Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bolovan View Post
    Toba neagra este specifica motoarelor turbo. Nu are treba cu subturarea (termenul de subturare este extrem de realtiv...si subiectiv)
    Te invit sa bagi un deget la mine in esapament... Este doar funingine, ca la 1.4 aspirat... Ceva negru si mai unsuros am avut doar in perioada de rodaj, dupa, exact ca la mpi... sau ca opel sau la reno... toate aspirate... Deci si la turbo este normala o teava curata... La un turbo ingrijit...
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Am avut si 0.9tce,acum 1.2Tce..ambele au teava neagra de la inceput.Ce nu e ingrijit la ele,fiind noi?Nu.mi spune ca erau motoarele praf..
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Da, acum am vazut ca la el este ceva umed acolo (si nu in sensul bun ).
        La mine (si la toti la care m-am uitat cu benzinar turbo)...sunt negre tobele...spre deosebire 1.4mpi unde toba era relativ ruginie...in senuul ca era aproape 0 funingine. Dar adevarat...uscate.

        Comment


        • O sa bag maine degetu in teava lu cumnatu (reno megane 2018 1.2 tce) si in a mea ( 1.2 tsi 2014) Si vedem ce si cum. El zicea ca e curata.

          Un pic de negru uscat este normal, dar nu umed. Parerea mea.
          Last edited by mumus; 21 October 2018, 20:44.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Cu degetul si umezeala trebuie avut grija.
            Eu cred ca alea mai batrane faceau "ciorba" mai buna. Cu astea mai tinerele trebuie mai mare atentie. Mai ales daca sunt si "turbate".

            Comment


            • Da, de-asta la noile benzinare turbo chiar si Dacia pune GPF ( gasoline particle filter ) sa elimine / retina funinginea spre bucuria posesorului sa nu mai bage degetu in teava si sa se mudrareasca.

              Comment


              • Eu pana acum nu am vazut benzina turbo cu esapamentul curat
                Cat despre acea umezeala poate fi de la condens
                A mea este tuci dupa sutele de mii de km
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by jioco-di-mano View Post

                  Putin peste 2000km la inceputu lu Mai, aprox. 9200km acu (fac aprox. 150km/zi in zilele lucratoare, 0km in weekend si asta din cauza ca folosesc alta masina/mijloc de locomotie). Schimbat uleiu undeva spre 8000 km, “abandonat” servisu autorizat pentru unu neautorizat si asta din anumite considerente (sant constient de faptu ca garantia s-a dus ... de suflet). Trecut de la uleiu “generic” Renault la Motul 5W30. Observatie foarte interesanta a mecanicului, printre altele: pentru o masina care costa undeva la 10K iepuroi sistemul de prindere al turbinei este unul peste medie ca si solutie adoptata si rezultate in exploatare, recte cu armonice, MASURATE, sub media industriei (de ex net inferioare oricariu WV turbo echivalent, in fine, in treacat fie spus astia de la WV sant cocalari fruntasi atunci cand vine vorba de solutiile tehnice folosite in anumite motoare...). Nu vreau sa fiu al dreaq da astept si io sa-mi pice lantu de la distributie. Cat iera prognoza? Sub 100.000km? Peste 100.000 km? Atunci imi voi cumpara, asa cum am mai spus, un extralarge displacement, recte 2l, 320CP si 40k iepuroi. Sa-l vad atunci p-ala care o zice cum ca un 2l turbo ie ascutitoare...
                  ‘Mna seara,

                  ~ 16600 Km. Schimbat uleiu la ~ 16000 Km. Acelasi Motul 5W40. Concluzia, la fel ca intr-o reclama mai mult sau mai putin celebra: “coafura rezista...”.

                  Comment


                  • Originally posted by george.sce View Post
                    Da, de-asta la noile benzinare turbo chiar si Dacia pune GPF ( gasoline particle filter ) sa elimine / retina funinginea spre bucuria posesorului sa nu mai bage degetu in teava si sa se mudrareasca.
                    Pana la urma are și și 0,9?

                    Comment


                    • Filtru de particule, pe motorizarea pe benzina, se va pune pe noul propulsor 1,3TCe
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Noile benzinare turbo, deja au GPF pe ele. Am un coleg de si-a cumparat un Kadjar si are GPF.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Iar prin unele "state cu apă caldă" devine ilegală remaparea, defaparea și orice modificare la sistemul de injecție - verificare prin OBD la ITP
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Si vede ala de la itp ca tu ai remap...
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • se vede, daca chiar il intereseaza.
                              pe de-o parte... mai exista si "propaganda" (ca atunci cind tre' sa induci teroare).
                              pe partea ailalta: as fi un pic curios despre cum se aplica interdictia asta cita vreme fabrica e de acord ca "e loc de treaba". adica ar fi o intimplare de prost-gust impotriva unor tuneri (tot din "tarile cu apa calda") care traiesc din tuning; chiar... brabus din ce traieste? sau "M"... din ce-o face? (ei au "apa calda", stiu mai multi despre asta).


                              you must obey!

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Iar prin unele "state cu apă caldă" devine ilegală remaparea, defaparea și orice modificare la sistemul de injecție - verificare prin OBD la ITP
                                E demult in Germania treaba asta. Insa, de ex, daca iti faci resoftare la mine, iti ofer serviciu de CVN fix (Calibration Verification Number) si flash counter iar la verificare, inclusiv in reprezentanta masina va aparea ca are softul de reprezentanta How cool is that? )
                                BMWurile si VAGurile sunt afectate de treaba asta, insa usor-usor majoritatea EDC17, plus la EDC17 la majoritatea, ca sa mearga masina tare trebuie dezactivate o gramada de monitorizari de cuplu.

                                Originally posted by devreg View Post
                                se vede, daca chiar il intereseaza.
                                pe de-o parte... mai exista si "propaganda" (ca atunci cind tre' sa induci teroare).
                                pe partea ailalta: as fi un pic curios despre cum se aplica interdictia asta cita vreme fabrica e de acord ca "e loc de treaba". adica ar fi o intimplare de prost-gust impotriva unor tuneri (tot din "tarile cu apa calda") care traiesc din tuning; chiar... brabus din ce traieste? sau "M"... din ce-o face? (ei au "apa calda", stiu mai multi despre asta).


                                you must obey!
                                Are dreptate t0rquemada . Orice modificare neomologata este interzisa, iar la modelele mai noi de masini este se si permisa verificarea. Exista un flash counter si exista un CVN care daca difera de ce informatii da fabrica, inseamna ca s-a alterat softul, dar cum ziceam mai sus, exista si fix.
                                De la tunerii oficiali primesti certificat de conformitate pentru modificarea respectiva si este si recunoscuta de reprezentanta, insa modificarile facuta de respectivii, sunt niste modificari foarte light, foarte slabute si destul de proaste de multe ori.
                                Last edited by Cristi_Xp; 3 January 2019, 15:29.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google