Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Momentul ăla când te joci dar nu știi ce faci:
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Deci nu crezi ca îmi apare martorul ala ca la bujii incandescente, o sa fac o poza în mers dar tu tot nu crezi, ce miai dat în imagini nu are nici o legătură cu martoru de bujii incandescente.
      Si oricum vad ca ma luati la mișto, asa sa primiți și voi răspuns la probleme, la caterinca, ce să-ți spun.Eu unde nu știu tac nu ma bag în seama aiurea ca voi

      Comment


      • Și nu îmi apare martor luminos de limitare viteza, pentru ca la început am mers și cu 140,apare sarma aia de ma enervează §

        Comment


        • Și nu era eco activ.

          Comment


          • Originally posted by Ionutsy View Post
            Deci nu crezi ca îmi apare martorul ala ca la bujii incandescente, o sa fac o poza în mers dar tu tot nu crezi, ce miai dat în imagini nu are nici o legătură cu martoru de bujii incandescente.
            Si oricum vad ca ma luati la mișto, asa sa primiți și voi răspuns la probleme, la caterinca, ce să-ți spun.Eu unde nu știu tac nu ma bag în seama aiurea ca voi
            te ai jucat cu diagnoza? mai e unu aici care si a activat din diagnoza avertizarea la depasirea vitezei si ceasurile neavand martorul indicat de torquemada, se aprinde martorul multifunctional.

            Comment


            • Nu mam jucat eu, dar am fost la un băiat care cunoaște în domeniu și mia activat computer bord, a scos centurile și a șters niște erori, acu nu știu dacă chiar nu a activat el ceva din greșeală, dar eu as suspecta bujiile, ca si el mia zis ca pe cilindru 1 nu e arderea completa, și da consum mărit,acu nu știu ce sa zic..

              Comment


              • Originally posted by Ionutsy View Post
                Deci nu crezi ca îmi apare martorul ala ca la bujii incandescente, o sa fac o poza în mers dar tu tot nu crezi, ce miai dat în imagini nu are nici o legătură cu martoru de bujii incandescente.
                Si oricum vad ca ma luati la mișto, asa sa primiți și voi răspuns la probleme, la caterinca, ce să-ți spun.Eu unde nu știu tac nu ma bag în seama aiurea ca voi
                La caterincă e postarea ta inițială, total offtopic, în cazul de față nu motorul 0,9TCe are o problemă !

                Dacă scriai :

                Am fost la un băiat care cunoaște în domeniu și mia activat computer bord, a scos centurile și a șters niște erori, acu nu știu dacă chiar nu a activat el ceva din greșeală.... deși am mașina pe benzina, peste 120km/ora apare martorul din poze, ce sa fie oare?

                Învăță să citești și să întelegi ce citești /!\

                Scrie foarte clar în manual, DEPIND DE ECHIPARE ȘI DE ȚARĂ, adică în cazul tău TdB-ul folosește/aprinde martorul corect dar serigrafia are alt martor -bujii incandescente, nimic nou aici. TdB de Lodgy avea martor de servodirecție in loc de ECO, TdB-urile de pe dCi cu Adblue au martor adblue în loc de ECO



                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by Ionutsy View Post
                  Deși am mașina pe benzina, peste 120km/ora apare martorul din poze, ce sa fie oare?

                  ai intrebat iar colegii ti-au raspuns si au intuit bine ca cineva s-a jucat cu diagnoza fara sa stie ce face (click-next modificand fara sa stie ce\cum si mai ales efectele). Daca precizai si asta era clar inca de la bun inceput:
                  Originally posted by Ionutsy View Post
                  Nu mam jucat eu, dar am fost la un băiat care cunoaște în domeniu și mia activat computer bord, a scos centurile și a șters niște erori...

                  acum nu te supara prea tare pe ei
                  Si oricum vad ca ma luati la mișto, asa sa primiți și voi răspuns la probleme, la caterinca, ce să-ți spun.Eu unde nu știu tac nu ma bag în seama aiurea ca voi
                  si nu te enerva ca ”apare sarma aia de ma enervează §” pentru ca nu te-au luat la misto, au incercat doar sa raspunda la intrebarea ta, iar orice rau poate sa fie si spre bine, acum ai si functii activate \dezactivate, ai si beculet aprins la viteze mari, poti si asculta in liniste \automat radio Trinitas chiar daca "specialistul”
                  nu a activat el ceva din greșeală, dar eu as suspecta bujiile, ca si el mia zis ca pe cilindru 1 nu e arderea completa, și da consum mărit,acu nu știu ce sa zic..

                  Last edited by Gil26; 5 October 2022, 06:07.

                  Comment


                  • Scuze, pentru exprimarea greșită și mulțumesc lui t0rquemada pentru explicații.

                    Comment


                    • Originally posted by catalinozaur View Post
                      Câtă nevoie aș avea de un răspuns bun la problema asta... poimâine am programare în service pentru înlocuire kit ambreiaj, trepidațiile au devenit insuportabile. Iar eu cu Easy-R nici nu am luxul de a încerca să le reduc din pedala de ambreiaj. Dacă tot mă duc, vreau s-o rezolv definitv si bine. Un sfat primit a fost să inlocuiesc și volanta, nu doar kit-ul ambreiaj. Mașină la nici 40.000 km.
                      Am scăpat "ieftin" - 1950 lei total piese și manoperă, la DacoServ Militari. S-au înlocuit: kit ambreiaj (disc, placa, rulment), ulei transmisie, cilindru receptor.
                      Trepidațiile au dispărut complet, mașina merge ca acum 5 ani când era nouă. Nici în cel mai groaznic trafic nu a făcut vreo figură deocamdată, în 3 săptămâni.

                      Mi s-a spus destul de clar că o să inceapă din nou la un moment dat. Aștept cu scârbă, ce să fac. Așa, din experiența celor de la service cu ambreiajul de Logan 2 cu Easy-R, cică se deformează placa de presiune. Colegul Ionutsy zice și el ceva asemănător. Îmi pare rău că n-am întrebat la a mea ce a fost, cu exactitate, ca să contribui la statistică. Nici nu am primit piesele vechi, pe care probabil oricum le refuzam, nefiind capabil de o analiză pertinentă.
                      Cam ăsta ar fi raportul meu, vă salut.

                      Comment


                      • Ce tip de ulei folosiți pe timp de iarna la 0.9tce ? Elf 5w30 sau 5w40? Și filtru ulei musai pe original sau merge și Mann sau mai ieftin?

                        Comment


                        • Elf 5W30 nu este bun pentru 0.9. Daca vrei doar Elf mergi pe 5W40 SXR sau RN Tech.

                          Comment


                          • E primul schimb de ulei pe care îl fac de când am cumpărat mașina, iar fostul proprietar zicea ca a pus ulei ELF, dar nu știam de care,deci voi merge linistit pe 5w40. Mulțumesc

                            Comment


                            • 5w30,5w40, nu este nici o diferență când vine vorba de temperaturi scăzute (iarna). 5-le reprezintă plaja de temperatura de lucru la rece. 30,40 reprezintă plaja de lucru la temperaturi înalte. Așa că, pentru iarnă, sunt la fel amândouă.

                              Comment


                              • Sunt diferente notabile intre cele 2 uleiuri, chiar daca ambele sunt 5w-XX, diferenta mare la vascozitati intre temperaturi de 40/100 gr. C. Pe timp de iarna acel 5w-30 va ajunge mai repede unde trebuie fata de 5w-40.
                                Attached Files
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google