@catalonia, parcă îl citesc pe Mr. K...
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Despre performante si comfort iarasi este discutabil: depinde fiecare ce i-si doreste si ce posibilitati are.
Si eu mai tin troaca Opel 1.2 aspirat care inca e OK dar merg din ce in ce mai rar cu ea (in service nu este nevoie). E alta viata in Sandarica cel nou.
@sadicu, cati km ai cu 1.0 sce?
@alex, o sa citesc si eu ce ai scris pe forum si o sa-ti spun pe cine cred eu ca citesc parcurgandu-ti posturile.
Comment
-
Că suntem în jurul consumului, eu am acum 6,3 la aproape 9000km cu urban in București. Am avut clima pornită tot timpul și nu am mers niciodată econom
Comment
-
Fiind un motor relativ nou , singura varianta este sa asteptam si sa vedem ce se intampla. Va tin la curent dupa ce o sa am o parere relevanta despre motor.
Trimis de pe al meu Redmi Note 4 folosind Tapatalk
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Originally posted by catalonia View PostNici atat, avea varianta de 80 CP, probabil Golf V, nu chiar troaca.
Sunt sigur ca o sa ne spuna cu ce l-a impresionat Loganul fata de Golf, eu cred ca nu o sa-l impresioneze decat cel mult cu consumul.
Stai sa vezi 1.0 de 75CP.
Trebuia sa cumperi 0.9.
Pentru mers bara la bara prin oras sunt OK, doar pe autostrada isi arata limitele mari.
Comment
-
Pentru cei care încă mai pun la îndoială acest motor bombă / petardă / ascuțitoare în gen "e prea nou, mai vedem după", de parcă ar fi ultimul motor din lume făcut din chirpici...
Ați avut cumva curiozitatea să vă uitați și pe alte forumuri (alte branduri auto) și să citiți despre motoarele de 1.0? Ah, nu? Păi să vă uitați, dragilor! Sau dacă nu o veți face, vă spun eu... Din ce cauză numai la noi sunt "probleme" sau supiciuni și la alții nu?
La fel și cu interiorul de la Logan. Este IDENTIC cu cel de la Skoda Fabia, fix același material, doar că alora nu le pute, pe când nouă da... Noi am fi vrut cu 7.000-10.000 euro să luăm cel puțin Jaguar sau Bentley!
*scuze pentru off topicul din partea a doua a postării de care presupun că ați fost profund oripilați iar acum mă acuzați că încalc grav regulamentul (de parcă asta ar fi problema noastră), dar este cam aceeași treabă, aceeași gândire pur românească gen "la alții e șmecherie, dar la noi este prostie"Attached Files
Comment
-
Aici ai mare dreptate. Din păcate nu suntem noi dacă am fi altfel!
Am un Opel Corsa cu motor Z10XEP folosit pentru oraș. Față de Sandero Stepway doar aerodinamica e mai bună, în rest e net inferioară!Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!
Comment
-
@Catalin S., iarasi vorbarie multa idei transmise putine.
Poti intelege partea cu postatul informatiilor cat mai apropiate de realitate? De aici a pornit totul. Dar eu cred ca am lamurit-o si putem trece peste.
@sadicul a inteles si a nuantat cele spuse initial ca sa priceapa tot prostul (ca mine, de exemplu). Degeaba poluezi threadul cu subiecte adiacente. Hai sa ramanem la subiect.
Cred ca am concluzionat ca motorul este bun, mai ales ptr oras, nu mai zic ptr taxi si daca e condus relativ normal. Mai ramane sa vedem la fiabilitate cum sta, dat fiind ca e un motor nou.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
În familie mai există și Hyundai i10.
Da, da, tot cu motor de 1.0... și care tocmai a împlinit 10 ani. A fost luat de nou de la reprezentanță și m-a dus mai peste tot prin țară, dar și în afara ei, cel mai lung drum măsurând undeva la ~3000 km. Acesta are undeva la 115.000 km și merge de rupe, fraților... dar la Logan, hmm, mai vedem. Dacă face bum?
Adică Renault în comparație cu Hyundai este mai prost, mai puțin fiabil sau cum?
Originally posted by Silviu View PostPoti intelege partea cu postatul informatiilor cat mai apropiate de realitate? De aici a pornit totul. Dar eu cred ca am lamurit-o si putem trece peste.
Altfel spus nu am voie să-mi spun punctul de vedere, să răspund contestatarilor care oridecâteori apar pe forum afirmă că au dubii în ceea ce privește motorul de 1.0? Wow!
Lăsați-mă, fraților să vorbesc, să scriu, că doar nu fac reclamă la filme porno și nici nu înjur guvernanții pe acest topic. Unii au fost suportați ani de zile, cică "for fun" sau pentru că "sarea și piperul pe forum", dar cum apare unul cu idei pertinente, cum îi dăm la glezne...
Serios acum....
RELAX! Prea multă încruntare în zona asta de parcă astea ar fi problemele noastre.
Comment
-
Baieti,
Calm. Nu inteleg datu' la glezne.. Cred ca toate parerile referitoare la acest motor trebuie ascultate / citite. Chiar nu inteleg arogantele,mistorurile, si "strigaturile". Chiar e necesar sa fie si alte discutii in afara celor de respect. In fond (nu fund) suntem posesori de Logan si e normal sa ne spunem parerile intr-un mod civilizat si nu cred ca este vreunul mai destept decat celalalt, poate mai informat... dar atat. nimic mai mult.
Referitor la motor asa cu spuneam timpul ne va spune daca este fiabil sau nu. In acest moment este in "test" pe banii clientului.
Multumesc,
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
La ttaota lumea..
Motivatia este relativ simpla: ieftin si rapid. Prin urmare, nu-ti permiti sa testezi foarte mult motoarele (testarea cere timp si costuri). Iar cum piata cere permanent noutati dar si la preturi mici...toata lumea testeaza mai putin (toti producatorii au diverse probleme la motoare...chiar din motivul asta)
Comment
-
Consider că aceasta afirmație este irelevantă. Sună un pic a știre bombă precum textul pus pe burtierele galbene la unele televiziuni, dar nu este.
Dacă ar fi s-o luăm așa, tragic vorbind, testele pe banii clientului au apărut încă în antichitate când s-au bătut primele monede, ba chiar în comuna primitivă când schimburile erau pe bază de troc. A spune că motorul de 1.0 este test pe banii clientului, presupune din start că nu avem deloc încredere în Dacia / Renault.
La fel de bine am putea să "testăm" pe banii noștri orice produs, unde la început ne asumăm o eventuală victorie, afacere bună, dar la final, în caz de nemulțumire sau țeapă, dăm vina pe producător. Mai ține, cred, și de ce săpături facem înainte și de cât de tare ne documentăm până să facem acest pas, de aplecat urechea și ar mai fi.
Așadar nu cred că este "politically corect" să afirmăm că este test pe banii clientului și că este o practică a Dacia / Renault.
Comment
Comment