Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca-mi pica lantul...
    hai sa-ti spun pe ce ma bazez: s-au vandut din cate stiu eu aproape 2 mil motoare 0.9...si din cate imi dau eu seama ...in procent covarsitor cu probleme sunt in RO (tine de modul de exploatare...ca nu fac astia diferente intre RO si exterior...prea costisitor...nu se merita).
    mai mult...sunt curios cati s-au plans ca a trecut de 100k si nu a picat lantul?
    Aspt sa vad ce o sa fie (am aproape 50k...deci mai am de asteptat 1.5-2 ani)

    Comment


    • Originally posted by aris86 View Post
      1 exemplu pozititv in multe negative, e ca o picatura intr-un ocean de apa.
      Interesant cum vezi doar picatura aia care-ti serveste demonstratiei! Totusi asa de dragul discutiei si pentru ca pari bine informat pe subiect: care este procentul de motoare cu lanturi de distributie cazute, din numarul total de motoare produse? Ca sa vedem cat de mare este oceanul ala de exemple negative!
      Si o intrebare daca nu te superi: de ce esti atat de pornit pe subiectul asta, pentru ca din cate stiu nu ai 0.9?

      Comment


      • Originally posted by aris86 View Post
        1 exemplu pozititv in multe negative, e ca o picatura intr-un ocean de apa. Astept impresii si de la tine, când iti pica lantul in jur de 100000 km.
        @aris86, complicata logica asta.

        Care multe negative? Raportate la numarul de 0.9 vandute? Ahh dar stai ca noi ne raportam doar la bula noastra, forumul ...
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Nu strica un avertisment, nu vreau sa fiu gica contra, dar nu strica un pic de precautie. Un ulei de calitate schimbat la timp si sa fi cu "urechea pe motor" nu dauneaza nimanui.

          Comment


          • Corect. Ideea de retinut e ca se poate intampla ceva cu lantul si implicit, cu motorul.

            Comment


            • Avand in vedere ca pe thread-ul dedicat au fost destul de multi care s-au plans fix pe aceasta problema , chiar este doar o picatura pozitiva intr-un ocean de motoare cu lanturi terminate putin peste 100k , oricum ce vedeti voi pe forum este doar o mica parte , sunt foarte multi care nu activeaza pe forum si au probleme.

              Cel mai elocvent exemplu , @Stoicanu care a schimbat lantul de 2 ori in 220k , un exemplu mai bun nici ca nu aveti.Atat tine lantul , asta cand chiar exploatezi motorul la performantele notate in fisa tehnica.

              Daca ma straduiesc putin pot tine si o curea de distributie in jur de 110-120 k , ca fapt divers la D4F in Anglia se specifica interval de schimb la fix 120k pentru cureaua de dstributie , iar la 0.9 TCE pica chiar la mai putin de atat si este lant , nu tocmai ieftin de schimbat, una-i sa dai 700 lei si alta-i 2200/3000 de lei pe un schimb de lant la reprezentanta, asta la un interval de 100/116 k , daca pica la 350/400k nu era asa o tragedie .
              Last edited by prometheus; 25 June 2018, 11:35.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Nu cred ca la Stoicanu se poate vorbi de exploatare normala, omu chiar trage de masina din ce am citit pe forum.

                Comment


                • Nu cred ca se inregistreaza cineva pe forum/se plange ca nu a picat lantul...de asta...nimeni nu se plange ca nu sunt probleme.

                  Comment


                  • 80% din posesorii de 0.9 TCE vor face 100k in 10 ani , sunt putini care fac acest rulaj in 2 ani ca sa apara rapid probleme , asa ca ce vedeti la @Stoicanu ala-i adevarul crud , la el s-a vazut ce inseamna durata "pe viata" a lantului de distributie la TCE.
                    Omul a exploatat motorul fix la performantele scrise in cartea tehnica , si s-a vazut cat a tinut lantul , ca majoritatea dintre voi veti mentine motorul la turatii de 3500/4000 rot/minut , adica nu la potentialul maxim al motorului , da , e posibil sa va tina putin mai mult.
                    Last edited by prometheus; 25 June 2018, 11:41.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • 80% din posesorii din RO...poate nu chiar 10 ani...maxim 6
                      Pe dincolo se fac mai multi km...si sa nu uitam, piata din RO nu este cea mai importanta piata pt Dacia

                      Comment


                      • Inseamna ca 0,9 TCe este un motor de bibelou si trebuie sa te porti cu manusi cu el.
                        @danny, nu am 0,9 TCe, dar asta nu inseamna ca nu ma informez, poate vor si altii sa cumpere si atunci trebuie sa stie ce ii asteapta.

                        Comment


                        • Deci care este procentul de motoare defecte? Ai informatia asta sau vorbim vorbe?

                          Comment


                          • Priviti gresit problema. Procentul e relevant pentru producator.
                            Irelevant procentul pentru cine ar avea probleme. Mie nu mi-ar pica bine si m-ar durea in cot ca, ipotetic, doar o masina dintr-un milion e cu belele, atat timp cat masina aia ar fi a mea.

                            Daca e sa vorbim de procente, cine stie ce procent din masinile vandute cu motor 0.9 au macar 75.000 km la bord? Ca daca majoritatea au <50.000 km, atunci nici eventualele probleme cu lantul nu se manifesta, pentru ca e prea devreme.
                            Last edited by catalonia; 25 June 2018, 12:53.

                            Comment


                            • Au relevanta procentele in contextul afirmatiei facute de aris, cu picatura de apa intr-un ocean. Daca nu detine informatii reale despre numarul motoarelor cu probleme afirmatia este, fara suparare, doar vorba in vant scrisa din plictiseala ca sa nu spun altceva!
                              Nu a contestat cred, niciunul dintre posesori ca problema cu lantul se poate manifesta la oricare din masinile noastre dar posibilitatea nu e egala cu certitudinea asa cum incearca aris sa sugereze!
                              Last edited by DannyMC; 25 June 2018, 13:18.

                              Comment


                              • Sa tragi o concluzie despre fiabilitatea motorului de 0.9l de pe logan, doar asteptand sa posteze cate un user despre una sau alta, e poate cea mai mare greseala care se face si culmea sunt tipi care se inversuneaza sa creada ca au descoperit punctul slab al acelui motor. De 5 ani se tot echipeaza masini cu acest motor, asa ca e riscant sa nu cazi in ridicol cand te inversunezi sa sustii ca aceste motoare pica dupa un anume numar de km., fara sa vii cu dovezi incontestabile care sa-ti sustina ipoteza.
                                Nu uitati de flotele diferitelor companii, ale administratiilor locale, care folosesc aceste masini.
                                Iata ce gasim prin media.
                                Unul din cele mai bune motoare de litraj mic la nivel mondial este fara indoiala cel produs in Romania, de 0.9 litri turbo pe benzina. Motorul se numeste 0.9 TCe si tocmai a trecut de pragul celor 1.000.000 de unitati produse la noi in tara. Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia a realizat pana acum, din 2012 incoace, 1 milion de motoare Energy TCe 90. Este prima uzină a Grupului Renault, la nivel mondial, care a produs acest motor, din iulie 2012. A fost un proiect important alocat României. Odată cu acesta, Uzina Mecanica şi Şasiuri a devenit furnizor pentru alte uzine ale Grupului şi Alianţei Renault-Nissan în întreaga lume. 80% din această producţie a mers la export.[...]
                                În România, anul trecut,(2017) peste 2300 de clienţi l-au ales, în echiparea unuia dintre modelele Dacia, a declarat Yves Caracatzanis, preşedinte director general Dacia şi director general Grup Renault România.
                                Daca tot sunt atat de proaste si pica la suta de mii, cum dreaq sa persisti si sa produci in continuare asemenea motoare? Culmea, 80% merg afara. Asta nu pricep eu.
                                Ajutati-ma sa inteleg.
                                Last edited by IancuMIC; 25 June 2018, 14:02.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google