Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by mr.K View PostUnui somer neamt ii e mai usor decat tie sa-si ia Dacia aia, ca tot ne place sa spunem ca nemtii se bat pe Dacia.
Cat castiga un somer in DE?
~~~~
1.0 Sce e bun pentru oras si probabil va prinde la taxi. Am vazut unul la AE (Timisoara) saptamana trecuta, erau toti in jurul lui. Se pare ca da e scump la vedere.
Sent from my iPhone using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Cat castiga un somer in DE?
1.0 Sce e bun pentru orasLast edited by Fanez; 20 May 2017, 20:36.
Comment
-
Deci cat? Sau vorbim fara sa stim?
E complet fals, ce spune mr.K, ca un neamt cu somaj isi cumpara mai usor un logan ca unul din noi prezenti in discutie. (Nu vorbim de minimul pe economie aici).
~~~~
Probabil ca ai dreptate doar ca pe afara mai ai de facut si depasiri si nu cred ca te ajuta prea mult motorul.
Sent from my iPhone using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
La asta vroiam sa ajung. Acum coreleaza cu ce a zis mr.K si trage o concluzie ... (exclude-l pe cel cu 3000euro salar ca sigur nu ramane somer daca e dat afara). Cu 500-600euro nu-ti permiti lejer nici macar un Logan ...
In fine. Suntem off-topic. Eventual putem continua pe celalalt thread.
Sent from my iPhone using TapatalkI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Repere ale motorului 1.0 SCe:
Arborele cu came dublu deasupra capului
- plăcerea de conducere
- Cuplu mai mare la turații reduse
- Consumul redus de combustibil
Blocul motorului din aluminiu, capul cilindrului, tava de ulei și carter
- Reducerea greutății (-20 kg)
Cilindrul cu acționare cu lanț de distribuție (fără curea de distribuție)
- Durabilitate îmbunătățită
Carlige DLC (Diamond-Like Carbon), inele piston și tundere variabilă a supapelor
- Mai puțină frecare
- Consumul redus de combustibil
Cilindrul capului cu capac din plastic amortizat cu aer
- Reducerea greutății
Galeria de evacuare integrată în capul cilindrului
- Reducerea dimensiunii
- Flux mai rapid de gaze de eșapament
- Mai puține emisii
Furci de legătură
- Rezistență îmbunătățită
- Mai puține vibrații
- Consumul redus de combustibil
Oțeluri forjate din oțel
- Rezistență îmbunătățită
Pompa de deplasare variabilă
- Consumul redus de combustibil
Scuze pt traducere. Google translate...1.4 8v killing beast
Comment
-
Am mers in seara asta cu un Logan 1.0 sce (taxi) si mi s-a parut foarte ok motorizarea pentru oras, cel putin, cu 5 persoane chiar se misca. Il auzeam pe sofer laudandu-se la un prieten care m-a insotit in taxi cu cu consumuri de 4% si comportament asemanator cu 1.2_16v. Deci, prinde si motorizarea asta.
Comment
-
1.2 16v era destul de sensibil. Daca 1.0 sce e mai durabil si ofera aceleasi performante atunci e un pas inainte. Consumul mic e bonus.
Tehnologia vvt are un efect destul de bun cam la toti constructorii.
Numai cine nu vrea sa vada progresul, nu il vede.
Asa era si atunci cand a aparut 0.9 tce, dar in timp utilizatorii au confirmat ca e un motor ok cu performante decente si destul de rezistent.Logan GPL 1.4
Comment
-
Am mers in seara asta cu un Logan 1.0 sce (taxi) si mi s-a parut foarte ok motorizarea pentru oras, cel putin, cu 5 persoane chiar se misca. Il auzeam pe sofer laudandu-se la un prieten care m-a insotit in taxi cu cu consumuri de 4% si comportament asemanator cu 1.2_16v.
Oamenii au tendinta sa supraaprecieze orice lucru nou.
Pe un taximetrist ce ai vrea sa-l intereseze acum cat masina e noua, decat consumul?
Comment
-
Legat de motorul 1.0 SCE, am observat ca pentru Romania, motorul are emisii CO2 de 120 ,dar pe pe Germania si Franta, nivelul de noxe e de 117; iar viteza max pt Romania e de 151, pe Germania si Franta de 158..
Nu e acelasi motor?
Am urmarit si pentru Logan, la francezi e la fel ca la SAndero, dar la nemti Loganul nu se comercializeaza..
Comment
Comment