1.0 pe Golf e TSI si e mai sprinten ca 1.0 sce pe Logan. E vorba de cuplu la turatii joase la turbaciune, care la 1.0 sce nu prea exista.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
1.0 TSI de pe Golf intrece si 0.9 TCE, cred ca se referea la 1.4 aspirat vandut pana la Golf 6, care chiar e foarte incet (un amic are un Golf 6 cu asa ceva), exact ca 1.0 SCE.
Diferenta e ca 1.0 SCE e pus pe o masina autohtona de la care n-ai mari pretentii, dar cand faci 14 secunde pana la 100 intr-un Golf e cam prea de tot, loganistul cu 1.6 16v pare monopost de F1.
Comment
-
Motorizarea asta o alegi doar daca esti masochist.
Masina asta nu are nici un fel de demaraj, trebuie sa fii foarte atent daca ai de gand sa faci o depasire. Ma amuza cand citesc la superlativ despre ea.
Ai 97Nm la 3500 ture. Comparati cu Logan 1.4 cu 112Nm la 3000 ture, masina mai usoara cu vreo 100 kg, despre care l-a vremea ei s-a spus ca este submotorizata.
La 4000 de ture ai vreo 55Hp. Dupa 3000 de ture motorul suera in masina zici ca ai dat drumul al aspirator. Daca nu i-ar fi scos 1 cilindru ar fi fost ok.
Cat despre consum, eu am reusit sa scot minim 5,5%. Extraurban consuma in jur de 6,5; cu masina incarcata am sarit si de 7. In oras in jur de 10. Consumuri foarte mari.
Cu Solenza am scos 5,4 - maxim 6,1 extraurban si cu Logan 1.2 : 5-5,2 l/%.
Daca masina este incarcata si mergi un pic si mai tare consumul sare foarte mult in sus.
Deci pe scurt, minusuri : motor de putere mica, consum mare, tinuta de drum slaba, comfort in scaune scazut, comenzi neasezate ergonomic.
plusuri:imi place cum amortizeaza denivelarile.
Comment
-
E bine macar că următorul lui post o să vina prin 2019. Consum în oraș de 10?! Poate o fi având apucături de Duster...eu merg in București și crede-mă că nu am ajuns la 10 niciodată. Poate doar cel instant ... Dar n-a nu am decât 9000 km cu ea poate myx2 are mai mult și e mai avizat.
Apropo la minusurile enumerate, mă întreb, la celelalte motorizări ai butoanele așezate mai ergonomic? Sau alt tip de scaune?
Comment
-
Am vazut ceva filmulete pe YouTube. Nu e chiar aa de rau cum e descris.
Dupa ce imi vine o sa-i fac tot felul de filmulete si le pun pe YouTube.
Mrk are ceva prezentari pt cei ca mine
Trimis de pe al meu Redmi Note 4 folosind Tapatalk
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Yoda devreg,nu provoc incerc sa combat niste idei cu argumente. Oricum eu sper că orice om sănătos la cap care vrea să-și ia mașina merge la test drive și nu se ia după ce scriem noi pe forum , in materie de păreri. Sa.zici că ai consum de 10l în oraș cu un motor de 1.0 e un pic absurd. Poate o fi testat pe colinele Romei, mai știi...
Comment
-
Este foarte ok acest motoraș. Ca fost posesor de 1.6 8v nu m-a dezamăgit la regimul în care îl folosesc. Este adevărat au fost câteva situații în care se simte lipsa de putere si parca as fi vrut mai mult dar sunt conștient că are doar 75cp. În privinta consumului mediu este cu cel puțin 2-2.5l mai mic decât la 1.6
Apropo de drive test eu am cumpărat-o fără să fac vreun drive test cu acest motor si nu regret deloc. Am stat în cumpănă dacă sa aleg un 0.9 varianta mai cheala sau 1.0 varianta full fiind aproximativ la același preț. Am ales dotările si comfortul în locul motorizariii si nu-mi pare rău
Comment
-
[QUOTE
Deci pe scurt, minusuri : motor de putere mica, consum mare, tinuta de drum slaba, comfort in scaune scazut, comenzi neasezate ergonomic.
plusuri:imi place cum amortizeaza denivelarile.[/QUOTE]
PS : este exact invers, eu cred ca vorbesti din auzite , am detinut 1,4 si stiu ce zic( peste 100k km).
-10% pe oras poate cu 2 masini adunat consumul, eu nu am reusit sa sar de 6,5 in conditii de bara la bara,ore de varf Pitesti,30 grade.Last edited by alex1ioan; 1 June 2018, 22:57.
Comment
-
Am fost cam taios, pentru ca am citit cateva review-uri, toate super-pozitive, care o laudau mai mult decat merita. La unul din ele, pe un site de profil spunea ca are un cuplul bun pentru ca are distributia pe lant.
In oras, in ultimii ani consumul a crescut mult la orice masina pentru ca au devenit mult mai aglomerate.
Scaderea cilindreei nu duce automat la scaderea consumului. Uneori, in situatii de sarcina mai mare, vit. mai mare il creste. In schimb duce in medie la scaderea fiabilitatii. La fel, cresterea exigentelor de poluare, euro mai mare se face sacrificand puterea si fiabilitatea.
Motorul 1.4 MPI euro 2 de pe Solenza era mai potent decat 1.4 euro 4 de pe Logan.
La motorul de 1.2 mi-a placut consumul. Pentru cineva care merge mult pe nationala/oras si conduce mai batraneste este excelent. Plus fiabilitate. Motor aspirat clasic.
Motoarele in 3 cilindrii au avut probleme de fiabilitate la toate marcile. Nu este usor sa faci un motor in 3 cilindrii. Apar probleme de trepidatii, etc. Am condus o masina careia i s-a infundat un injector. Consum mare, putere redusa simtitor.
Producatorii auto europeni sunt obligati sa vanda masini a caror capacitatate cilindrica sa nu depaseasca o anumita valoare in medie. (Cifra aceasta se micsoreaza anual sau la cativa ani). Pentru a-si putea vinde masinile mainstream fara modificari, toti producatorii recurg si la promovarea variantelor submotorizate.
alex1ioan, 10% la o vit. medie de deplasare de 18km/h. dist medie fara oprire 2km+.
O fi avand masina aceasta o problema la consum, in rest imi mentin parerea.Last edited by myx2; 1 June 2018, 23:11.
Comment
Comment