Asta ca să vezi că nu sunt atât de îngust încât să nu văd și părțile proaste ale mașinii pe care o conduc.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by IancuMIC View PostRepet; lasati alte marci in pace, polemicile cu iz de flame si concentrati-va discutiile despre motorul de 1l de la dacia.
Micile neintelegeri transati-le pe privat si nu faceti varza aici.
Multumesc pentru intelegere.Last edited by IancuMIC; 1 May 2018, 23:40.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Va rog fara posturi tendentioase care au ca scop iritarea userilor si evident declansarea de polemici neprincipiale care degenereaza in rafuieli personale.
Prin urmare, va rog sa va cenzurati posturile si scutiti moderatorii de interventii in cadrul discutiilor dintre voi.
Multumesc pentru intelegere.Last edited by IancuMIC; 2 May 2018, 20:17.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Urmaresc acest topic...
Eu am inteles un lucru: consumul lui bate orice motorizare de la Dacia pana in acest moment, nu?
Cum se comporta fata de 1.4 mpi?
Nu de alta dar parca vad ca va veni momentul sa-si schimbe si ai mei masina....
Daca la Anu' va mai fi rabla....un SL ar fi 5500 EUR.
Daca iau pe al lor 1000-1500 EUR ma declar multumit.
Comment
-
-
Pai, daca vinzi si loganul vechi, iesi la un pret bun.
Un alt sfat: cauta destocari ale Dacia, adica masini noi la care sa beneficiezi si de tichet si de reducere suplimentara..
Inteleg ca inca nu ai facut un test drive cu bestia de 1.0..in afara de tremuriciul specific motoarelor in 3 pistoane, e chiar ok, dar presupun ca te-ai obisnuit, ai deja exemplarul in 3 pistoane cu turbina..
Comment
-
Salut
Revin cu ceva impresii privind acest motoraș de 1.0. Astăzi pentru prima dată am simțit limitarea și cu toate că spuneam că nu este mare diferență între vechiul 1.6 si acest motor, în anumite condiții diferența este sesizabilă. Ca să dau un exemplu concret astăzi la 30grade pe autostrada pe o distanta de aproximativ 20km viteza 110-120km/h si AC-ul pe auto cuplarea AC-ului care se făcea la interval de 40-50s se simțea din plin cum motorul nu mai are putere de parcă cineva ar trage ușor frâna de mână, de putere la accelerație nici nu mai vorbesc aproape că nici nu se simte că accelerezi cu pedala la podea.
Sunt deacord ca acest motor este foarte potrivit pentru trafic urban atât pentru dinamica cât și pentru consum deja când se depășesc 80-90km/h nu mai face față dacă mai ai si AC pornit ca să nu mai zic ca daca vrei să faci o depășire este destul de riscant în aceste condiții dacă nu-ți iei măsurile necesare datorită puterii de care dispui.
Am vrut sa fiu obiectiv si cred ca si alții posesori ai acestui motoraș sunt de aceeași părere
Comment
-
As vrea sa mint dar asta e realitatea am simțit-o pe propria piele si vreau sa fiu obiectiv pentru ca viitori posesori ai acestui motoraș să știe la ce sa se aștepte. Eu circul preponderent urban peste 80% din drumuri dar dacă aș fi folosit mai mult extraurban as fi ales cu siguranță alt motor, acesta nu este făcut pentru drumuri lungi la viteze mai mari
Comment
-
mr.K ai ramane uimit, dar la 0.9 cand nu esti in modul eco si mergi cu viteza constanta pana in 90-100km/h (de exemplu autostrada)...tot ce se vede este o crestere subita a consumului instantaneu...adevarat, daca in timpul asta accelerezi sau ai viteze mai mari de 90-100km/h este alta mancare de peste...se simte, si se simte bine. Probabil calculatorul are un sistem de compensare (in sensul ca injecteaza ceva mai multa benzina...ca sa compenseze pierderea din compresor)
Cu in modul eco, in tr-a II pe la 2300 rpm este cel mai haios...ca incetineste destul de agresiv
Comment
Comment