Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC , da-mi voie sa te respect in continuare . Mitocania si ghiolbania nu sunt trasaturi tolerabile si coboara nivelul forumului . Am fost si eu moderator pe un forum , hai sa-i spunem mai elitist , dar nu s-au tolerat astfel de "calitati". Indraznesc , cu timiditate si buna intentie , sa-ti dau un sfat . Nu tolera astfel de comportamente , risti sa plece oameni valorosi si sa ramai doar cu "smecherii". Am trait experiente similare (in particular pot sa-ti dau exemple) cand-s-au distrus forumuri valoroase .

    Comment


    • [QUOTE=IancuMIC;1794277]
      E parerea lui si...asta e; ca sa fiu foarte sincer, un dram de adevar este in ceea ce spune omul ala, cand vorbeste despre motoarele mici turbo.(nu neaparat de cel de pe Logan)
      [QUOTE]

      Deci, ce fac? Sant intr-o dilema profunda... Dau 40K euro pe o ascutitoare VTEC de 2L si 320 de cai? Argumentat tehnic, da sau nu?

      Originally posted by IancuMIC View Post
      Nu mai suportati si pareri care nu corespund cu ale voastre?
      Am inteles, de evitat cu orice pret ascutitorile ca cea de mai sus...

      Comment


      • Avand in vedere faptul ca unele dintre postarile de mai sus sunt de-a dreptul amuzante, chiar puerile, m-am gandit sa nu ma mai obosesc, ca oricum nu merita. Cu toate acestea, o sa fac cateva observatii...

        Originally posted by IancuMIC View Post
        E parerea lui si...asta e; ca sa fiu foarte sincer, un dram de adevar este in ceea ce spune omul ala, cand vorbeste despre motoarele mici turbo.(nu neaparat de cel de pe Logan)
        ...
        Nu mai suportati si pareri care nu corespund cu ale voastre?
        Foarte corect. Nu ca ar trebui sa ma justific, din moment ce nu am jignit pe nimeni. Mai sunt si persoane care inteleg ceea ce citesc.

        Originally posted by sadicu View Post
        Pe langa faptul ca jigneste cu "mixer" si "rasnita" nu a venit cu niciun argument ca sa fie luat in serios.
        O sa imi cer scuze personal motorului de avion, pentru ca l-am jignit.

        Macar sa spuna ca a acondus 0.9 si nu i-a placut si felul cum a simtit motorul ii da de inteles ca nu o sa dupa prea mult.
        Asta ai inteles tu. Vorbeam despre viata acestor motoare in general, nu despre cum se simte/cum trage/*scrie tu ce vrei aici*. Sunt convins ca la performante rivalizeaza cu supercar-uri, dar nu ma intereseaza asta, daca ma interesa, faceam un test drive. Era vorba despre altceva.

        De asemenea, sunt sigur ca voi, cei care il ridicati in slavi atat de mult i-ati testat fiabilitatea, mai ales ca este un motor relativ nou (pe Dacia cel putin).

        Comment


        • Forumul nu e spatiu public, e spațiu privat cu regulament propriu, nu-l respecți , teoretic moderatorii(aici ar fi altă discuție) te ajută să-l părăsești - vezi pct 7 și 22



          Compărăm H4B cu ce? Cu vechitura de K7J care în bucurești consumă dublu?

          Motor nou e B4D care de abia a făcut 1 an, H4B are aproape 6 ani.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by IancuMIC View Post
            E parerea lui si...asta e; ca sa fiu foarte sincer, un dram de adevar este in ceea ce spune omul ala, cand vorbeste despre motoarele mici turbo.(nu neaparat de cel de pe Logan)
            Ce inseamna motor mic turbo? Cum este el definit ca pentru mine e o confuzie totala.

            Cred ca mai realist ar fi sa ne uitam la ce se "scoate" din acel motor, iar Dacia urmeaza trend-ul, ca doar nu au inventat ei roata...

            Dacia 09Tce - 90CP din 898cmc deci 10CP/100cmc
            Golf 1.0TSI - 110CP din 1000cmc deci 11CP/100cmc
            Golf 1.5TSI - 150CP din 1500cmc deci 10CP/100cmc
            Golf 2.0TSI - 245CP din 2000cmc deci 12.2CP/100cmc
            Skoda 1.0TSI - 110CP din 1000cmc deci 11CP/100cmc

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Forumul nu e spatiu public, e spaiu privat cu regulament propriu, nu-l respeci , teoretic moderatorii(aici ar fi alt discuie) te ajut s-l prseti - vezi pct 7 i 22



              Comprm H4B cu ce? Cu vechitura de K7J care în bucureti consum dublu?

              Motor nou e B4D care de abia a fcut 1 an, H4B are aproape 6 ani.
              Ce vorbesti matale, atotstiutorule?
              Privat e în sufrageria matale, pe forumul personal a lu' matale, unde postezi singur, eventual familia. Forumul asta e public.
              Un spatiu privat implica declinarea identitatii.
              Spaiul privat e ala de unde iei matale informatii private proprietate Renault si le faci publice, lucru ilegal în 99% din tarile de pe glob. Ma scuzi, oricum nu ma intereseaza, ziceam si eu asa, daca ai mai furniza atatea informatii sub adevarata identitate.[emoji16]


              Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

              Comment


              • Bai
                V-ati dus in balari rau de tot
                Cred ca la o intalnire face to face iese K1
                Ce draci aveti
                Citesc citesc si citesc si ma abtin de la comentarii inutile dar aici este pe aratura rau de tot
                O sa cer un BAN pe viata
                Aici numai Gigi contra
                sigpic

                Comment


                • Incet-incet parcurg tot threadul. Epic, citez la intamplare:

                  "Implicit un ulei Xw40 unde X e cat mai mic are o calitate mai buna ca lubrifiant, decat un ulei cu X mai mare. Sinteticele sunt in general 0w40, exceptie e Motul Chrono 300V 10w40. Nu stiu vreun sintetic 15w40 de exemplu."

                  Intr-un climat tropical/ecuatorial, folosirea uleiurilor 20W50 este cel putin recomandata, daca nu impusa. Pentru o informare corecta a publicului din sala: exista uleiuri 20W50, destule, "fully synthetic", iar unul de buna calitate ajunge la 25 USD/l.
                  Ce vreau sa spun: domnul care face afirmatia de mai sus are curaj, mult, insa, din punct de vedere statistic, 'om fi prosti, multi dintre noi, dar nu toti. Chiar in halul asta sa ne fie insultata inteligenta? In plus se insista cu "mixere", "rasnite" si alte "ascutitori"...
                  Last edited by jioco-di-mano; 5 May 2018, 00:08.

                  Comment


                  • Originally posted by stoicanu View Post
                    Bai
                    V-ati dus in balari rau de tot
                    Cred ca la o intalnire face to face iese K1
                    Ce draci aveti
                    Citesc citesc si citesc si ma abtin de la comentarii inutile dar aici este pe aratura rau de tot
                    O sa cer un BAN pe viata
                    Aici numai Gigi contra
                    O întâlnire face to face duce la zâmbete și strângeri de mână.
                    Una postezi pe forum, alta discuți la fața locului.
                    Pentru că așa s-a întâmplat de fiecare dată.
                    Și pentru că așa este construit bărbatul de la facerea lumii, să fie veșnic războinic, cuceritor, lăudăros.

                    La o bere se schimbă multe.
                    Alcool să nu fie, pentru că ăla omoară neuronii iar fața locului se transformă în forum.

                    Nu știu dacă am dat cea mai bună definiție, dar... înțelegeți voi.
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Ce vorbesti matale, atotstiutorule?
                      Privat e în sufrageria matale, pe forumul personal a lu' matale, unde postezi singur, eventual familia. Forumul asta e public.
                      Întâi citim apoi batem câmpii:



                      ***REGULAMENT***
                      Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
                      Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

                      Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

                      1. Principii generale

                      Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

                      În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Cred ca administratorul forumului , caruia sigur ii pasa de acest forum , va trebui sa adopte o pozitie clara. Derapajele comportamentale afecteaza mult calitatea forumului .
                        Nu stiu de ce eleganta comportamentala nu este agreata .
                        PS. Am apreciat mult contrareactia lui Torquemada, plina de rabdare si bun simt, la un afront grosolan.
                        Last edited by georgstelsib; 5 May 2018, 11:53.

                        Comment


                        • Confuzie între proprietate privata a.k.a. forumul ca domeniu .ro si spatiu public pentru postari.
                          Inchizitorul distrage atentia de la problemele motoarelor Renault pornind discutii sterile so ironice, marca proprie inregistrata.

                          Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
                          Last edited by mr.K; 5 May 2018, 12:13.

                          Comment


                          • Propun schimbarea titlului in "Probleme juridice ale forumului".
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Avertisment!
                              Domnilor un forum nu e un ring de box si nici closetul de acasa. Chiar daca e un loc al dezbaterii nu e si un loc al adversităţii, al brutalizarii.
                              De aici ar trebui sa incepem, desi, dupa parerea mea, e cam tarziu iar raul cel mare s-a produs.
                              Va rog, pana nu e prea tarziu, sa dovediti ca sunteti oameni maturi si mai ales responsabili; bata si bastonul nu sunt armele unui moderator, iar sanctiunile au doar rolul de a aminti unora ca s-au abatut de la linia impusa de regulament, nicicum niste capricii ale noastre.

                              Nu e nevoie sa discutam pe marginea acestui post; este asa cum am spus mai inainte, o atentionare.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • @ IancuMIC Poate ar trebui ca in loc de mesaje scrise cu bold si font rosu sa mai si stergi mesajele care nu au absolut nici o legatura cu subiectul si cu bunul simt!!
                                Deja toate topicurile sunt mazgalite cu materie maronie pana in tavan... Mi se pare aiurea sa tot avertizezi dar sa lasi toate mesajele pe topic! Mai ales pe alea care sunt evident facute pentru flame si troleala.
                                Last edited by DannyMC; 5 May 2018, 16:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google