Da, se poate face, dar nu e nici locul si nici cu cine ( nu ma refer la tine sau eventuali..) .....
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
Originally posted by georgstelsib View PostAs aprecia un raspuns si din partea lui #t0rquemada in ceea ce priveste afumarea evacuarii si "smunciturile" in viteza I -a cu pedala aproape de zero la motoarele 0.9 tce.
Comment
-
Originally posted by jeti_sh View PostEsti putin pe dinafara. Fost posesor de 1.4 - evacuarea curata dupa 100.000Km, actual (fericit) posesor de 0,9Tce - evacuarea tuciurie dupa 8376km (nu ca m-ar deranja). Ambele folosite preponderent urban - practic ce drumuri am facut cu raposata fac si cu preafericita.
Concluzia: Nu traficul urban face gaura neagra!
P.S. No offence mr. vitriol
Ca iti permiti sa spui despre mine ca as fi pe dinafara dupa doar 9 posturi pe care le ai pe acest forum, ma face sa cred ca parintii tai nu au fost in stare sa-ti explice ce este ala bun simt, asa ca viata te-a lasat corigent la disciplina asta.
P.S. No offence, mr. jeti_sh.Last edited by vitriol; 23 April 2017, 20:58.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostPe mine ma interesa strict turbo, pt asta am intervenit
Ca de obicei atenție la data postării!Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View Post
Nu (mai) comparați H4B (injecție indirectă, vvt pe admisie) cu H5F (injecție directă dublu vvt) deși au multe în comun problemele majore sunt doar la H5F (consum enorm de ulei, tobă neagră la mașină nouă de 500km, etc)
Originally posted by t0rquemada View PostCăutatul e greu...
Ca de obicei atenție la data postării!
Daca tu aveai grija sa "compilezi" mai mult datele si mai putin "copy/paste" din dialogys sau alte programe ai afla ,dar si scrie, lucruri interesante....
De exemplu e lucru stiut demult ca la injectie directa este consum mare de ulei ( adica la H5F de care ziceai), fata de injectia indirecta......vezi problema (T)FSI urilor la vw, care folosesc injectia directa dinaintea H5F.....
Daca indraznesc sa intreb de ce la injectie directa e normal sa se intample asa.......sunt curios de raspuns
Nu vreau sa o consideri un affront, este doar o constatare....
Dupa cum am mai scris, treaba mecanicului este sa stie de ce, treaba inginerului este sa inteleaga de ce
P.S: eu nu-s nici una nici alta, sunt nimic......insa am mare admiratie fata de cei care reusesc sa explice o chestie complexa folosind cuvinte pe intelesul tuturor si la nivelul tuturor
Comment
-
@Hirayama: Dacă ai avea acces la documentația internă Renault(și nu vorbim de dialogys) în care specifică negru pe alb ce probleme / rezolvare există pentru H5F, te-ai abține de la comentarii/comparații (tfsi-ul nu are ce căuta în discuție/loganclub).
P.S. La H5F cu probleme se ajunge la 1L de ulei "dispărut" la 500km.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Nu ma intereseaza documentatia interna prin simplu motiv ca eu nu am si nu voi avea H5f
Insa ce nu vrei tu sa intelegi este ca injectia directa este la fel si la H5F si la TFSI si la toate care mai au asa ceva....
Nu a inventat Renault injectia directa si clar nu e singurul care o foloseste...
Eu vorbesc de principii generale, fizica simpla din aia care se facea la cls 5-8....
1 litru de ulei? Sa vezi consum in litri de ulei la motoare ceva mai maricele....
Nu-s admirator Vag insa chiar s-au preocupat.....au pus si arbore suplimentar, pt echilibrare....ca sa nu mai fie vibratii, dezechilibru- daca tot se vorbea de imbunatatiri
Nu in ultimul rand, documentatia interna este data pt mecanici, ca sa stie de ce.....este data de unul care intelege de ce
Daca nu se intelege de ce, degeaba repari la nesfarsit acelasi defect
Comment
Comment