Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din ce s-a scris pe aici, cei care au avut probleme cu lantul au folosit masina pt. taxi/naveta/job (exploatare mai dura) si au schimbat uleiul la 20000 km.Sunt cateva cazuri de exceptie care nu confirma regula. Majoritatea utilizatorilor acestui motor schimba uleiul la interval de un an, la 10-12000 km.

    Comment


    • voi tot uitati sau nu vreti sa bagati in seama faptul ca noi, romanii, toata tara asta, sintem campioni la "praf".
      cind esti in situatia ingrata de-a fi campion la "praf" e bine sa schimbi la "max de max" 15.000 de km, facuti in drumuri lungi. si daca o "arzi" numa' prin oras ar fi foarte istet de schimbat la cel mult 8000-10.000 de km.

      Comment


      • Nu prea suntem. VW si alte firme germane au o lista de tari cu praf mult si motorina cu sulf etc care trebuie sa faca anumite revizii la intervale mai scazute la masinile lor. Romania nu e printre ele.

        Comment


        • .

          Din ce stiu eu ( daca ma insel vreau sa mă contraziceti) uleiul are functie de ungere si racire(într-o anumită masura) deci părerea mea e ca trebuie sa aibă un anumit nivel pentru a asigura ungerea corespunzătoare a pieselor care necesită acest lucru si bineinteles ca trebuie sa mai aibă si acele proprietati de lubrifiere. Ori cred eu ca unii nu schimba uleiul la timp si nici nu se mai uita sa verifice nivelul lui si prin urmare apare si lipsa lubrefierii care duce la defectarea pieselor. Bineînțeles din 100.000 de lanțuri produse cel puțin 100 sunt cu problema de fabricație fara sa se depisteze si asta de la turnarea pieselor lantului.
          Last edited by mihai_90; 7 January 2018, 11:57.

          Comment


          • Originally posted by bolovan View Post
            @yeu1 ceva noutati?
            Astazi am patit urmatoarea chestie: eram in Tr-a II-a pe la 1500-1600 rpm (motorul relativ rece)...si am calcat (nu tare) acceleratia...si masina a inceput sa incetineasca pana la relanti. Am incercat sa calc acceleratia de vo 3 ori...dar nu si-a revenit. Si-a revenit dupa ce am calcat ambreiajul...si am dat drumul...atunci si-a revenit.
            Eu am senzatia ca-i ceva problema de soft. Nu aveam nici CC pornit dar eram in modul Eco
            Dar...am patit sa mai faca la fel, si la viteza (eram in tr-a IV pe la 60km/h si acceleram)...si brusc am simtit cum usor pierde din putere...si si-a revenit...nu eram nici in modul Eco si nici cu CC-ul sau limitatorul activat.
            Cu delayul de rigoare, asa ceva inca nu am patit, senzatia mea e la fel ca a ta ca e o problema de soft. De asemenea nu stiu daca nu poate fi si ceva legat de potentiometrul pedalei de acceleratie, sa ai un punct in care sa ai o rezistenta diferita decat ar trebui din cauza uzurii sau a fabricatiei defectoase iar calculatorul sa reactioneze in consecinta. Inca nu m-au sunat inapoi cei de la Dacia asa ca urmeaza sa ii sun eu sa ii iau un pic la intrebari sa vedem daca au ceva de spus pe tema asta. Oricum, ce prezinti tu e extrem de grav, daca la 60 la ora intri intr-o depasire si pierzi putere atunci consecintele pot fi drastice.
            Last edited by yeu1; 14 January 2018, 06:05.

            Comment


            • De cand e frig, 0.9 meu merge ca uns, nu mai da in gat, porneste mereu. Toate problemele le am doar cand e cald.

              Comment


              • Pai la fel era și la batrana mea dacie 1310...când era motorul cald pornea greu....

                Mie îmi merge ok acum. Merg cu benzina mol... Si cred ca e același pret cu petrom... Daca au card emag + card defidelitate...
                Oricum, oamenii sunt mai simpatici, e mult mai curat in benzinarii... Normal, sunt unguri...iar eu offtopic, nu?

                Comment


                • @yeu1 chestia astas se intampla doar cand am viteza mica (tr II sau a III-a). La viteza mai mare/sarcina mai mare...poate face...dar nu se simte.
                  O singura data in aproape 40k a facut urat (ca s-a oprit)...in rest...se simte ca da usor in nas...cam asta-i singura manifestare...dar nu tot timpul...ocazional face.

                  P.S. Nu conteaza daca am Eco on sau off...si nici benzina nu conteaza. Alimentez de la 4 benzinarii: doua OMV, un rompetrol si un petrom...care-mi ajunge prima in drum

                  @darksun da...se pare ca sub 0 grade nu face.

                  Comment


                  • Am citit cam tot ce s-a scris in acest thread in ultima saptamana.
                    100% cand temperatura de afara e sub 0 grade....0.9Tce merge ca uns.
                    Eu nu tin la masina....schimb uleiul la 18k. La mine "nu exista" 2500 ture, vede 5000 in fiecare zi. Am 78k in 3,6 ani (o alerg de-i sar capacele) fara probleme. De doua ori mi s-a oprit aiurea...
                    Uleiul RN-tech se inegreste mult mai greu ca SXR 900.
                    Concluzia ( usor off-topic), nu inginerii care au proiectat motorul sunt de vina, cel mai probabil "gigeii" care au asamblat motorul....sunt loturi si loturi.

                    Comment


                    • Problema aparuta la 32k km - pierdere lichid de racire.
                      S-a remediat pe garantie (dacia extenso) cu schimbarea carcasei termostatului.
                      Mecanicul zice ca a mai schimbat in ultima vreme cateva la motorul asta. Piesa schimbata e undeva in partea dreapta a motorului cum te uiti cu capota deschisa , conform dialogys parca avea alta denumire piesa.
                      RTFM

                      Comment


                      • ..mm

                        Cutie iesire apa parca se numeste si da, are si termostat pe ea.
                        Sunt multi care au schimbat aceasta piesa .

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Vezi postul #44

                          Trebuie schimbat reperul 1(cutie apa) și reperul 2(garnitura)
                          Se schimba doar garnitura.Pe original 35 lei.O oră de muncă,lejer.

                          Comment


                          • Si la mine s a rezolvat doar prin inlocuirea garniturii. Pret garnitura i inlocuire : 140 lei cu TVA

                            Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Cand tot spuneam ca drujba mea nu mi-a facut probleme, azi s-a aprins in bord check engine.
                              Motorul urca prea greu in turatie, trage mai greu si parca vibreaza aiurea la ralanti. Sa fie de la benzina?? sau sa-mi iau liber de la munca sa o duc la verificare?
                              A mai patit cineva? Martorul nu sta mereu aprins.
                              Eu cred ca e benzina botezata....

                              Comment


                              • Consumul de ulei la motorul 9.0 tce.
                                Dupa 12500 km parcursi nivelul pe joja a scazut cu cca. 3mm.
                                Mi se pare cam putin . Orice motor consuma ulei , mai mult sau mai putin , dar consuma . Este drept ca urmare a pornirilor la rece o parte din benzina nearsa trece in carter, iar daca numarul acestora este suficient de mare se poate manifesta evident. La voi cum este ? Eu masor nivelul uleiului intotdeauna pe acelasi loc si dupa minimum 12 ore de stationare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google