Bună seara! Am cam aceleași simptome pe Loganul meu 2 din 2014 - merge în reprize, la pornire la cald se turează ca și cum aș porni la rece (cum pronește iarna, de exemplu, are în jur de 1500 rpm la ralenti). Am pus o diagnoză de aia de amator pe ea și-mi dă două chestii: (1) Temperatură senzor aer (Air Intake Temperature) de - 40 grade Celsius, pe Torque se aude și avertizare de pericol de polei !! și (2) eroarea din poze pe care, la căutări pe net, am găsit-o ca fiind de la catalizator și/sau o sondă de oxigen. Aceeași eroare o găsesc trei aplicații diferite (pe Android), dar având în vedere că e aceeași chestie, n-ar importanță. Întrebările mele sunt: cum aflu sigur care sondă de oxigen este? sau catalizatorul? Bineînțeles, le pot schimba pe rând, dar ...costă. M-am gândit să mă duc la service să o pună și ei pe diagnoză, dar dacă e fix aceeași chestie și rămân la priceperea lu' nenea de acolo? (Aici în oraș nu prea avem meseriași, din varii motive). Aș putea să aștept „eliberarea” de după 15 mai, dar n-aș merge așa cu mașina....
E posibil ca faza cu -40 C de la aer să fie legată de eroarea cu catalizatorul? Despre aia nu prea am găsit mare lucru pe internet, doar niște vagi referințe că ar fi de la senzorul verde din poză, am uitat cum se cheamă...
Mulțumesc!
E posibil ca faza cu -40 C de la aer să fie legată de eroarea cu catalizatorul? Despre aia nu prea am găsit mare lucru pe internet, doar niște vagi referințe că ar fi de la senzorul verde din poză, am uitat cum se cheamă...
Mulțumesc!
Comment