Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am si eu o problema cu pierdere de antigel undeva in stanga motorului cum stai pe scaunul soferului. Am gasit pe la inceputul acestui topic o problema similara, la care colegul torq spunea ca: "Trebuie schimbat reperul 1(cutie apa) și reperul 2(garnitura)" conform pozei atasate la #44. Intrebarea mea este: daca am garantie extinsa la masina, aceste repere se schimba pe garantie? Am programare joi la service si vreau sa ma duc pregatit in cazul in care mecanicul incearca sa "o dea cotita" si sa ma puna sa platesc daca aceste repere intra in garantie.
    Poate cineva sa imi spuna daca a mai facut aceasta operatiune in service chiar si post garantie?

    Comment


    • Intreaba si la vocea clientului.

      Comment


      • Da, se schimba pe garantie cutia de apa

        Comment


        • Ok. Multumesc frumos.

          Comment


          • Revin cu noutati la problema de mai sus: am schimbat cutia pe garantie. Partea care nu mi-a placut: se recupereaza antigelul intr-un scut vechi si la sfarsitul operatiunii am fost intrebat daca vreau sa mi se puna inapoi antigelul recuperat (desi a curs peste furtune, scutul meu si sunt convins ca a prins multe impuritati). Nu am fost de acord si am cerut sa se puna antigel si apa distilata noi, pe care a trebuit sa le platesc, ca si un colier pe care l-a rupt mecanicul cand a desfacut furtunul.
            Legat de partea cu garantia: am garantie extinsa la 5 ani pentru care am platit vreo 300 euro. A trebuit sa-i dovedesc eu sefului de service ca am acesta garantie, adica sa ma duc din nou la receptie, sa vorbesc cu cei de acolo sa caute in sistem si sa listeze partea cu garantia extinsa ca sa "vada ochiul lui". Dupa ce am facut si asta, a inceput cu: "vezi ca daca ai depasit vre-o data perioada sau kilometrii la revizii ti-o scot din garantie... etc". Aici m-au lasat nervii si l-am trimis sa se intereseze cum si unde am facut reviziile. Nu l-am mai vazut dupa aceasta discutie, care nu ar fi trebuit sa aiba loc daca se respectau ca si service (este unul din Pitesti, poate cel mai mare)..

            Comment


            • De ce nu spuneti numele service-ului? Este genul de informatie: "intr-un magazin din Bucuresti apartinand unui cunoscut lant de hypermarket-uri inspectorii OPC au descoperit alimente depozitate in conditii improprii" sau "in urma controalelor efectuate de autoritatile competente in restaurantul unui hotel din statiunea Mamaia au fost descoperite grave neregului privind respectarea normelor de igiena". Spuneti tot ca sa stie omul exact de cine sa se fereasca sau nu mai spuneti nimic ca sa nu produceti griji inutile.

              Comment


              • Urata si complet nepotrivita atitudinea respectivului sef de service. Dupa o asemenea experienta, eu nu as mai calca prin respectiva reprezenta.

                In Pitesti sunt trei variante (Amat, Daperom sau Delta Plus). La care ai fost?

                Comment


                • Prima varianta: AMAT

                  Comment


                  • Au cele mai mari preturi pe partea de servisare si sunt niste acrituri cu nasul pe sus, trebuie sa ai ceva cunostinte sa te trateze cu respect.

                    Comment


                    • Nu stiu daca este asa sau nu dar strict pe revizia de 1an eu cel mai bine financiar am iesit la AMAT si am intrebat si la Daperom in prealabil asa ca stiu ce vorbesc din punctul meu de vedere, iar oamenii de acolo mi s-au parut foarte amabili n-am avut nicio problema cu ei de la receptie pana la mecanicul care s-a ocupat de masina si mentionez ca nu cunosc pe nimeni acolo....In trecut am avut de a face si cu Daperomul si la fel n-am avut ce sa le reprosez. Acum probabil depinde de la caz la caz si de cine dai pe acolo

                      Comment


                      • Salutare!! Vin si eu cu o intrebare (sper ca e ok topicul). Nu am mai postat de ...... zile.

                        Nu am luat pana acum in considerare cat ulei consuma Tce la fieacare schimb efectuat la 15000km (ELF) si daca e bine sa pui si acea cantitate de 100 ml, pe langa cei 4l de ulei.

                        Azi insa mi-am dat seama ca ar conta. La ultimul schimb de ulei am pus doar 4 litri si am mers asa ~110km. Acasa am verficar(dupa ce s-a racit) si nivelul pe joja era sub maxim cu aproape 0.6cm. Am completat cu fix 100ml de ulei si da...dupa era la maxim (fix intre cantul de sus). Acum dupa 10000 km parcusi a mancat fix acea 100 de ml.
                        E mai bine sa lasi doar 4l ( gen trage motorul mai usor) sau sa pui inca 100 de ml pentru lant, care se "spala" in baia de ulei? Am tot auzit ca la Tce trebuie sa fie nivelul la ulei mereu la MAX.
                        Ce parere aveti? Voua va consuma ulei? Cumparati doar 4l??

                        Comment


                        • Eu la ultimele doua schimburi am pus doar 4 l. Nu a consumat deloc in ~11000 km facuti intre revizii, este Euro5.

                          Comment


                          • Astept pareri de la voi. Voua va consuma ulei? daca da, cat? cum mergeti voi? depasiti des zona de 3000 ture, ii dati "soc in motor" ?

                            Comment


                            • In cei 4,5 ani de cand am masina nu mi-a consumat ulei intre revizii. La fiecare revizie s-a pus ulei "ca la carte" asa ca am ramas mereu cu 900ml, intre revizii.
                              Masina e folosita cam 60 % urban si 40 % exterior.

                              In urban plaja de turatii normale, cel putin pentru mine, este 2000-2500 rpm, dar sunt si momente cam sar de 3000 rpm.
                              Pe drumurile in afara localitatilor 2500 - 3500 rpm este plaja normala, dar in unele depasiri motorul ajunge si la 5000 rpm, pentru 10-20 secunde.

                              Masina are 58000 km in acest moment.

                              Comment


                              • Buna ziua, incerc sa readuc in actualitate problema cu pornitul la rece....Am un Logan Tce 90 Cp de anul trecut din octombrie. La mine problema se manifesta dupa plecarea de pe loc, in primul kilometru (sa zicem) se smunceste foarte tare mai ales daca afara este cald. Dimineata cand e racoare fenomenul nu se manifesta atat de tare. Am citit multe comentarii de la inceputul topicului referitoare la bracatul rotilor, la consumatori, etc, etc si indiferent ce setari am facut la pornire, problema se manifesta constant, cateodata spre limita de periculos chiar (la modul ca daca am o masina in fata si apas foarte usor pedala de acceleratie exista posibilitatea sa ma izbesc de ea, asa de tare se smunceste). Daca las motorul pornit dupa pornire timp de cateva minute fenomenul nu mai este asa de pregnant, dar smuncelile continua totusi. Singura rezolvare mai rezonabila a fost sa pornesc si sa merg cativa km cu modul ECO activat, dar nici asa metoda nu e 100% rezolvata. Am fost odata la service si mi-au zis ca am avut o bujie "uda" si ca pana se usuca asa face. dar sa nu se usuce in 3000 km? ...Mi se pare bizar...Ce alet rezolvari mai stiti ca au aparut? Multumesc anticipat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google