Aici s-ar putea sa te inseli pentru ca repet , 1.0 SCE are 90-100 % din cuplu undeva pe la 3500 rot./minut ceea ce este o mare diferenta fata de D4F unde cuplul maxim il atingi la 4250 rot./minut.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by prometheus View PostAici s-ar putea sa te inseli pentru ca repet , 1.0 SCE are 90-100 % din cuplu undeva pe la 3500 rot./minut ceea ce este o mare diferenta fata de D4F unde cuplul maxim il atingi la 4250 rot./minut.Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!
Comment
-
Asta e graficul la 1.2
Deci la plecarea de pe loc esti undeva la curba de 80-85 nm, si tot da in nas cu ac pornit cand e cald, daca nu patinezi ambreiajul destul de mult. Ma indoiesc ca 1.0 are mai mult cuplu in zona aceea de turatii. Am cautat un grafic dyno si la 1.0 dar nu am gasit din pacate.Attached Files
Comment
-
CPA Chiptuning - Motortuning für Ihr Fahrzeug, individuell programmiert. Testen Sie unsere neueste PowerBox, ohne Risiko und mit Rückgaberecht.
Si eu plec de pe la 1100-1200 rpm...unde are cuplu mai mic si de cat 1.4 (deh...are nevoie de supra alimentare ca sa dezvolte cuplu/putere)
Cu 1.4 daca nu aveam AC-ul pornit, pornam de pe la 1000...daca aveam AC-ul pornit pe la 1100-1200 rpm. Si nu, nu sta lumea dupa mine...eu stau dupa lume
Comment
-
Originally posted by hasserro View PostSi cand pleci de pe loc, pleci cu 3000 rpm?
Pai tu cand pleci de pe loc cu 1.2-ul pleci cu 4250 rpm/minut ??
Cuplul la 1.0 sce se obtine muult mai repede(ai mai putine rotatii) fata de 1.2 asta este ideea !Last edited by prometheus; 15 June 2017, 18:20.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by bolovan View Post@razvanCC da...daca rulezi sub 1000 rpm...
@mr.K eu zic ca nu depinde neaparat de putere sau cuplu, ce de cum sunt livrate acestea doua plus sarcina pe care o au. Un 1.5 dci de 65 cp si 160nm nu da in nas la plecarea de pe loc cu masina incarcata si AC pornit. Evident plecarea de pe loc facandu-se corect si elegant, nu ca la raliu, cu acceleratia la pamantLast edited by razvanCC; 16 June 2017, 10:40.
Comment
Comment