Salutare, am condus acest motor si nu multumesc.Este lesinat rau, este doar pentru oras.Sunt posesor de 1.2 .
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Eu utilizez zilnic si 1.2 16v ( euro 5) si 1.6 16v (euro 6) si 1.0 SCE..dar 1.2 este ramas in urma..Cel de 1.6 e bun dar FARA functia ECO, insa in oras e tot cam ca si cel de 1.0, no offense..e pretabil pentru drumuri in afara dar se gatuie si el.
Am avut 1.2 si Euro 4, sincer era mai treaz, am avut si 1.2 16v euro 3(un Twingo al sotiei) care chiar mergea vioi, era de vis.
Sincer, daca nu apar alte probleme, cel de 1.0, isi face treaba cu brio pentru banii platiti. Insa trebuie turat si eu nu iau in seama indicatodul de Gear Shift, cere prea repede treapta superioara si apoi ramane lesinat.
Din pacate, aceleasi impresii despre masinile noi sunt si la posesorii altor marci: multa tehnologie, norme de poluare si siguranta suplimentara..sunt bune, nu visam cu ceva vreme la ele, dar sa vedem cum va fi cand
se va trece la mitoare pe benzina cu filtru de particule..
Pana atunci, sa ne bucuram de climatronic, leduri, jante pe 16, semnalizare pe oglinzi,etc..si dati-i talpa la bestia de 1.0 SCE !
Comment
-
Originally posted by adrian.stancu View Posteu am renuntat la ligan si am luat altceva de 140 cp tot benzina ,chiar daca consuma cu 1 litru mai mult, prefer sa am 2500 ture la 130 pe autostrada.
Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by adrian.stancu View PostE bunicel pentru o naveta de maxim 15-20 km. E nasol rau cum se inchid usile si portbagajul la el.
Eu inca sunt multumit de el, la aproape 15.000 Km, si chiar si 700 Km facuti intr-o zi.Last edited by 77sky; 26 February 2018, 00:02.
- Likes 1
Comment
-
Imi pare rau ca inainte sa il cumpar nu am facut drivetest cu el. pur si simplu nu aveau la data aceea. nu vad unde este problema daca mai apare cate unul care spune adevarul despre vestitul logan cu motor 1000 cmc. poate era de la "chederele noi" partea cu inchisul portierelor si a portbagajului. bafta.Last edited by 77sky; 26 February 2018, 00:03.
Comment
-
Originally posted by adrian.stancustapaneste -l sanatos fara reparatii daca il detii. eu doar am zis ce am remarcat in putinul timp cat l-am avut.noroc.
Nu este o problema ca cineva sa isi spuna parerea despre un motor atat timp cat parerea este credibilaLast edited by moru; 25 February 2018, 22:50.
Comment
-
Apropos de colegul care a spus ca motorul este "lesinat rau"...
Nu vreau sa combat nimic, nici sa ridic in slavi aceasta motorizare, deoarece am avut si masini mai puternice, ci as vrea doar sa spun ceva.
Astazi nevasta-mea a plecat la job pentru prima data cu Loganul. Pentru cei care nu-mi cunosc "povestea", masina este in familie de curand, de vineri 16 februarie. Precizez ca sotia conduce 99,99% din timp un Hyundai i10 din 2008 cu motor de 1,1 astfel ca am rugat-o ca dupa ce ajunge la munca (tura de noapte la spital), sa ma sune si sa-mi spuna cateva pareri. Nu mai vorbesc de vremea care e cum e, ca nu cunostea masina, dar si altele...
Indata ce a ajuns in curtea spitalului, avand in vedere ca repet, de aproape 10 ani conduce "buburuza" cu motor de 1100 mi-a spus ca nu i s-a parut atat de puturoasa precum se vaita lumea, ba chiar a facut depasiri destul de lejer, pe scurt ca s-a putut baza pe Logan. Acum n-o fi ea expert auto si nici Titi Aur, dar pentru ca am oscilat intre 0,9 si 1 si pentru ca asta a fost bugetul, referintele n-au fost deloc rele.
Si sincer?
Daca toata lumea este multumita la mine in familie, inclusiv fii-meu pentru ca are priza in spate, atunci de ce sa bag eu bete prin gard? Ca doar nu am luat-o sa fac liniuțe cu ea...
Cam atat.Last edited by IancuMIC; 25 February 2018, 23:28.
Comment
-
Nici eu nu am probleme de genul cu ea, a fost chiar peste asteptari eu mergand cu 1.2.
Daca nu te iei dupa GSI, masina se comporta bine (asa cum spunea si un coleg mai sus). Altfel esti tot timpul subturat. Sfaturile GSI sunt bune doar pentru mersul "ECO". Plus ca e un motor de turatie, si in turatie se simte cel mai bine. Nu ii faci rau daca il turezi pentru ca este un motor mic, proiectat pentru lucrul asta. Nu poate sa traga ca Diesel de la 1800 rpm, e totusi un motor aspirat in 3 cilindri, de doar 1l.
Pentru asta exista 1.5DCi / 0.9 TCe.
Daca ar fi sa o mai cumpar inca o data tot pe 1.0 SCe as merge. Fara nicio ezitare.Last edited by moru; 25 February 2018, 23:39.
Comment
-
-
Originally posted by moru View PostNici eu nu am probleme de genul cu ea, a fost chiar peste asteptari eu mergand cu 1.2.
(...)
Pentru asta exista 1.5DCi.
Daca ar fi sa o mai cumpar inca o data tot pe 1.0 SCe as merge. Fara nicio ezitare.
Cat despre 1,5 DCI si o oarecare comparatie, am avut candva un Renault Symbol tip sedan, dar cum in Germania si Franta nu mai este voie cu astfel de motorizari in centrul oraselor... si cum noi mergem de regula in concedii luuungi de tot din loc in loc, din tara in tara, am taiat din start varianta Logan 1,5 DCI dar si varianta cu GPL, de care apropos, am scapat de curand (Opel Astra Clasic) si care din cate stiti, nu are voie in parcari subterane. Desi putini romani respecta aceasta indicatie.
Originally posted by Daniel90 View PostFoarte realist comentariul de la Cătălin..aceeași afirmație am și eu.. motorul se comporta bine...
Da, se compota binisor spre bine... N-am pretentii sau ma rog, nu mai am pretentiile de acum 10 ani de pilda.
Si asa cum spunea Moru mai sus, nu prea tin cont de indicatiile GSI deoarece ma cam enerveaza si subturez motorul. Bine, nici nu sar de 3000 rpm cat inca este motorul in rodaj dar nici nu merg precum melcul sa incurc circulatia.
Acum sa vedem pe afara cum o fi, la drum lung, dar asta cand s-o face mai cald, asa...
Voi reveni!
Comment
-
Buna ziua!
De ieri sunt posesorului unui Sandero cu motorizarea 1.0 sce.
A fost masina de drive test la o reprezentanta din Ardeal asa ca am achizitionat-o cu ceva kilometri la bord si anume 26.000. Masina am luat-o cu destinatia de a fi folosita in oras.
La o medie de 50,3 km a inregistrat un consum de 4,8 l/100km.
Ca o prima impresie, motorul este unul decent nu mi-a ridicat nici un fel de probleme cand am traversat muntii.
Pentru a vedea comportarea acestuia am profitat ca erau peste 0 grade Celsius afara si am pornit si AC, eu unul nu am sesizat mari diferente cu AC pornit.
In masina am fost 2 persoane adulte trecute de 80 Kg :-)
Am avut in trecut un Logan cu motorizarea de 1.4 iar acum mai am un Logan cu motorizarea de 1.6 16v pe care o sa-l pastrez pentru deplasarile extraurbane, fata de 1.4 diferenta este mare atat ca performana a ansamblului cutie motor cat si din punct de vedere al consumului, motorul de 1 L se tureaza usor, este elastic ajutat bineinteles si de cutia de viteze excelelent etajata (parerea mea :-) )
A fost o placere sa-l conduc si extrauraban, nu am incurcat circulatia am mers normal si am depasit acelo unde s-a impus fara sa am emotii ca nu am rezerve de putere.
In concluzie gama Logan cu aceasta motorizare este una mai mult decat decenta potrivita pentru cei ce nu au in vedere un condus mai sportiv.Last edited by Bobo1973; 11 March 2018, 10:46.
Comment
-
Felicitari, sa-l stapanesti sanatos! Ce varianta/culoare este si la ce pret l-ai negociat pe Sandel? Avand in vedere ca esti printre putinii cu ceva mai multi km, ne poti spune daca e ista ceva trecut in manualul mazinii, de genul lucrari si/sau piese pe garantie?
Comment
-
Multumesc!
In istoric a avut o chemare in service pentru schimbarea volantei, nu ca defect.
Alte interventii nu a avut iar pretul a fost de 7000 euro.
Masina este Laureate cu jante din aliaj, MediaNav cu hartile incluse si camera plus senzori pentru mersul cu spatele.
Comment
Comment