Ramane doar problema ca 5W30 nu este ce trebuie pentru 0.9 Tce. Are alte norme ACEA, nu are certificarea RN710 pentru motoare turbo.
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
In programul de intretinere primit la achizitionarea masinii se da norma ca fiind ACEA A3/B4 iar uleiurile, conform temperaturii exterioare sunt:
10W40 (peste -15 C)
10W40 (peste -20 C)
5W40 (peste -25 C)
0W40 (peste -30 C)
Nu stiu cu ce ulei a venit din fabrica, stiu doar ca la prima revizie s-a pus 10W40 iar la urmatoarele (le cererea mea expresa) s-a pus 5W40, ulei care de fiecare data a fost luat de la "fratele" Renault de peste drum.
Motorul s-a comportat mereu ireprosabil dar trebuie tinut cont si de faptul ca merg destul de putin, adica ceva mai mult de 8.000 km pe an.
- Likes 3
Comment
-
Originally posted by massimiliano View PostLoganul meu 0.9 TCe cu 110.000 km a inceput de vreo 3 luni sa piarda lichid de racire, aproximativ 0,5 litrii pe luna. Niciodata nu am lasat ca nivelul lichidului sa scada sub minim. Azi am observat ca este ud blocul motor in partea stanga (partea soferului) si pare sa fie si o fisura. Nu stiu ce componente ale motorului sunt acolo. Cer ajutorul vostru. Multumesc!
- Likes 2
Comment
-
De când a venit frigul la prima pornire din zi chiar și azi erau - 2grade moare motorul.abia după 3 porniri începe sa rămână la ralanti. Bujiile sunt schimbate de 1 săptămână, am tot citit ca asa fac toate, dar totuși nu e normal sa se oprească motorul și sa nu tina ralanti-ul. In schimb la cald pornește perfect și merge foarte bine
Poate sunt colegi care au găsit rezolvareaLast edited by Ionutsy; 4 December 2022, 21:27.
Comment
-
L.E. Chiar zilele trecute a mai intrebat cineva.
Am si eu o problema. De ceva timp a inceput sa piarda antigel intre partea dreapta a chiuloasei si capacul de plastic. Am vazut intr-un clip ca rezolva problema cu o garnitura lichida, dar am mai vazut in alta partea ca a inlocuit garnitura aceea cu una noua. Stie cineva un cod al acelei garnituri sau cum se numeste si pe unde
- Likes 1
Comment
-
Mă citez:
Originally posted by t0rquemada View PostTermostatul la H4B400 e altul, nu ce apare pe codul de la stoicanu.
Ce a schimbat stoicanu era 1, termostatul e 3
cutie apa
110608635R cod vechi 110606217R
29,61e
marking 110606217R
termostatul e sub alternator
cutie vana termostat
110616064R
61,91e+tva
marking 110171.110172
deshidere de la 83CPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
Comment