Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cred ca place mai mult sa schimbi la 5000 la 3000 rpm protesteaza !

    schimba si tu ca la motoare pe benzina ca doar nu ai diesel schimbi la 2500-3000

    Comment


    • m-am programat la reprezentanta,sa vad ce zic si ei.am zis ca la 2500-3000 se aude un clonc ce vine din dreptul levierului.

      Comment


      • Cablurile timoneriei lovesc/trag dacă schimbi aiurea vitezele (Apsarea și eliberarea ambreiajului o faci foarte rapid) motorul intră în balans, cutia trage de cabluri și lovesc în cutul termic/podea în zona aia)
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Ok.o să încerc și așa cum zici.sa eliberez ușor ambreiajul.

          Comment


          • Originally posted by Suiram16 View Post
            Consum București: in perioada aceasta 6,8-7,2/100; vara 6-6,2/100.
            Inseamna ca mergi foarte batraneste!N ai cum sa consumi sub 7.5 8 in perioada asta.Chiar daca nu mai e traficul care era in Buc de cand cu pandemia lu peste....

            Comment


            • Aleg tot timpul cel mai rapid drum, nu cel mai scurt. Folosesc cât mai mult frana de motor și inerția mașinii, nu accelerez și nu frânez inutil, nu pornesc consumatori electrici daca nu e cazul, mai fac din când în când presiunea rotilor, etc. Daca vad semaforul la 2-3 sute de metri în fața pe roșu și am viteza suficientă, o las in frana de motor, nu vin tare ca berbecul și la 20 de metri de semafor dau in frane. De exemplu: dimineața la 7 și ceva când trec pe Vitan Bârzești, daca prind semaforul la Sfântul Ioan pe verde, eliberez accelerația și până jos la Rin merge in consum 0 și nici din viteza nu pierde prea mult pentru că am între 80 și 100km/h. Robotizata mă ajută și ea pentru că tine motorul tot timpul in plaja de cuplu. S&S îl am dezactivat permanent din soft, ECO nu mă pasionează. VREAU SA MENTIONEZ CA ASTA ESTE STILUL MEU DE CONDUS. NU MERG LA CONSUM, NU FAC VREUN CONCURS CARE CONSUMA MAI PUTIN, NU MA CLAXONEAZA ALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC CA SE IMPIEDICA DE MINE PE STRADA. Mai sunt și situații speciale in care trebuie sa ajung din Bragadiru in Vitan in maxim 30 de minute. Accelerația la podea, retrogradări tot timpul, depășiri la fel, culoarea roșie a semaforului se transformă în cedează trecerea etc. Deci, cam asta e consumul fara să mă chinui prea tare!

              Comment


              • Felicitări pentru stilul de condus si pentru efortul de a explica,pe îndelete, dar aici, daca nu trăiești la extrema de sus(!?), pt unii, este echivalent cu , "nu esti in stare sa întreți o Dacia"( n.a).
                Last edited by alex1ioan; 4 December 2020, 05:54.

                Comment


                • Originally posted by catalinozaur View Post
                  Aici poate trebuie sa aduc niște clarificări despre cum se manifestă problema.
                  Să zicem că tocmai ce am trecut într-a 3-a, nu contează dacă pe modul auto sau impuls. Ambreiajul cuplează complet, turometrul arată 2500 rpm, eu accelerez constant. Motorul urcă frumos în ture spre 3000 și aproape de această valoare începe să se "bâlbâie", sau cum a descris și Onixer , să tragă în șuturi. După o anumită turație (4000? Trebuie să verific) iar trage bine.
                  Salut din nou.
                  Mă simt dator să aduc o actualizare subiectului de mai sus. Am făcut o vizită în service în vară, cu câteva luni înainte să iasă mașina din garanție. Problema cu trasul în șuturi s-a rezolvat cu update de soft. De atunci s-a mai manifestat doar ocazional și inconsistent, adică face o dată și gata, nu la absolut fiecare urcare în ture cum era înainte. Dacă mai apare, voi solicita schimbarea sondei lambda din amonte pentru că de acum se face pe banii mei și pot să cer înlocuirea oricărei piese fără discuții. Șansele să mai facă așa au scăzut însă pentru că la mijlocul lui noiembrie am făcut și o remapare ECU care a schimbat simțitor comportamentul mașinii iar acum accelerația răspunde mai agresiv. Sper să fi scăpat definitiv de bâlbâială.

                  Comment


                  • Originally posted by catalinozaur View Post

                    Salut din nou.
                    Mă simt dator să aduc o actualizare subiectului de mai sus. Am făcut o vizită în service în vară, cu câteva luni înainte să iasă mașina din garanție. Problema cu trasul în șuturi s-a rezolvat cu update de soft. De atunci s-a mai manifestat doar ocazional și inconsistent, adică face o dată și gata, nu la absolut fiecare urcare în ture cum era înainte. Dacă mai apare, voi solicita schimbarea sondei lambda din amonte pentru că de acum se face pe banii mei și pot să cer înlocuirea oricărei piese fără discuții. Șansele să mai facă așa au scăzut însă pentru că la mijlocul lui noiembrie am făcut și o remapare ECU care a schimbat simțitor comportamentul mașinii iar acum accelerația răspunde mai agresiv. Sper să fi scăpat definitiv de bâlbâială.
                    La mine se intampla aceasta accelarare in suturi foarte usor sesizabila doar cand accelerez progresiv,daca apas mai tare acceleratia nu mai face asa.Am fost in vara la revizie si le am spus celor de acolo de aceasta chestie,a mers cineva cu masina si mi a zis ca nu are nimic.La tine mergea mereu in suturi indiferent de cum accelerai?Ti am zis,daca accelerez mai tare nu mai face asa si nu ma mai deranjeaza....si nu face asa decat in treapta 2 si 3,probabil si pentru ca in treapta a 4 de obicei o apas mai mereu aproape de podea....iar intr a 5 neavand demaraj nu se simte deloc....

                    Comment


                    • Un video interesant, zic eu.
                      Un tip demonteaza un motor H4Bt, scoate in evidenta punctele slabe, si da un sfat de bun simt: Daca vrei sa duca 300.000 km, SCHIMBA-I ULEIUL PANA IN 10.000 KM, indiferent ce recomanda producatorul !

                      🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍Мотоциклы от "МотоСтронга" тут:https://www.instagram.com/motostrong_m/📞Звоните +375293296429📞🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 🏍 ...

                      Comment


                      • Pai, cam asta era concluzia pe topicul dedicat de uleiuri: daca vrei sa pastrezi masina mai ulti ani, uleiul ar trebui schimbat pana in 10.000km..

                        Comment


                        • Și daca schimbi la 13-15000 tine 200k?

                          Comment


                          • Depinde cum este exploatat motorul. Nu se compara 10k de autostradă cu București. In București faci ore de funcționare de te uită sfinții. Asta daca nu ai tot timpul activat S&S!

                            Comment


                            • Originally posted by Cosho View Post

                              La mine se intampla aceasta accelarare in suturi foarte usor sesizabila doar cand accelerez progresiv,daca apas mai tare acceleratia nu mai face asa.Am fost in vara la revizie si le am spus celor de acolo de aceasta chestie,a mers cineva cu masina si mi a zis ca nu are nimic.La tine mergea mereu in suturi indiferent de cum accelerai?Ti am zis,daca accelerez mai tare nu mai face asa si nu ma mai deranjeaza....si nu face asa decat in treapta 2 si 3,probabil si pentru ca in treapta a 4 de obicei o apas mai mereu aproape de podea....iar intr a 5 neavand demaraj nu se simte deloc....
                              Salut.
                              Nu, nu mergea tot timpul așa, modul în care acceleram făcea clar diferența. Tot ce ai descris tu se potrivește bine cu experiența mea (vezi prima mea postare pe acest subiect), cu o singură excepție: eu n-aș fi putut s-o numesc "foarte ușor sesizabilă".

                              Comment


                              • Ma bag si eu in seama, demult am condus o masina a unui amic, o skoda, si tot asa, accelera in suturi, nu liniar, nu i-am spus nimic pe moment, sa nu zica ca ii denigrez masina, dar dupa ani de zile, veni vorba si a spus ca dupa aia aflase si el ca avea pedala de acceleratie oarecum defecta.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google