Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine bine, dar noxele la verificari deja nu mai pusca. Si cum ai garantie 3 ani la motor (minim)...poti ajunge sa faci si 90-100.000 km. deja este un motor cu uzura.
    Sunt curios daca stie cineva, la ITP cum se verifica noxele (tehnologic cum se verifica si mai exact, ce verifica si la ce se raporteaza)

    Comment


    • Parca nu ai stii cum se verifica noxele, se ia una bucata de masina, o mica atentie, cartea tehnica, se inspecteaza vizual seria de sasiu si gata itp-ul. Ce naiba, doar traim in Romania.

      Comment


      • Nu ma refeream in RO, ca motorul asta nu se vinde doar in RO...ci si in tari bananiere...unde nu prinde pentru "cunoscatori" si "pretentiosi"

        Comment


        • Eu am facut itp-ul in Februarie motorul avand aproape 200.000
          Am cerut (cunoscand pe inspector) sa imi faca noxele pe corecte
          Masina nu a avut probleme la noxe


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • La noxe ii intereseaza in principal CO.....masina poate sa scoata garla fum albastru, daca CO e acceptabil atunci merge

            Si nici fum albastru nu va mai scoate, pt ca au "evoluat" si uleiurile, au scazut aditivii aia vechi care faceau albastru ( sulf fosfor etc )......ca doar acum sunteti moderni toti, vreti numai C1 , C2, C3.......A3/B4 de pe vremuri va pute ca e vechi si scoate fum.....

            Nici o problema, luati C-uri care protejeaza catalizatorul iar motorul care oricum e un pic vitregit de diverse ( vezi injectie directa) ramane in plan second si cam fara protectie.....

            Asta e "trend-ul"

            Comment


            • @stoicanu dar al tau consuma ulei? Eu ma refeream la astea care consuam ulei "din fabrica"

              @Hirayama ok...deci se masoara CO2-ul. La ce se raporteaza? Ca una-i cantiatea de CO2 la 0.9 si alta-i la 3.6L

              Comment


              • @bolovan, nu doar CO2 ci si NOx (astea sunt periculoase pentru sanatate) + alte emisii (vezi aici). Directiva este definita pe categorii de autovehicule. Indifierent de motorizare ca sa `intre` in standard, trebuie sa se incadreze in limitele acelui standard.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  @stoicanu dar al tau consuma ulei? Eu ma refeream la astea care consuam ulei "din fabrica"

                  @Hirayama ok...deci se masoara CO2-ul. La ce se raporteaza? Ca una-i cantiatea de CO2 la 0.9 si alta-i la 3.6L


                  Cam jumate de joja de la revizie la revizie cu 5w40
                  5w30 scade mai putin pe joja
                  Cantitativ nu stiu sa spun


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                  • Da...are logica. Practic, cat timp uleiul consumat nu aduce un plus de noxe suficient cat sa sara de un barem pt masini...este ok. Pe principiul asta, si daca consuam 1L de ulei/100km tot ies noxele. Cat timp consuma suficient de putina benzina. Nu este logic...dar multe chestii in lumea asta nu sunt logice.

                    @stoicanu asa era de bebelus? Sau in timp a inceput sa apara consumul?

                    Comment


                    • Ei aleg sa masoare CO (monoxide) nu CO2 (dioxid) din motive numai de ei stiute.....pt sanatate daca e sa o iei asa, CO/CO2 sunt ultimele pt care sa iti faci griji....

                      Iar cu efectul de sera este gargara.....



                      Referitor la consumul de ulei.....treaba e relativ simpla

                      Exact ca la (t)FSI, constructorul prefera sa consumati ulei (in plus) decat sa consumati benzina....

                      Injectiile "moderne" asta fac.....decat sa va ia 1-1.5 l in plus de benzina, a preferat sa va manance ulei- totul vine din modul in care a fost create sa functioneze

                      A inceput cu TDI-PD si ulterior au adaptat si la benzina.....cu mici diferente, insa principiul de functionare este cam la fel


                      Dpdv al marketing-ului merge treaba......daca manca mai multa benzina, urlati ca consuma......asa stati cu bidonul de ulei in portbagaj si teava neagra dar e eco.....

                      Ce cereti, asta vi se da

                      Comment


                      • si mai spuneati de trabant ca scotea fum ... na/va tsfi care e la fel, fumega ...

                        SI TOT NEMTESC >>> !

                        Comment


                        • Originally posted by Hirayama View Post
                          Ei aleg sa masoare CO (monoxide) nu CO2 (dioxid) din motive numai de ei stiute.....pt sanatate daca e sa o iei asa, CO/CO2 sunt ultimele pt care sa iti faci griji....
                          CO este foarte nociv la expuneri directe. Motorul produce CO iar convertorul catalitic il transforma in CO2 (impreuna cu alte gaze ne-arse).

                          Normele de emisii testeaza mai multe lucruri decat acel CO2 cu care se lauda constructorii. Cred ca daca i-ar obliga sa afiseze rezultatele pentru toate tipurile de teste n-am mai cumpara masini cu combustie interna.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Problema Motor 0.9 TCe

                            Originally posted by bolovan View Post
                            Da...are logica. Practic, cat timp uleiul consumat nu aduce un plus de noxe suficient cat sa sara de un barem pt masini...este ok. Pe principiul asta, si daca consuam 1L de ulei/100km tot ies noxele. Cat timp consuma suficient de putina benzina. Nu este logic...dar multe chestii in lumea asta nu sunt logice.

                            @stoicanu asa era de bebelus? Sau in timp a inceput sa apara consumul?


                            Asa a fost tot timpul
                            Cum am spus , depinde ce ulei folosesc
                            O sa încerc un 10w-40 sa vad ce iese [emoji23][emoji23]


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            sigpic

                            Comment


                            • Interesant, al meu (bine, are doar 20k) nu consuma deloc ulei

                              Comment


                              • Nici al meu, 46000 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google