Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uleiul se masoara la rece,in plan drept si dupa ce masina a stat cel putin o noapte.

    Comment


    • Eu asa masor... Dar oricum... Dacă masori in aceeasi pozitie mereu, prin comparatie, ori poti sa seama dacă e ceva rău și nu... Prin simplul motiv ca se modifica nivelul.

      Comment


      • Originally posted by Onixer View Post
        Salutare, am intampinat si eu de ceva timp (cam o saptamana) problema cu trasul in suturi a motorului, in special peste 2500-3000 rpm. Nu se reproduce tot timpul si nu cred ca tine de rece sau cald. Daca accelerez mai tare, nu trage in suturi, insa daca accelerez mai usor in plaja 2500-3000+ se simte destul de tare cum trage sacadat. Asta e inca unul din comportamentele normale ale motorului sau ar trebui sa ma prezint la reprezentanta?
        Salut.
        Sunt nou pe aici, chiar dacă mi-am făcut contul la scurt timp după ce am intrat în posesia mașinii. Până acum nu am avut nevoie să urmăresc forumul pentru că mașina s-a comportat bine. De ceva vreme însă mă confrunt și eu cu acest comportament bizar și neplăcut, accelerarea în șuturi după ~3000 rpm. Culmea, se simte atunci când accelerez normal, nu și când o fac lent sau brusc. Cel mai sesizabil este în treapta a 3-a, dar comportamentul e destul evident și într-a 2-a.
        Ca să răspund deja la niște întrebări, vorbesc despre un Logan tce90 cu Easy-R, Euro 6, an de fabricație 2017, cu reviziile făcute la timp, exploatat normal. Regimul meu de circulație este mixt, cam 60% urban și 40% național. Benzina pun de obicei de la Petrom, c.o. 95 în sezonul cald și 100 în sezonul rece. Am mers și cu c.o. 99 de la MOL, fără să se fi îmbunătățit ceva.
        Am reclamat comportamentul acesta cu ocazia reviziei de 2 ani, in octombrie 2019 la Dacoserv Militari, de unde am luat mașina și unde merg pentru orice intervenție. Inginerul a ridicat din umeri. Este cert că voi ajunge din nou la ei pentru problema asta, cât mașina este încă în garanție, dar vreau să o fac fiind mai informat. Cei care ați avut și rezolvat problema (altfel decât schimbând benzina), ce diagnostic și ce soluție ați primit? Este indicat să sun mai întâi la Vocea Clientului, ca să nu mă trimită acasă cum am venit? Nu zic că asta vor face, până acum au fost amabili și au lucrat bine, dar faptul că deja am spus despre problemă și nu mi-au propus nimic, nici diagnoză măcar (nu mai zic de update de soft) mă face un pic mai precaut.

        Mulțumesc.

        Comment


        • Cati km are masina?

          Comment


          • Originally posted by catalinozaur View Post

            Salut.
            Sunt nou pe aici, chiar dacă mi-am făcut contul la scurt timp după ce am intrat în posesia mașinii. Până acum nu am avut nevoie să urmăresc forumul pentru că mașina s-a comportat bine. De ceva vreme însă mă confrunt și eu cu acest comportament bizar și neplăcut, accelerarea în șuturi după ~3000 rpm. Culmea, se simte atunci când accelerez normal, nu și când o fac lent sau brusc. Cel mai sesizabil este în treapta a 3-a, dar comportamentul e destul evident și într-a 2-a.
            Ca să răspund deja la niște întrebări, vorbesc despre un Logan tce90 cu Easy-R, Euro 6, an de fabricație 2017, cu reviziile făcute la timp, exploatat normal. Regimul meu de circulație este mixt, cam 60% urban și 40% național. Benzina pun de obicei de la Petrom, c.o. 95 în sezonul cald și 100 în sezonul rece. Am mers și cu c.o. 99 de la MOL, fără să se fi îmbunătățit ceva.
            Am reclamat comportamentul acesta cu ocazia reviziei de 2 ani, in octombrie 2019 la Dacoserv Militari, de unde am luat mașina și unde merg pentru orice intervenție. Inginerul a ridicat din umeri. Este cert că voi ajunge din nou la ei pentru problema asta, cât mașina este încă în garanție, dar vreau să o fac fiind mai informat. Cei care ați avut și rezolvat problema (altfel decât schimbând benzina), ce diagnostic și ce soluție ați primit? Este indicat să sun mai întâi la Vocea Clientului, ca să nu mă trimită acasă cum am venit? Nu zic că asta vor face, până acum au fost amabili și au lucrat bine, dar faptul că deja am spus despre problemă și nu mi-au propus nimic, nici diagnoză măcar (nu mai zic de update de soft) mă face un pic mai precaut.

            Mulțumesc.

            Citeste topicul de easy-r, mai mult ca sigur probleme cu ambreiajul. VC direct, nu sta la discutii cu cei din service, daca se constata ca este ambreiajul, sa il schimbe (kit ambreiaj + volant). Sunt colegi care au fost pusi sa plateasca 50% din valoarea lui, altora le-a fost schimbat fara nici un cost.

            Comment


            • oBED nu cred ca are legatura cu easy-r problema asta

              Comment


              • Originally posted by abc View Post
                Cati km are masina?
                Se apropie acum de 23.000 km. Comportamentul ăsta a început prin iulie 2019, după vreo 16.000 km parcurși.

                Originally posted by oBED View Post
                Citeste topicul de easy-r, mai mult ca sigur probleme cu ambreiajul. VC direct, nu sta la discutii cu cei din service, daca se constata ca este ambreiajul, sa il schimbe (kit ambreiaj + volant). Sunt colegi care au fost pusi sa plateasca 50% din valoarea lui, altora le-a fost schimbat fara nici un cost.
                Nici eu nu cred că este ambreiajul. La 3000 rpm ambreiajul este de mult cuplat full, apoi așa cum am descris, face așa doar la accelerație moderată, nu în orice condiții.
                Cutia Easy-R a avut deja o resoftare la DacoServ, operațiune care a ameliorat trepidațiile la pornirea de pe loc. Tot le mai are, dar se manifestă mai rar.

                Comment


                • Aici poate trebuie sa aduc niște clarificări despre cum se manifestă problema.
                  Să zicem că tocmai ce am trecut într-a 3-a, nu contează dacă pe modul auto sau impuls. Ambreiajul cuplează complet, turometrul arată 2500 rpm, eu accelerez constant. Motorul urcă frumos în ture spre 3000 și aproape de această valoare începe să se "bâlbâie", sau cum a descris și Onixer , să tragă în șuturi. După o anumită turație (4000? Trebuie să verific) iar trage bine.

                  Voi parcurge și topicul Easy-R, oricum. Și vă rog nu să vă supărați, dar nu caut păreri despre ce ar putea fi, ci răspunsuri de la cei care au avut (și eventual rezolvat) fix acest comportament, ca să mă pot duce la service cu niște indicii în caz că iar ridică din umeri.

                  Comment


                  • Salut. Mă confrunt cu aceiași problema că tine. Este de la senzorul de oxigen din amonte (sonda lambda).
                    ​​​​Se îmbâcsește din cauza mersului subturat. Cutia de viteze are prostul obicei sa țină treapta 5 până la 60 km/h și 1500 rpm. Eu când văd că scade sub 2000 rpm dau un impuls in accelerație și retrogradează forțat. Încearcă să cureți senzorul cu un curățitor pentru frâne. După ce am făcut lucrul asta a mers bine o perioada. Acum iar a început să facă așa. Săptămâna trecută am fost cu ea la reprezentanta și i-am explicat inginerului care se ocupa de garanție aceasta probleme. Mi-a comandat senzorul și aștept telefon de la el când îl are pe stoc, merg sa îl monteze.

                    Comment


                    • Mulțumesc pentru răspuns. Este deja al doilea care face referire la senzorul de oxigen, ceea ce îmi dă încredere că problema vine de acolo. Sper să pot confirma, dar va trece un pic până voi putea merge la service.

                      Comment


                      • Te duci cu tupeu la ei și le spui să desfacă senzorul de oxigen că este murdar. O să îți spună că e din soft și să aștepți să apară update. Vezi că pe diagnoza nu apare nimic defect. Revin dupa ce schimb senzorul.

                        Comment


                        • Hey salutare, mi-am auzit username-ul pe aici si am zis sa intru. Da, am avut problema asta ceva timp, cateva luni daca nu ma insel, masina a ajuns la 41000km, nu stiu sincer la cat a inceput problema asta. Cert este ca mai am un coleg care are 0.9 dar fara Easy-R si la el se manifestau exact aceleasi probleme ca si la noi. Eu nu stiu de ce sau cum, dar cred ca de vreo 2-3 saptamani la mine nu se mai reproduce problema cu balbaitul, desi am incercat de vreo cateva ori sa o fortez (cam intre 50-60 km/h, acolo treapta 3 are peste 3000RPM) si nu am reusit. Poate o data cu caldurile se va manifesta din nou problema. Si la mine la revizia de acum aproximativ un an, au pus masina pe tester si nu a dat nicio eroare, desi se balbaia

                          Comment


                          • La mine in treapta 2 si 3 cand accelerez normal trage in suturi de vreo saptamana,e adevarat ca am schimbat si benzina,am bagat de la omv,pana acum am bagat doar de la petrom,nu stiu daca are vreo relevanta asta...ce imbunatatire simt cu benzina de la omv e ca nu mai trebuie sa astept 2-3 minute dimineata ca sa plec de pe loc,adica nu mai pleaca ca un cal naravas sa te dea cu capul de volan.O sa trec inapoi pe petrom sa vad daca mai trage in suturi chiar daca o sa fiu nevoit sa stau iar dimineata 2-3 minute sa se incalzeasca motorul.

                            Comment


                            • Ar fi bine sa mergi in reprezentanta sa reclami acest comportament naravas sa stie si uzina ce masina au vindut la client

                              Comment


                              • Originally posted by george.sce View Post
                                Ar fi bine sa mergi in reprezentanta sa reclami acest comportament naravas sa stie si uzina ce masina au vindut la client
                                Si sa mi zica ca "asa face toate"...majoritatea fac asa la rece am inteles....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google