Hai sa fim mai pozitivi. Eu cand mi-am luat vechiul 1.4 (in 2007) nu am stat prea mult pe ganduri (doar l-am comparat cu Clio Symbol si Astra Classic - dar am ales Dacia). Nu am facut test, nu am intrat pe niciun forum. Masina a fost si este exceptionala in raport cu asteptarile mele si in conditiile in care eu utilizez masina (adica foarte putin).
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Niciun producator auto nu risca sa puna pe piata motoare pentru a face teste pe banii clientilor. Mai intai un motor este testat pe standuri dupa care face milioane de km pe diferite masini si conditii diferite de utilizare care sa acopere cat mai mult posibil realitatea pana sa fie pus in productia de serie.
Fiabilitatea in timp depinde foarte mult si de modul in care este intretinut respectivul motor daca sunt respectate intervalele de revizie, consumabilele folosite si modul in care este folosit.
Este adevarat ca pot aparea si defecte de calitate care pot duce la defectarea unui motor dar aici este vorba si de noroc.
Comment
-
Probabil au testat motorul pe un banc ceva pret de vreo sa zic maxim 20k , dar avand in vedere un alt exemplu tot din ograda lor si anume Easy-R la care utilizatorii mai ales de pe benzinare s-au plans cu trepidatii la plecarea de pe loc , si n-au fost putine cazurile , ma face sa cred ca aceasta cutie nu a fost testata , absolut deloc ! , sa ai atat de multi cu probleme imediat ce lansezi cutia pe piata spune ceva de grija fata de client. Jalnic. S-au tot laudat cu teste de x.00 k facuti pe te miri unde , dar realitatea asta este , 0 teste, s-au facut de ras la modul cel mai penibil cu easy-R , pai daca era testata pe bune , utlizatorii n-ar mai fi intampinat aceste defecte, ca s-a schimbat furnizorul la ambreiaj , nu ma intereseaza pe mine in calitate de client acest lucru , bun , ai schimbat furnizorul la o anumita piesa faci teste din nou sa te asiguri ca este totul ok , ai probleme pe partea de soft cu cutia , nu lansezi produsul , astepti pana il perfectionezi. Asta inseamna Dacia ! Din acest motiv ma face sa cred ca nici acest 1.0 SCE nu s-a testat suficient de mult .Nu sunt paranoic , inteleg cand producatorul descopera un defect ascuns la un anumit model comercializat si decide sa-l cheme in service pentru remediere , aici a fost vorba de testare minimalista , probabil doar au testat sa vada ca intra totusi in viteza si ca se misca masina , atat.
Sa vedem si ce fiabilitate va avea ,in opinia mea nu-l vad bine la acest capitol , are o curba de cuplu mai bine gandita pentru ca majoritatea il folosesc in zona de 2000-3500 de ture , unde are cuplu cat decat fata de raposatul 1.2 la care trebuie turat pana la 4250 rpm ca sa simti ca te misti cat de cat decent, ceea ce iti da impresia ca este mai fasnet decat 1.2 D4F, insa per total are aceeasi CP ba chiar cuplu mai mic.Last edited by prometheus; 4 June 2018, 13:25.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Baieti,
sunt sigur ca ar trebui sa ne facem probleme pentru alte lucruri la acest Logan. 100% o sa cada vopseaua sau alte componente mai repede decat acest motor.
din ce am citit sunt tot felul de plangeri referitoare la acest aspect (vopsea proasta)
)
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Daca-mi permiteti, motorarasul este deja in exploatare de vreo 3-4 ani la Renault pe modelul Twingo, model comercializat cu precadere in partea de vest a Europei (este si in varianta cu 4 portiere)..
Deci nu suntem chiar primii cobai..pe langa faptul ca motoarele se testeaza de producator..
In plus, acum toata lumea are si 3 ani garantie, sa ne amintim ca in primii ani era DOAR 1 an sau 3 la cei cu extinsa deci nu cred ca Renault ar fi pus niste resturi la vanzare.
Si ca remarca suplimentara, platforma (solutiile tehnice) la Logan a fost mereu cele de la Twingo..cu care nu au dat gres.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostProbabil au testat motorul pe un banc ceva pret de vreo sa zic maxim 20k , dar avand in vedere un alt exemplu tot din ograda lor si anume Easy-R la care utilizatorii mai ales de pe benzinare s-au plans cu trepidatii la plecarea de pe loc , si n-au fost putine cazurile , ma face sa cred ca aceasta cutie nu a fost testata , absolut deloc ! , sa ai atat de multi cu probleme imediat ce lansezi cutia pe piata spune ceva de grija fata de client. Jalnic. S-au tot laudat cu teste de x.00 k facuti pe te miri unde , dar realitatea asta este , 0 teste, s-au facut de ras la modul cel mai penibil cu easy-R (...)
Sa vedem si ce fiabilitate va avea ,in opinia mea nu-l vad bine la acest capitol , are o curba de cuplu mai bine gandita pentru ca majoritatea il folosesc in zona de 2000-3500 de ture , unde are cuplu cat decat fata de raposatul 1.2 la care trebuie turat pana la 4250 rpm ca sa simti ca te misti cat de cat decent, ceea ce iti da impresia ca este mai fasnet decat 1.2 D4F, insa per total are aceeasi CP ba chiar cuplu mai mic.
Cat despre al doilea paragraf, poate ca 1.2 pe hatie pare mai ok. Dar la 1.0 SCe cutia are alt reglaj. O cutie etajata bine, poate diminua acest "handicap".
Comment
-
Originally posted by vali2008 View PostDaca-mi permiteti, motorarasul este deja in exploatare de vreo 3-4 ani la Renault pe modelul Twingo, model comercializat cu precadere in partea de vest a Europei (este si in varianta cu 4 portiere)..
Comment
-
Originally posted by augustus8186 View PostNiciun producator auto nu risca sa puna pe piata motoare pentru a face teste pe banii clientilor. Mai intai un motor este testat pe standuri dupa care face milioane de km pe diferite masini si conditii diferite de utilizare care sa acopere cat mai mult posibil realitatea pana sa fie pus in productia de serie.
Fiabilitatea in timp depinde foarte mult si de modul in care este intretinut respectivul motor daca sunt respectate intervalele de revizie, consumabilele folosite si modul in care este folosit.
Este adevarat ca pot aparea si defecte de calitate care pot duce la defectarea unui motor dar aici este vorba si de noroc.
Posesori de 1.0 sce , mergeti cu incredere la drum .Last edited by georgstelsib; 4 June 2018, 15:49.
Comment
-
De acord si eu cu Augustus (poate mai putin cu faza de testare: timpul si costurile tind sa fie tot mai mici).
@LauCalin. Pe forumul Renault sunt useri ce s-au plans de acum 4-5 ani de probelmele imperechierii asteia (si nu este cutia). Dar despre Easy-R este alt topic.
@Qberk. Foarte obiective toate observatiile in opinia mea. Mai degraba vor cadea altecele decat motorul. Sincer cred ca vei fi multumit de masina.
Motorul 1.0 sce este unul de turatie. Exploatat corect si intretinut cred ca va duce mult si bine.
Poate doar dinamica masinii ar fi discutabila. Dar unii nu sunt multumiti nici cu 300 CP, iar altii se descurca si cu 75CP.
Sunt doar simple opinii. Timpul le va confirma sau infirma.
Comment
-
Salutare! Parerule pot fi subiective, dar mi se pare ca functioneaza foarte bine, nu agata, isi face treaba.Eu am avut si 1.4, utilizez si 1.2 si 1.6 16v si diesel de 1.5 si inainte sa iau 1.0 am probat si mi-a placut..sincer mi se pare un pas inainte..
Comment
Comment