If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Merge ceas are 44 .000 km . Din cand in cand trepideaza motorul la relanti si se aprind beculetele astea ... face asa odata sau de doua ori si dupa aia o zi nu mai face .
Merge ceas are 44 .000 km . Din cand in cand trepideaza motorul la relanti si se aprind beculetele astea ... face asa odata sau de doua ori si dupa aia o zi nu mai face .
Citește manualul, secțiunea martori.
Acolo ai aprins martorul de alte defecțiuni electrice pe oranj și ESP off, posibil din cauza gpl-ului/injecției - dacă injecția merge prost ESP-ul nu poate funcționa corect.
Dezgrop putin acest topic pentru ca s-au mai “semnalat” probleme asemanatoare. Asa cum bine \corect s-a scris in postul nr. 4 si atasat din manualul de utilizare acesti martori pot aparea din mai multe potentiale cauze unele mai simplu si usor de rezolvat altele insa care necesita o analiza mai atenta.
Doar ca info si eu am avut martorul de avertizare presiune pneuri acum vreo 4-5 ani cand dupa un schimb anvelope am uitat sa reinitializez sistemul, evident am avut si eroarea DF364=DTC5A607B = PNEU SUBUMFLAT, am reinitializat sistemul martorul a disparut si sters eroarea fara probleme, iar dupa fiecare schimb de anvelope resetez, detalii despre sistemul TPMS indirect de pe X52 se gasesc foarte multe pe forum, atasat totusi si doua capturi din manualul de utilizare. O alta eroare in ABS (acestea fiind singurele in aproape sapte ani de utilizare, in rest pana acum zero erori in toate calculatoarele masinii) implicit si aprinderea martorului aferent am avut-o cu ceva ani in urma cand am “luat” un sens giratoriu complet aiurea, am avut si DF152 =DTCC00100 = RETEA MULTIPLEX pe care am sters-o fara probleme.
Dar in calculatorul ABS \ESP pot aparea diverse erori implicit si aprinderea martorilor aferenti din diferite cauze, unele banale (fiind si un calculator destul de complex si sensibil cu o viteza mare de comunicare) dar si unele mai serioase ex rulment, sensor ABS, cablaj, bloc ABS, etc. (uneori si dupa “interventia” unor mecanici sau “vulcanici” de prin vulcanizari pe la roti. …) ce necesita verificari mai riguroase, primul pas fiind desigur o diagnoza conforma (preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault) functie de rezultate putand sa se faca sau nu si celelalte verificari.
Atasat doar ca info si o lista cu erorile din calculatorul ABS \ESP \ESC, procedura de diagnosticare “Martor luminos ABS aprins”, “Martor luminos ESP aprins” si “Mesaj ESC de controlat" (se pot vedea principalele potentiale cauze, fiecare se trateaza separat) si cele doua erori pe care le-am avut, poate sunt de folos si altor colegi de forum. Desigur ca aceste (ne)cazuri trebuie analizate individual si cu cat se ofera mai multe detalii despre problema (eventual si coduri de eroare sub forma DFxxx sau DTCxxxxxx) cu atat se primeste ajutor mai bine \concret.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment