Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se face un topic cu consumul 1.0? Evident, poze cu viteza medie etc. 4.4 este un consum excelent

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

    Comment


    • Maine revin cu poze. Sau orice detalii mai vreti, vreau decat sa ajut.

      Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

      Comment


      • intrebare pt posesorii de 1.0.
        Cand porniti aerul, cu masina pe loc, vi s-a intamplat sa mai fluctueze turatiile si sa vibreze putin mai tare?

        Comment


        • Nu, cel puin la mine nu se întâmpl . Maina are 1100 km!

          Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

          Comment


          • Asta se intampla la ori ce motor sub 2L. Trebuie putin sa tureze motorul. iar comprsorul pune ceva sarcina...semnificativa chiar. la peste 2L...tot la fel...dar se simte mult mai putin

            Comment


            • Nu e vb de turat, stiu ca il tureaza putin peste 1000rpm dar odata la 25-30s nu il mai tureaza si scade sub 1000rpm si vibreaza putin mai tare.
              Am 125km acum, poate se rezolva in timp

              Comment


              • Compresorul din cate stiu eu nu este cu geometrie variabila (cel putin la 0.9 si 1.2...si banuiesc ca si la 1.0). Prin urmare, se cupleaza si decupleaza regulat (cat temperatura agutului de racire scade sub X grade)

                Comment


                • Ah am inteles, deci asa trebuie sa faca normal.

                  Comment


                  • ...ca sa nu mai vorbim de ventilatorul de dinaintea radiatoarelor (banuiesc ca e doar unul singur), care porneste si ala cind simte nevoia ori ca sa raceasca radiatorul de AC, ori ca sa raceasca "antigelul".

                    Comment


                    • Don't forget to subscribe to our channel! For comments, more details, pictures and videos: http:/www.turatii.ro

                      Comment


                      • ventilatorul de dinaintea radiatoarelor (banuiesc ca e doar unul singur) adică GMV-ul cu 2 trepte montat după radiatoare (sau mă rog între radiatoare și motorul mașinii)

                        Cu AC pornit GMV pleacă pe treapta 2 când și cât e pornit compresorul de AC, în rest e pornit pe treapta 1 funcție de nevoi
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • dinapoia, da, graba si eroarea mea.
                          doi mari consumatori "invirtiti" de un motor mic in regim de relenti... cam asta-i.

                          Comment


                          • @ravenulz , si la mine se intampla la fel. E normal.

                            Comment


                            • Ma uitai acum cateva minute la clip-urile postate de turatii.ro. Stiu ca nu e ca atunci cand il conduci personal, insa din video-urile postate iti poti face o idee. Consumuri bune, chiar si la 130 km/h, sprinten, zgomotos, insa cand porneste AC-ul, deja consumul creste cu peste 1 litru la 100 km parcursi.
                              La 1.2, consumul cu AC pornit este cu 500-600 ml mai mult fata de AC off.

                              Comment


                              • In medie nu urca cu 1l/100.
                                Mie mi-a crescut media cu fix 0.5% (5.8 in loc de 5.3), desi am mers mai mult in oras, calculat pe 630 km. Ce-i drept si motorul s-a mai lasat. Posibil ca strict pe exterior sa scoti in loc de 4.3 un 5, acolo sa fie diferenta mai mare cu ac, ma refer la medie extraurbana.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google