Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai sa fim mai pozitivi. Eu cand mi-am luat vechiul 1.4 (in 2007) nu am stat prea mult pe ganduri (doar l-am comparat cu Clio Symbol si Astra Classic - dar am ales Dacia). Nu am facut test, nu am intrat pe niciun forum. Masina a fost si este exceptionala in raport cu asteptarile mele si in conditiile in care eu utilizez masina (adica foarte putin).

    Comment


    • Catalin deocamdata nu ai probleme si sper sa nu ai vreodata. Dar daca ar fi sa ai probleme sunt convins ca parerea ta ar fi alta. Eu am patit-o cu 2 masini si nu doresc la nimeni asa ceva.

      Comment


      • Niciun producator auto nu risca sa puna pe piata motoare pentru a face teste pe banii clientilor. Mai intai un motor este testat pe standuri dupa care face milioane de km pe diferite masini si conditii diferite de utilizare care sa acopere cat mai mult posibil realitatea pana sa fie pus in productia de serie.
        Fiabilitatea in timp depinde foarte mult si de modul in care este intretinut respectivul motor daca sunt respectate intervalele de revizie, consumabilele folosite si modul in care este folosit.
        Este adevarat ca pot aparea si defecte de calitate care pot duce la defectarea unui motor dar aici este vorba si de noroc.

        Comment


        • Probabil au testat motorul pe un banc ceva pret de vreo sa zic maxim 20k , dar avand in vedere un alt exemplu tot din ograda lor si anume Easy-R la care utilizatorii mai ales de pe benzinare s-au plans cu trepidatii la plecarea de pe loc , si n-au fost putine cazurile , ma face sa cred ca aceasta cutie nu a fost testata , absolut deloc ! , sa ai atat de multi cu probleme imediat ce lansezi cutia pe piata spune ceva de grija fata de client. Jalnic. S-au tot laudat cu teste de x.00 k facuti pe te miri unde , dar realitatea asta este , 0 teste, s-au facut de ras la modul cel mai penibil cu easy-R , pai daca era testata pe bune , utlizatorii n-ar mai fi intampinat aceste defecte, ca s-a schimbat furnizorul la ambreiaj , nu ma intereseaza pe mine in calitate de client acest lucru , bun , ai schimbat furnizorul la o anumita piesa faci teste din nou sa te asiguri ca este totul ok , ai probleme pe partea de soft cu cutia , nu lansezi produsul , astepti pana il perfectionezi. Asta inseamna Dacia ! Din acest motiv ma face sa cred ca nici acest 1.0 SCE nu s-a testat suficient de mult .Nu sunt paranoic , inteleg cand producatorul descopera un defect ascuns la un anumit model comercializat si decide sa-l cheme in service pentru remediere , aici a fost vorba de testare minimalista , probabil doar au testat sa vada ca intra totusi in viteza si ca se misca masina , atat.

          Sa vedem si ce fiabilitate va avea ,in opinia mea nu-l vad bine la acest capitol , are o curba de cuplu mai bine gandita pentru ca majoritatea il folosesc in zona de 2000-3500 de ture , unde are cuplu cat decat fata de raposatul 1.2 la care trebuie turat pana la 4250 rpm ca sa simti ca te misti cat de cat decent, ceea ce iti da impresia ca este mai fasnet decat 1.2 D4F, insa per total are aceeasi CP ba chiar cuplu mai mic.
          Last edited by prometheus; 4 June 2018, 13:25.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Baieti,

            sunt sigur ca ar trebui sa ne facem probleme pentru alte lucruri la acest Logan. 100% o sa cada vopseaua sau alte componente mai repede decat acest motor.

            din ce am citit sunt tot felul de plangeri referitoare la acest aspect (vopsea proasta)

            )

            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

            Comment


            • Daca-mi permiteti, motorarasul este deja in exploatare de vreo 3-4 ani la Renault pe modelul Twingo, model comercializat cu precadere in partea de vest a Europei (este si in varianta cu 4 portiere)..
              Deci nu suntem chiar primii cobai..pe langa faptul ca motoarele se testeaza de producator..
              In plus, acum toata lumea are si 3 ani garantie, sa ne amintim ca in primii ani era DOAR 1 an sau 3 la cei cu extinsa deci nu cred ca Renault ar fi pus niste resturi la vanzare.
              Si ca remarca suplimentara, platforma (solutiile tehnice) la Logan a fost mereu cele de la Twingo..cu care nu au dat gres.

              Comment


              • Originally posted by prometheus View Post
                Probabil au testat motorul pe un banc ceva pret de vreo sa zic maxim 20k , dar avand in vedere un alt exemplu tot din ograda lor si anume Easy-R la care utilizatorii mai ales de pe benzinare s-au plans cu trepidatii la plecarea de pe loc , si n-au fost putine cazurile , ma face sa cred ca aceasta cutie nu a fost testata , absolut deloc ! , sa ai atat de multi cu probleme imediat ce lansezi cutia pe piata spune ceva de grija fata de client. Jalnic. S-au tot laudat cu teste de x.00 k facuti pe te miri unde , dar realitatea asta este , 0 teste, s-au facut de ras la modul cel mai penibil cu easy-R (...)

                Sa vedem si ce fiabilitate va avea ,in opinia mea nu-l vad bine la acest capitol , are o curba de cuplu mai bine gandita pentru ca majoritatea il folosesc in zona de 2000-3500 de ture , unde are cuplu cat decat fata de raposatul 1.2 la care trebuie turat pana la 4250 rpm ca sa simti ca te misti cat de cat decent, ceea ce iti da impresia ca este mai fasnet decat 1.2 D4F, insa per total are aceeasi CP ba chiar cuplu mai mic.
                Aceasta cutie Easy-R este o varianta a cutiilor folosite in urma cu 15-20 de ani (poate si mai mult)pe modelele Renault. Cum de acolo nu au fost atat de multe reclamatii? Sau altfel spus, cum de nu au mai fost atat de penibili? Pentru ca, in acea perioada, aceasta cutie avea o vechime mai mica. Sansele sa apara niste enigme pentru Renault, erau mai mari. In plus, este o cutie arhicunoscuta de ingineri... dupa atatia ani. Si totusi in realitate cutia asta ii face pe multi soferi sa injure. Deci eu cred ca "problemele" sunt in alta parte, nu neaparat la cutie in sine. Vremurile s-au schimbat, industia auto s-a schimbat... suntem mai ecologici de exemplu.
                Cat despre al doilea paragraf, poate ca 1.2 pe hatie pare mai ok. Dar la 1.0 SCe cutia are alt reglaj. O cutie etajata bine, poate diminua acest "handicap".

                Comment


                • Originally posted by vali2008 View Post
                  Daca-mi permiteti, motorarasul este deja in exploatare de vreo 3-4 ani la Renault pe modelul Twingo, model comercializat cu precadere in partea de vest a Europei (este si in varianta cu 4 portiere)..
                  Chiar mai mulți ani, vreo 5, dacă ar fi să mă raportez la Twingo-urile cumpărate de o firmă cu care am colaborat prin 2013...
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • Originally posted by augustus8186 View Post
                    Niciun producator auto nu risca sa puna pe piata motoare pentru a face teste pe banii clientilor. Mai intai un motor este testat pe standuri dupa care face milioane de km pe diferite masini si conditii diferite de utilizare care sa acopere cat mai mult posibil realitatea pana sa fie pus in productia de serie.
                    Fiabilitatea in timp depinde foarte mult si de modul in care este intretinut respectivul motor daca sunt respectate intervalele de revizie, consumabilele folosite si modul in care este folosit.
                    Este adevarat ca pot aparea si defecte de calitate care pot duce la defectarea unui motor dar aici este vorba si de noroc.
                    Aici o parere matura . Felicitari Augustus .
                    Posesori de 1.0 sce , mergeti cu incredere la drum .
                    Last edited by georgstelsib; 4 June 2018, 15:49.

                    Comment


                    • De acord si eu cu Augustus (poate mai putin cu faza de testare: timpul si costurile tind sa fie tot mai mici).
                      @LauCalin. Pe forumul Renault sunt useri ce s-au plans de acum 4-5 ani de probelmele imperechierii asteia (si nu este cutia). Dar despre Easy-R este alt topic.
                      @Qberk. Foarte obiective toate observatiile in opinia mea. Mai degraba vor cadea altecele decat motorul. Sincer cred ca vei fi multumit de masina.
                      Motorul 1.0 sce este unul de turatie. Exploatat corect si intretinut cred ca va duce mult si bine.
                      Poate doar dinamica masinii ar fi discutabila. Dar unii nu sunt multumiti nici cu 300 CP, iar altii se descurca si cu 75CP.
                      Sunt doar simple opinii. Timpul le va confirma sau infirma.

                      Comment


                      • Cutia de viteze de pe 1.0 sce e cea mai slabuta dintre cele montate pe Logan.
                        Schimbi prost treptele, nu ai precizia dorita, schimbatorul ala da impresia de ieftineala totala.

                        Comment


                        • Iz de " bat prin gard". Sper sa nu se obosească nimeni să-ți de-a" replica".

                          ........"dea"....
                          Last edited by alex1ioan; 8 June 2018, 00:20. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Nici nu e nevoie de replica, e doar feelingul meu. Cutia zici ca are sincroanele defecte, asa schimba.
                            Vad ca ai avut si 1.4 inainte. Pai cutia de la 1.4 e peste cutia de la 1.0.

                            Comment


                            • Salutare! Parerule pot fi subiective, dar mi se pare ca functioneaza foarte bine, nu agata, isi face treaba.Eu am avut si 1.4, utilizez si 1.2 si 1.6 16v si diesel de 1.5 si inainte sa iau 1.0 am probat si mi-a placut..sincer mi se pare un pas inainte..

                              Comment


                              • Probabil ca cele 2 masini 1.0 sce cu care am mers aveau cutia defecta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google