in care traim: mult, rapid si ieftin.
    Si partea care ma doare pe mine cel mai tare: eco...

    Comment


    • Pe langa faptul ca jigneste cu "mixer" si "rasnita" nu a venit cu niciun argument ca sa fie luat in serios. Macar sa spuna ca a acondus 0.9 si nu i-a placut si felul cum a simtit motorul ii da de inteles ca nu o sa dupa prea mult.

      Comment


      • Sadicu, bravo, bine argumentat, nu stiu de ce dar colegul sifredi cam pare mr. K, o fi o clona?Intreb si eu.
        Foarte dubioasa si reactia arbitrului. Unii au voie sa arunce cu pietre, alti sunt fluierati la cel mai mic gest. Nu am nimic impotriva la a-ti spune o parere, dar cand "dai cu greata" este deja altceva.

        Comment


        • Ei na, jigneste; pe cine jigneste? Faceti voi diferenta intre unul care face cu intentie si in mod repetat astfel de remarci si unul care isi spune o simpla parere, fara tentinta de flame.
          OFF.
          Eu la dCi (Megane 3) ii spun tractoras. rasnite mixere, tractorase...da-le incolosha.
          @Mike
          Esti off topic; foloseste functia Report si lasa comentariile inutile.
          Last edited by IancuMIC; 4 May 2018, 11:15.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • @IancuMic Stai putin, si eu la 0.9 al meu ii spun drujba sau motofierastrau (am avut tangente cu o firma ce avea un motofierastrau portabil cu motor mai mare ). Problema-i alta...se aduc niste afirmatii (altele decat mistocareala ieftina/baza/glume etc)...fara o minima argumentatie logica...iar cine nu achieseaza...este prost...la fel fara argumentatie.

            Comment


            • Mda; eu am incercat sa va explic de ce nu e bine sa fiti asa incruntati, fata de orice vorba. Daca n-ati prins ideea, atunci o sa va angrenati aici pe forum, intr-o lupta surda si inutila.

              Haideti sa depasim momentul si sa revenim la subiect.
              Mersi.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Si noi ne-am spus parerea despre parerea lui.
                Noi astia care-l conducem zilnic, si-am adunat ceva km. cu el.
                Faptul ca unii, in numele democratiei si al diversitatii de opinii fac speculatii fara suport real, pot sa arunce in jur cu materie maronie si sa se ia la harta cu toti (vezi acest mr.K), iar altii care-i combat sunt catalogati ca fiind netoleranti, nu e tocmai OK.

                Comment


                • Ok, DACA am gresit im cer scuze !
                  Sa revenim la topic!
                  On topic... Sunt foarte multumit de motorul 0.9tce, in afara de problema cu pornirea cand este afara rece, nu am alte obiectii.
                  Last edited by C.Mike; 4 May 2018, 11:33.

                  Comment


                  • Fraților, gata, stop, frână, PIUA!
                    Este week-end, așa că haideți (să haidem) să mai și râdem un pic.

                    Am găsit o știre și o las aici...

                    Conform unui grup de cercetători britanici, la care am achiesat (vorba lui Bolovan)... s-a constatat că principalii contestatri ai motoarelor mici de 0,9, ulterior 1,0 sunt:

                    - în procent de 50% > posesorii de Logan 1, care deși au motoare mai puternice, nu stau la fel de bine la capitolul design și opționalele ultimilor 3 ani
                    - în procent de 10% > proprietarii de mașini nemțești / japoneze cumpărate SH cu 80.000-130.000 km (n.r. peste 400.000 km), dar care au avut ca prim proprietar bătrâni sau directori și care au ținut mașinile în garaj
                    - în procent de 39% > gură cască, în general persoane care nu au condus vreodată niciunul din motoarele enumerate mai sus, dar au pretenția că părerea lor este una pertinentă.
                    - [n procent de 1% > indeciși ori cei care au răspuns cu "nu știu, nu cunosc, nu mă interesează"

                    *studiul a fost făcut pe un eșantion reprezentativ format din persoane exclusiv de sex masculin cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, având (nici 7 ani de acasă) aproximativ 6 ani și 11 luni de acasă

                    Pamflet.



                    *********************

                    Originally posted by sorin01 View Post
                    Faptul ca unii, in numele democratiei si al diversitatii de opinii fac speculatii fara suport real, pot sa arunce in jur cu materie maronie si sa se ia la harta cu toti (vezi acest mr.K), iar altii care-i combat sunt catalogati ca fiind netoleranti, nu e tocmai OK.
                    Ah, nu... Ți s-a părut doar.
                    Mr.K este de fapt șeful, proprietarul forumului, dar nu știm noi.

                    Eu de pildă m-am obișnuit. Il ador chiar!

                    *alt pamflet (week-end, ok?)
                    Last edited by Catalin S.; 4 May 2018, 11:42. Reason: Automerged Doublepost
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Originally posted by C.Mike View Post
                      Sadicu, bravo, bine argumentat, nu stiu de ce dar colegul sifredi cam pare mr. K, o fi o clona?Intreb si eu.
                      Foarte dubioasa si reactia arbitrului. Unii au voie sa arunce cu pietre, alti sunt fluierati la cel mai mic gest. Nu am nimic impotriva la a-ti spune o parere, dar cand "dai cu greata" este deja altceva.
                      Esti complet pe langa, colegu'.

                      pot sa arunce in jur cu materie maronie si sa se ia la harta cu toti (vezi acest mr.K)
                      @sorin01-ACEST MR.K iti spune ca materia maronie o vinde Dacia.
                      Si vorbeste civilizat, eu nu-s "acest", asa sa vorbesti la tine in familie, nu pe un forum public.


                      Eu de pildă m-am obișnuit. Il ador chiar!
                      Catalin, contrar divergentelor de opinie pe tema masinilor, eu te apreciez ca om.
                      Pamfletele e viata mea.


                      PS: Parerea lui sifredi o impartasesc si eu, iar cum motoarele de pe acest forum abia au trecut de rodaj extins (cu exceptia celui cu 2 lanturi schimbate), ramane sa mai vedem.
                      Last edited by mr.K; 4 May 2018, 12:11.

                      Comment


                      • Pana sa iasa loganul II, toate propulsoarele gamei dacia nu au adunat recenzii cu probleme cat a adunat de unul singur 1.0 sau 0.9.

                        Si-atunci, cei care pupati in teava motoarele astea, ce vreti sa demonstrati ?
                        Macar mistăr CA lucreaza cu materialul clientului, dar voi, inafara de probleme, nu veniti cu nimic pozitiv. Probleme cu pornirea, cu ambreiajul, cu tremuratul, cu trasul ...

                        N-am avut bani de logan nou si m-am ales cu un fluence k4m de cati bani am avut; pai cum era sa mai fac si credit pentru cateva mii in plus pentru un logan nou, faceam cea mai mare prostie.
                        Last edited by 827sam; 4 May 2018, 12:43.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Catalin, contrar divergentelor de opinie pe tema masinilor, eu te apreciez ca om.
                          Pamfletele e viata mea.
                          Bine, boss!
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • Îl veneram pe 1,4, de acord, dar câți din cei ce-l lauda l-au condus,l-au deținut(întreținut)?

                            Iar vorbim din auzite, sau gâdilăm pe alții să părem ceea ce nu suntem?

                            Daca asta e etalonul vostru pt 0.9 și 1.0 , ok . Dar faceti-o in cunoștință de cauză.

                            PS: pe vremea lu' 1,4 nu știa multa lume de forumul Dacia.
                            Last edited by alex1ioan; 4 May 2018, 14:08. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by 827sam View Post
                              Pana sa iasa loganul II, toate propulsoarele gamei dacia nu au adunat recenzii cu probleme cat a adunat de unul singur 1.0
                              Enumera te rog cu liniuta toate problemele de care tu stii la 1.0. Sa vedem cate sunt si daca vorbesti in cunostinta de cauza.

                              Originally posted by 827sam View Post
                              N-am avut bani de logan nou si m-am ales cu un fluence k4m de cati bani am avut; pai cum era sa mai fac si credit pentru cateva mii in plus pentru un logan nou, faceam cea mai mare prostie.
                              Pune pe foaie cati banii iti mai trebuiau pana sa iei un Logan nou, vezi cat te costa intretinerea la Fluence si cam ce bani mai recuperezi din cei pe care i-ai dat pe el. S-ar putea sa te puna pe ganduri. Si nu e valabil doar pentru Logan ci pentru orice masina noua.

                              Comment


                              • Da mai dar are confort.... Ceea ce e adevarat. Asta dacă nu il lasa in strada.

                                Apropo de probleme cu 0.9...pentru cine isi mai aduce aminte de problema mea.
                                Nesimtitii dela renault le-au zis celor de la anpc ca au facut un gest de binevointa ca mi-au schimbat uleiul si ca au facut analiza uleiului si totul e ok.
                                Cat pot sa fie de nesimtiti? Nu au facut nicio analiza. Si dacă chuar eraasa... De ce nu au explicat de ce amavut mai mult ulei?

                                Stiu, in cel mai fericit caz, din binevointa au pus mai mult ulei ca sa...fie...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google