Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Nu iti face nicio grija, zise omul care a schimbat 2 lanturi de distributie pana acum.
    Uiti sau nu vrei sa spui, depinde ce iti convine, un lucru minor dar esential: Stoicanu a facut un "mic" chip-tunning al motorului, un fleac de 15% in plus la puterea data de motor si ceva mai putin (vreo 10%) la cuplul maxim. Ti se pare tie ca asta mai e un motor stock? Operatiunea in sine comporta anumite riscuri si personal nu as mai incerca sa o fac la nici un motor produs in Europa, Asia sau Japonia mai nou de 2014, fara modificari semnificative mecanice nu doar software. Efectul de "down sizing" si proiectarea la limita a motoarelor moderne isi spune cuvantul.

    Comment


    • Și tu uiți un lucru ca lantul a picat când avea softul stock pe motor, dar de..., ce sa zici acum, speri sa nu pice și la tine, altfel te va costa cel puțin 2000 de lei operațiunea.

      Comment


      • Originally posted by stolniceanulucian View Post
        Atunci cand merg pana la parinti - 550 de km - motorul merge ore intregi la 90-100 de grade C. La acea temperatura un 5w30 e cam apa de ploaie. Daca scot joja vad cum uleiul picura de pe ea (e f fluid).
        Un ulei trebuie sa fie suficient de subtire pentru a nu opune rezistenta pieselor aflate in miscare dar in acelasi timp trebuie sa fie suficient de gros pentru a asigura ungerea si presiunea corecta. S-a aprins vreodata martorul ulei dupa 500km si motor la ralanti, vara?
        Crezi ca la un 0w40, dupa ce l-ai adus la ~100 de grade, va sta lipit de joja?
        Nu am aceiasi parere despre uleiurile din clasa 5w30; sunt uleiuri si uleiuri, nu se poate generaliza.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Si sa nu uitam...cand a fost proiectat (nu doar la 0.9 ma refer)...a fost proiectat cu un anumit grad de vascozitate. Pui ulei full sintetic 20W50 in motor...si il faci praf
          De asta se specifica si ce norma trebuie sa aibe uleiu....parerea mea.

          Comment


          • Mr.K vrea sa imi aminteasc mereu de lant
            Nu ma supar
            Am avut probleme cu lantul
            Probabil voi mai avea
            Asta sa fie problema
            Ultima recomandare de la service legat de lant fost sa stau cu uleiul la nivel maxim

            Am întrebat consilierul cate cazuri avut legat de lant
            Au fost 3 cu mine
            Unul la 180.000 km
            Unul la 230.000
            Eu am fost singurul caz la 100.000km
            Last edited by stoicanu; 22 December 2017, 11:53. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • .....

              Stoicane sunt destule cazuri de lanturi distruse pana in 80k
              am vandut eu persoanl 10 lanturi in 2 ani la taxiuri, numai ca nu au ajuns in reprezentante .
              Noroc ca numai e asa scump lantul(600 lei) acum e 400 lei.

              Comment


              • Stai sa ajungă mai mulți la 100000 km și apoi om vedea.
                Dacă l-au mai ieftinit, o mai fi scăzut și calitatea lanțului.

                Comment


                • Oricum calitatea lantului e slaba, daca pica sub 200k. Si nu doar lantul e slab, mai sunt si patinele.

                  Comment


                  • Din ce s-a scris pe aici, cei care au avut probleme cu lantul au parcurs un nr. mare de km., probabil au schimbat uleiul la limita de 20000. Poate daca s-ar schimba uleiul la 10-15000, lantul ar rezista mai mult. E doar o parere de nespecialist...

                    Comment


                    • Numar mare de km 80-90-100k km? Pentru o distributie pe lant, kilometrii sunt putini, fata de cat ar trebui sa reziste lantul.
                      Bine, majoritatea posesorilor de Logan nu vad 100k pe bord prea repede.

                      Comment


                      • Originally posted by stoicanu View Post
                        Mr.K vrea sa imi aminteasc mereu de lant
                        Nu ma supar
                        Am avut probleme cu lantul
                        Probabil voi mai avea
                        Asta sa fie problema
                        Ultima recomandare de la service legat de lant fost sa stau cu uleiul la nivel maxim

                        Am întrebat consilierul cate cazuri avut legat de lant
                        Au fost 3 cu mine
                        Unul la 180.000 km
                        Unul la 230.000
                        Eu am fost singurul caz la 100.000km
                        Deci de asta mi-au pus ulei de il am la maxim pe joja . de la schimb am 6000 km si nu a scazut
                        , si in plus in carte scrie ca au pus 5w40....a avut 5w30 dar au pus alta norma....

                        Comment


                        • Norma ACEA A3/B4 prevazuta in fisa de intretinere a motorului 0.9 TCe, e indeplinita de Elf 5W40 nu de Dacia Oil 5W30!
                          Last edited by DannyMC; 22 December 2017, 19:51.

                          Comment


                          • Originally posted by aris86 View Post
                            Și tu uiți un lucru ca lantul a picat când avea softul stock pe motor, dar de..., ce sa zici acum, speri sa nu pice și la tine, altfel te va costa cel puțin 2000 de lei operațiunea.
                            Acum... ce sa zic ... ma bucur de masina. Pe viitor vom vedea cum sta treaba. Masina noua "moderna" este un consumabil, cam la fel ca si frigiderul sau telefonul. Asta e societatea de consum in care nu se mai fabrica produse ca acum 10-15 ani.

                            Originally posted by mr.K View Post
                            Numar mare de km 80-90-100k km? Pentru o distributie pe lant, kilometrii sunt putini, fata de cat ar trebui sa reziste lantul.
                            Bine, majoritatea posesorilor de Logan nu vad 100k pe bord prea repede.
                            Aici iti dau mare dreptate: lantul nu prea face parte din elementele de inlocuit periodic, dar se pare ca situatia este oarecum neclara in ceea ce il priveste.

                            Originally posted by planetara View Post
                            Stoicane sunt destule cazuri de lanturi distruse pana in 80k
                            am vandut eu persoanl 10 lanturi in 2 ani la taxiuri, numai ca nu au ajuns in reprezentante .
                            Noroc ca numai e asa scump lantul(600 lei) acum e 400 lei.
                            Cati taximetristi ai vazut facand revizia "ca la carte", adica in cazul lor sa schimbe uleiul la maxim 10.000-12.000 km? Eu am vazut prea multe taxiuri de diverse marci auto, adevarate epave, dupa doar 200.000 km, si asta m-a lamurit prea bine in aceasta privinta.
                            Last edited by JNic; 22 December 2017, 21:55. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • un lant la doua rinduri de bucse!
                              "trei la zece lei, baietii!"

                              Comment


                              • Nu poți să iei cea mai ieftină mașină de pe piața și să te aștepți la calitate premium...de undeva s-a tăiat din calitate/preț. Am în var la Gorj cu Bemveu ( mai vechi) pe lanț, adus din germania prin 2007...l-a schimbat de 3 ori în 200k. Deci nu știu ce să zic cat trebuie sa țină și lanțul asta..
                                Last edited by vitriol; 23 December 2017, 19:47.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google