Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uneori și eu suspectez pedala ...nu trimite informațiile cum trebuie către calculator.

    Comment


    • Exclus, în secunda 2 ai eroare incoerență pedală accelerație
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Dar ai tendinta sa spui ca e potentiometrul pedalei(nu lucrează la apăsări mai ușoare ale pedalei) ...dar da probabil este de la sonda lambda amonte .Ma uitam ca aceste simptome apar când se merge oarecum mai subturat în oraș , sonda fiind destul de afumata.Dupa un mers extraurban nu apar simptome o perioada , sunt curios când se va încălzi vremea dacă dispar ....cel puțin asta primavara-vara-toamna nu am sesizat ceva.
        Last edited by Maiorul1230; 5 January 2021, 00:02.

        Comment


        • Am corectat eu
          Originally posted by Maiorul1230 View Post
          Dar ai tendinta sa spui că potentiometrele pedalei(nu lucrează la apăsări mai ușoare ale pedalei)

          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • t0rquemada Cu mașina în neutru accelerez până la 1500 rpm (exemplu) când ajunge la valoarea respectivă opresc apăsarea pedalei și o mențin în acea poziție, motorul se tureaza constant până la blana daca nu ridic piciorul de pe accelerație. E normal? Mulțumesc.

            Comment


            • E normal.
              Dacă apeși ECO, turația ramane acolo la euro 5, la euro 6 e alt comportament
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Originally posted by Suiram16 View Post
                t0rquemada Cu mașina în neutru accelerez până la 1500 rpm (exemplu) când ajunge la valoarea respectivă opresc apăsarea pedalei și o mențin în acea poziție, motorul se tureaza constant până la blana daca nu ridic piciorul de pe accelerație. E normal? Mulțumesc.
                Asa se intampla si la mine . Dar nu consider normal ca atunci cand tin pedala fixa la 1500 ture ulterior sa se autoaccelereze pana-i "sar pistoanele".

                Comment


                • Dacă Dacia punea limitare în soft ca să nu o poți tura în gol (viteză 0 Km/h) iar nu era bine. Accelerează singură pentru că turbo.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Da, s-a mai discutat problema si la smunciturile la turatie mica in treapta I si II .

                    Comment


                    • Originally posted by anduvirgil View Post
                      post Vand faruri Logan
                      „La mine au disparut anomaliile de mai jos, dupa update soft si schimbare senzor oxigen. Acum e altceva.”
                      Aceiași problema o am și eu. 0.9 TCe Easy-R. Am făcut un update de soft ( a mers bine câteva zile) după care au revenit simptomele. Am sa schimb și Lambda zilele acestea.

                      Comment


                      • Va salut, recent am cumpărat un Logan 0.9tce 2018. La început a mers cât de cât bine, dar după 3 săptămâni a început sa trepideze urat de tot la plecările de pe loc, oricât as încerca să îl țin mai mult din pedala de ambreiaj și sa îl accelerez mai tare tot trepideaza de se zdruncina tot motorul.
                        Am fost la servis și nu are tampoane sau suport motor rupt. Se suspectează ambreiajul, sa fie asa? Cei care ați avut probleme de genul la 0.9tce cum ați rezolvat? Și ce marca de ambreiaj este mai buna și durabila?

                        Comment


                        • Am avut probleme similare la 1.2. Tremuratul era moderat, dar 1.2 e mai bine echilibrat. Dupa ce am schimbat ambreiajul cu un Kit de la Sachs n-am mai avut probleme.

                          Comment


                          • Ionutsy​- majoritatea modelelor fac treaba asta pana se incalzeste motorul. Incearca sa o lasi 2-3 minute dupa ce o pornesti si nu o sa mai faca asa. Daca face mereu asa inseamna ca e o problema. La mine face asa doar dimineata.

                            Comment


                            • Originally posted by Cosho View Post
                              Ionutsy​- majoritatea modelelor fac treaba asta pana se incalzeste motorul. Incearca sa o lasi 2-3 minute dupa ce o pornesti si nu o sa mai faca asa. Daca face mereu asa inseamna ca e o problema. La mine face asa doar dimineata.
                              Știu ce zici, oricum o las dimineața și 5 min, tot asa face, dar ce e mai rău ca face mai tare la cald, dacă sunt în aglomerație și tre sa franez, de 10 ori, de 10 ori face. Într-o zi am simțit și miros de ambreiaj,o fi terminat discul, sau crăpat..

                              Comment


                              • Originally posted by Cosho View Post
                                majoritatea modelelor fac treaba asta pana se incalzeste motorul. Incearca sa o lasi 2-3 minute dupa ce o pornesti si nu o sa mai faca asa. Daca face mereu asa inseamna ca e o problema. La mine face asa doar dimineata.
                                La inceput trepideaza doar la rece. Dar asta e relativ usor de evitat lasand un pic motorul sa se incalzeasca si folosind cu atentie ambreiajul. Mai rau e cand incepe sa faca si la cald, in ambuteiaje sau cand dupa o forja pe autostrada intri in oras.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google