Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legat de consum, am văzut că ”Dacia” recomandă o viteză de până la 90 de km/h.

    Comment


    • Din ceea ce stiu eu grosimea tablei de caroserie este aceeasi pentru toata masina: pavilion, capota motor, capota portbagaj/hayon, fete usi, aripi fata si spate. Tabla de caroserie nu se mai aduce de la Galati inca de prin 2008 din cauza problemelor avute atunci. Sursele sunt din Slovacia, Germania, Italia.
      In schimb restul de tabla, asa-zisa tabla groasa care intra in componenta masinii si nu se prea vede, este in continuare adusa tot de la Galati. Cred ca si pragurile sunt tot din tabla de la Galati dar nu bag mana-n foc pentru asta si chiar as fi curios sa stiu daca este sau nu asa.
      Standardele de calitate ar trebui sa fie aceleasi in toata industria auto.
      Exista caroserii si chiar cadre de caroserii si din alte materiale, cum ar fi din aliaje de aluminiu extrudat sau turnat sub presiune. Din ceea ce stiu eu, la acest capitol Audi este lider detasat.

      Comment


      • Originally posted by Danis702000 View Post
        Legat de consum, am văzut că ”Dacia” recomandă o viteză de până la 90 de km/h.
        Normal ca 90 km/h daca nu avem autostrăzi multe.
        Eu am mcv, într-adevăr la 90 km/h am consumul de 3.9 cum zice în carte, dar la 130 km/h îl am de 6.2.
        Alt bai sa nu fie, apa - paie și bătaie!
        Eu 90% merg pe autostrada, doar nu o sa ma târâi cu 90!

        Comment


        • Si la tractorasul meu consumul instantaneu ar fi pe la 3 si ceva la 90 km/h si nu stiu cat de relevant este (cel mediu l-am verificat si e conform). Dar nu prea pot sa merg asa, sub 5.5 doar extraurban nu am reusit (tot trebuie sa mai faci o depasire, frana, etc). Apoi s-a mai spus de circulat legal. Pe un drum national unde ai destule limitari aiurea puse (ex doua case pe dreapta, una pe stanga si limitarea de 50 km/h). Daca ai merge legal in toate zonele ar creste barba pana ai parcurge cateva sute de kilometrii. De obicei merg cu 8-15 km/h peste limita functie si de trafic.

          Despre motorasul de 1.0 Sce am mai spus are consum bun in anumite conditii. De fapt rasnitele astea mai noi in 3 pistonase sunt cam egale cu tractorasele.
          La avantajele enumerate de colegi as mai adauga si spatiul mai mare in compartimentul motor (nu trebuie sa desfaci totul sau sa faci contorsionism ca sa schimbi ceva).
          Desigur ca poti sa iti faci treaba cu motorasul dar trebuie tinut cont ca ai 75 CP la 6300 rpm si 93 Nm la 3500 rpm. Pe langa pretul atractiv depinde si cum utilizezi masina. Pe mine "m-ar coafa" mai bine cred un 1.33 TCe cu vreo 130-150CP care evident ar trebui sa aibe o cutie automata.

          Comment


          • ...+ vibratiile corespunzatoare!

            Eu merg, de regula, cu 5-10 Km (indicatie vitezometru) peste limita de viteza permisa (tind cont de restrictii). Spre exemplu pe podul Grant din Bucuresti daca intru de la capete (Crangasi sau Mihalache) merg cu 40 Km/h pentru ca este indicator de restrictie chiar la intrarea pe pod, pe ambele sensuri, daca intru de pe o bretea (ex. Grivita, Giulesti) merg cu 50 Km/h deoarece indicatoarele de restrictie lipsesc.

            Comment


            • Originally posted by jr65 View Post

              1,7 l ulei in 10k ?
              Pare mult, gandind ca pana la primul schimb, la 13k, nivelul pe joja a scazut max. 0,5 cm. Nu stiu cat inseamna diferenta asta in litri, dar nu am completat.
              Sau lururile mai evolueaza cu timpul in privinta consumului de ulei ?
              Poti detalia, ce tip de ulei, ce fel de trafic, dai jar ?
              Am folosit Elf sxr 5w40, acum motul x-cess 8100 5w40, mai am 300 ml din cei 5l cat a avut bidonul si am facut 8000km de la schimb.Trafic aglomerat din Bucuresti.

              Comment


              • Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
                Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
                Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
                Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
                Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
                Sper sa nu fie cazul.
                ​​​


                Comment


                • Da, completam tot timpul ( si eu si colegi ai mei la 1.0 sce) macar stim ca uleiul e tot timpul proaspat. schimbam mai rar poate deloc uleiul decit odata pe an.
                  Sa vedem care face mai multi km concurs de fiabilitate !

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post

                    Adică 5.3L/100, absolut normal pentru mers legal cu 73CP.


                    Poi nu prea legal ca am prins si un radar in comuna Bunești (langa RUPEA). Am avut 73 Km/H in loc de maxim 50KM/h. Asta la dus. Deci 3 puncte penalizare si -290 lei in buget.

                    Comment


                    • Originally posted by jr65 View Post
                      Nu stiu, poate colegii in aceeasi situatie (Bucuresti + acelasi tip de ulei) ne-ar putea lamuri daca face la fel. Pare mult intr-adevar, comparand cu ce am scris eu si alti colegi cu 1.0. Dar stiu ca la unele motoare sau uleiuri e considerat normal un anumit consum de ulei in functionare, adica nu unul neglijabil.
                      Pe de alta parte, strict la ce ai scris despre grija ta sa fie nivelul la maxim pe joja, eu zic ca mai bine nu.
                      Te trezesti deodata ca e de fapt peste nivel (din binecuvantate pricini, nu dezvolt) si atunci e mai rau decat in marja min-max.
                      Iarasi nu dezvolt, dar o consecinta poate fi cresterea presiunii in sistem, cu posibile scapari pe la simeringuri, etc. Cel mai vulnerabil si de nedorit, e simeringul de etansare la arborele cotit.
                      Si atunci tot scade nivelul si tot completezi.
                      Sper sa nu fie cazul.
                      ​​​

                      Cum creste presiunea uleiului? Sorbul pompei de ulei trage uleiul de pe fundul baii. Debitul si presiunea pompei nu este proportionala cu cantitatea de ulei...

                      Comment


                      • oBED presiunea de ulei se crează și din mișcarea pistoanelor sus/jos și dacă ai prea mult ulei ai neplăcuta surpriza sa puste furtunele/garniturile.

                        Comment


                        • Nu se creeaza presiune din miscarea pistoanelor. In carter mai creste presiunea ca urmare a scaparilor de gaze de la segmenti si temperaturii. Nu scapa ulei din aceasta cauza, motorul are sisteme de evacuare a gazelor din carter.

                          Comment


                          • Originally posted by danLaza View Post
                            oBED presiunea de ulei se crează și din mișcarea pistoanelor sus/jos și dacă ai prea mult ulei ai neplăcuta surpriza sa puste furtunele/garniturile.
                            Daca manetoanele ajung sa "bata" uleiul, sa il spumeze, atunci apar probleme, dar asra inseamna sa ai foarte mult ulei peste maxim.

                            Comment


                            • Originally posted by oBED View Post

                              Cum creste presiunea uleiului? Sorbul pompei de ulei trage uleiul de pe fundul baii. Debitul si presiunea pompei nu este proportionala cu cantitatea de ulei...
                              Pare simplu, pun sorbul pompei in fantana, scot apa in galeata. Nu le stim pe toate.
                              S-au scris carti, argumentate tehnic si stiintific, nu trebuie neaparat reproduse aici sau interpretate in inteles general.
                              Asa zic specialistii, asa zic producatorii, in rest fiecare se poate conforma sau nu.
                              Crede-ma, cunosc o persoana care punea 1 litru peste, cu explicatia "copilul satul, nu plange".
                              Si era balta sub masina (era sa zic in pat).
                              Expresia era preluata de la mesterul din service si tinea loc de orice manual. Ce argumente ar fi putut clinti aceasta pseudo-teorie ?

                              Comment


                              • salutare,
                                am o problema de ceva vreme. Parbrizul este foarte ulerios pe interior si nu stiu cu ce sa-l sterg. am verificat borcanul cu antigel si este OK. sa fie "vinovata" ultima revizie?

                                rog o solutie...

                                merci

                                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google