Dupa 3000 incepe sas traga bine, daca accelerezi pana in 3500 si apoi urci treapta, o sa dea in nas pentru ca la 2000 nu are destula putere.
Problema Motor 0.9 TCe
Collapse
X
-
Originally posted by bolovan View Post
@sorin01 @Cristi_Xp nu, nu de asta merge imbogatit.... In momnetul in care bagi mai multa benzina...se arde mai multa. Daca faci un amestec mult prea imbogatit, ai ardere incompleta (adica merge usor inecat)...iar temperatura gazelor la iesire din cate am inteles eu are cu fix 10-15 grade mai putin. Adica de la 460 la 450 grade (a nu se confunda cu frontul de foc...care-i alta mancare de peste...noi ne refeream strict la temperatura gazelor de evaucare). Mult mai castigat esti daca mergi usor saracit (datorita efectului de decompresie temperatura scade mult mai mult). Probabil se confunda cu sistemul de la BMW cu injectie de apa.
Mergand mai bogat, se previne detonatia, dar ai nivel de particule mai mari. Explicatia ta,nu are nicio treaba cu ce am explicat eu sau cu ce se discuta aici.
Originally posted by sorin01 View PostNu trebe s-o stinga, ci numai sa mai reduca caldura ca sa nu se-aprinda tot cartierul.
Daca ar stinge focul de tot, atunci nu l-am mai vedea pe Stoicanu pe YouTube rupand lanturi cu 190 km/h: https://www.youtube.com/watch?v=IK4hbAZnp4s
Oricum cu argumente de tipul: au fost teste, mi-a spus o vecina..etc, eu sunt mai greu de convins.
Calcule si bibliografie (ca la scoala!).
Eu ma opresc aici, ca sa nu monopolizam tot forumul.
Originally posted by bolovan View Post@Silviu presiunea si temperatura mare de ardere mare produce NOX. Nu amestecul saracit. Amestecul imbogatit...ca sa fie mai rece (deci implicit si mai putina putere)...trebuie facut bine peste. Short story: un amestec "normal" este 1:15 (adica o parte benzina si 15 aer). Amestec saracit inseamna undeva pe la 1:16...iar un amestec imbogatit 1:12. Norma euro nu permite 1:12 (nu ma iramane oxigen). Ca sa ai efectul de racire, iti trrebuie o ratie undeva pe la 1:8
P.S. Raportul dintre presiunea la inainte de ardere si dupa ardere cam dicteaza puterea (ma rog...ceva mai complicat putin...ca arderea nu-i instantanee etc). Prin urmare, chiar temperatura dicteaza puterea. Cu cat ai temperatura gazelor arse mai mare...cu atat ai presiune mai mare...si implicit putere. Dar nah...totusi...sa citim putin (chiar daca nu discutam cu oameni care chiar de asta se ocupa...su un google este ok)
@Silviu a explicat foarte clar fenomenul, incearca sa intelegi ce a zis.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by bolovan View Post@Amiralul la mine merge ok in reprize repetate (de exemplu, am dorit zilele trecute sa ma bag intr-o depasire...si am ezitat o secunda - nu vedeam calumea drumul...pana am urcat in varful unei pante...sa zicem 2 secunde?...cand am reaccelerat ferm...la fel a accelerat)
Oricum rar ajung cu acceleratia la podea cu 0.9 .
Comment
-
Salutari. Cat de curand voi implinii 1000 km cu al meu Logan 0.9 tce Laureat. Masina livrata pe 2 iunie 2017. In mare parte oras plus un drum spre sinaia in care am prins si portiunea de autostrada pana la ploiesti.
Concluzii: foarte multumit pentru ce mi am dorit de la o masina.
Va voi tine la curent legat de eventuale probleme.
Drumuri bune si fara evenimente!
Comment
-
Circula o legenda ca motorul 0.9 tce energy euro VI ar beneficia la apasarea completa a pedalei de acceleratie de un asa zis overboost care consta in marirea cuplului cu 15 N/m si 5 cai putere pentru cateva secunde . M-am informat oarecum si am aflat ca motorul energy 0.9 tce se fabrica la Pitesti , dar, zic unii si in Spania . Daca cineva are mai multe informatii (de preferat din alte surse, nu de pe Google ) , poate ni le impartaseste si noua .
Comment
-
Cred ca nu m-am exprimat suficient de explicit . Overboost pe motorul de 0.9 energy euroVI beneficiaza pentru cateva zeci de secunde de 155 N/m si 95 hp.
Se discuta mult pe forumurile franceze de acest overboost . Au primit raspuns de la vocea clientului (Franta) dupa ce i-au interogat asupra seriei , ca nu are .
Comment
-
Zilele astea, la un service Renault, aveam treaba cu seful de service.
Discutam despre motorizarile Renault si imi zice ca la 0.9 tce au fost 3 schimbari de lant in ultimele 2 luni, motoarele aveau intre 80.000 km si 105.000 km.
Acum, o luati cum vreti, ca e intamplare, ca se intampla la relativ putine masini, ca voua nu vi se va intampla, etc,, ce mai vreti voi.
Ideea e ca, se intampla.
Cum nu am 0.9 tce, nici nu-mi doresc, service-ul era Renault si nu Dacia, sper ca informatia trece testul de obiectivitate.
Daca nu, aia e, n-o sa pot dormi la noapte.Last edited by mr.K; 27 June 2017, 19:06.
Comment
Comment