Cel putin mie asa mi-au raspuns, la o problema legata de distributie. Incearca si o sa vezi, ulterior.
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
Originally posted by DannyMC View PostDaca tot ai platit puteai sa ceri Elf 5W40! Ei au tendinta sa-ti ofere ce-i mai ieftin, eu ca sa evit discutiile inutile in ziua reviziei am cerut anterior deviz estimativ si le-am spus clar ca vreau Elf 5W40. Raspunsul a fost: " Dar stiti ca e mai scump, nu?"
Comment
-
Originally posted by Matyred View PostNu mi-au spus de la început că vor pune Elf 10w40, și chiar dacă îmi spuneau ce vor pune, mergeam pe mâna lor, că ei, în teorie, știu mai bine că mine, de trebuie la mașină.
Voi face o programare la ei, pentru a le semnala problemele, dar din păcate, cred că va dura 1-2 săptămânii, mai ales trebuie să termin cu achiziționarea ( este un proces mai dificil și mult nervii, mai ales când ai de face cu statul) unei mașini la job, apoi am un pic de treabă urgentă la job care nu suportă amânare.
Comment
-
Tu dacă te duci la doctor și ăla zice că trebuie să-ți un medicament de 50 mg, tu îi zici că nu că vrei medicament de 100 mg. În mod normal ăla știe mai bine ca tine, că doar cu asta se ocupă.
Dacă eram mecanic, poate că știam și eu! Și nu m-am plâns, ci doar am semnalat problema pe care o am, pentru a mă ajuta pe mine în primul rând în a o înțelege și pe alții care ar putea semnala acele probleme. Nu pentru asta este topicul acesta?! Sau poate nu am citit eu bine titlul și are alt titlu!
PS: Dacă se strică( să sperăm că nu ) , asta este, se mai întâmplă, apelez la garanție!Last edited by 77sky; 13 July 2018, 07:20.
Comment
-
1. Mecanici nu-s doctori, ar trebui sa viseze mecanica dar majoritatea celor buni nu mai sunt in tara sau nu accepta salriile mici din reprezentante, deci aia pe mana carora mergi sunt doar aplicantii marketingului cu care au fost indopati de angajator.
SI tu poti face tot ceea ce face un mecanic de reprezentanta la reviziile obisnuite, schimb filtre si ulei, dupa o minima instruire.
2.Daca se mai strica in garantie, e ok, vezi sa nu se strice dupa garantie. Un motor nou rezista sa-ti bati joc de el in perioada de inceput, sechelele incep sa scoata capul mai tarziu.
Comment
-
Aveti dreptate .Am fost la reprezentanta cu o problema la un capac si ei au spus ca e corpul cu termostat .Le am aratat o poza sa se lamuresca si sa stie ce sa comande.Attached FilesLast edited by 77sky; 13 July 2018, 07:20.
Comment
-
Originally posted by catalonia View Post1. Mecanici nu-s doctori, ar trebui sa viseze mecanica dar majoritatea celor buni nu mai sunt in tara sau nu accepta salriile mici din reprezentante, deci aia pe mana carora mergi sunt doar aplicantii marketingului cu care au fost indopati de angajator.
SI tu poti face tot ceea ce face un mecanic de reprezentanta la reviziile obisnuite, schimb filtre si ulei, dupa o minima instruire.
2.Daca se mai strica in garantie, e ok, vezi sa nu se strice dupa garantie. Un motor nou rezista sa-ti bati joc de el in perioada de inceput, sechelele incep sa scoata capul mai tarziu.
Am făcut schimburi singur ani buni, așa că nu m-aș da la o parte. Atâta timp cât ești în garanție și vrei să mai ai garanție mergi la ei. Că mecanicul respectiv de la reprezentanța respectivă este bun sau nu, nu ai de unde știi mai ales dacă nu frecventezi des sau poate nici o dată, deși în teorie ar trebui să fie un mecanic bun, mai ales că este o reprezentanță mare și de mult pe piață.
Referitor la ulei, după cum am scris, se presupune că ei știu cel mai bine ce ulei trebuie să pună pentru că de aceea este reprezentanță și , probabil,merg după niște norme date de producător. In fișa mea de garanție scrie că trebuie să pună 10w40, Dacia Oil Plus.
Unii spun că cel mai bine ar fi 5w30.
Eu am avut grijă de mașini și la fiecare sunet mai suspect am început să caut problema.
Comment
-
‘Mna seara...
Putin peste 2000km la inceputu lu Mai, aprox. 9200km acu (fac aprox. 150km/zi in zilele lucratoare, 0km in weekend si asta din cauza ca folosesc alta masina/mijloc de locomotie). Schimbat uleiu undeva spre 8000 km, “abandonat” servisu autorizat pentru unu neautorizat si asta din anumite considerente (sant constient de faptu ca garantia s-a dus ... de suflet). Trecut de la uleiu “generic” Renault la Motul 5W30. Observatie foarte interesanta a mecanicului, printre altele: pentru o masina care costa undeva la 10K iepuroi sistemul de prindere al turbinei este unul peste medie ca si solutie adoptata si rezultate in exploatare, recte cu armonice, MASURATE, sub media industriei (de ex net inferioare oricariu WV turbo echivalent, in fine, in treacat fie spus astia de la WV sant cocalari fruntasi atunci cand vine vorba de solutiile tehnice folosite in anumite motoare...). Nu vreau sa fiu al dreaq da astept si io sa-mi pice lantu de la distributie. Cat iera prognoza? Sub 100.000km? Peste 100.000 km? Atunci imi voi cumpara, asa cum am mai spus, un extralarge displacement, recte 2l, 320CP si 40k iepuroi. Sa-l vad atunci p-ala care o zice cum ca un 2l turbo ie ascutitoare...
Comment
-
Negru pe toba de esapament si a aruncat furtunul
Va salut! Am un logan 0.9tce+gpl (18 500km). Azi dimineata la pornire am auzit in "bluf" , am oprit si am repornit, totul parea ok, ajuns acasa am verifica si am vazut furtunul(vezi foto) sarit din cele doua locuri plus o toba de esapament neagra. Ce parere aveti? Multumesc!
Comment
-
Am citit aproape in totalitate cele 39 de pagini(Problema Motor 0.9 TCe) de postari si in privinta tobei negre m-am cam lamurit, asta e la modelul 0,9tce model 2018.
Oarecum ciudat(?) faptului ca la loganul1.6/90cp din 2008 toba de esapament este de culoare ruginie si undeva peste 5oooookm(taxi). Cat despre acel furtun declipsat si sarit(din cele doua locuri) de la locul lui nu stiu ce sa zic.Last edited by adifulger44; 21 October 2018, 15:54.
Comment
Comment