If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Revin cu pareri depspre acest 1.0Sce. Am reusit sa parcurg 500 km cu acest motoras iar la prima vedere sunt multumit. Pana acum , desi nu am depasit cele 3200 Rpm m-am miscat foarte bine in oras fara probleme. Am facut si 150 km in afara si tinand cont de trafic, drumuri , limita de viteza, masina isi face treaba asa cum trebuie. Totusi sunt sceptic referitor la consum/schimb ulei. Acest motoras pare/este unul de turatie (probabil dupa 1500 km o sa incep sa trag de el) si nu prea m-as increde in ceea ce mi-a spus cel de la Dacia (dealer) cum ca nu ar trebui sa consume deloc ulei. Ramane de vazut. Referitor la directie / franare / "stat" pe drum, pana acum pot spune ca este destul de stabila (100 km/h a fost viteza maxima), directia mi se pare putin ciudata avand in vedere ca la fiecare denivelare simt ciudat volanul, mai ales la trecerile de poduri pe acele portiuni lasate pentru dilatare, franarea este OK sistemul de franare Galfer isi face treaba si este de calitate (lucrez in domeniu si stiu ca sunt destul de buni pe parea asta de franare), dar sunt putin ingrijorat de praful care il lasa placutele de frana ( poate e doar la inceput desi nu ar trebui sa fie atata praf. Statul pe drum? Acest aspect o sa-l povestesc dupa ce voi face un drum Caransebes - Mangalia. Tot atunci o sa povestesc despre consum.
o zi buna.
2000 km, uleiul aceeasi culoare, acelasi nivel(stiu, e prematur pt o concluzie,dar cred ca ziua buna se vede de dimineata ).
Nu mi-as face griji daca ar fi folosita masina pentru plimbare, dar cand lucrezi cu ea nu mai poti fi linistit cand ti se spune ca poti sta 2 luni pana se inlocuieste motorul, masina fiind imobilizata in acest timp in service. Aviz celor care circulati mult in oras, verificati uleiul macar o data la 5000 km nu asteptati revizia linistiti.
mi-am calcat pe orgoliu si am saltat joja cea datatoare de insomnii.
Last edited by alex1ioan; 29 June 2018, 09:50.
Reason: Automerged Doublepost
Salut.
La mine după 3000km nivelul la ulei pe joja este la maxim la fel ca atunci când am luat-o si culoarea uleiului aproximativ aceeași. Masina este folosită în regim normal nu o menajez dar a văzut și 4500-5000rpm ocazional. Foarte mulțumit de ea pe ansamblu
Asta e sigur explicatia, altfel nu vad cum Nu se zgarceste uzina la ulei, cand pune, pune , nu se joaca. Doar la strop-gel a fost pe sponci, 3 jeturi....
Cu stropgelul cred că depinde si de perioada anului când este cumpărată și cât a fost plimbată prin parc dacă a fost perioada de iarnă sau nu...probabil că unii dealeri mai completează si ei...eu am avut destul stropgel cred că aproape plin abia de vreo lună s-a terminat. Masina fabricata aprilie 2017, facturată la dealer noiembrie 2017 si pusa in circulație de mine în ianuarie 2018
Engine type B4D
Engine type and suffix B4D400
Gearbox type JH3
Gearbox type and suffix JH3372
0,9 TCe JH3 336
1,2 E6 JH3 360
Eu sunt paralel in ceea ce priveste codurile de motoare si cutii dar pe net am gasit o fisa tehnica de unde am luat informatia. Daca este sau nu corecta nu am de unde sa stiu.
Insa pentru un lucru bag mana in foc. In industrie nu pot exista doua repere, subansamble, ansamble, dispozitive etc care au coduri identice 100% daca au chiar si cea mai mica diferenta constructiva. Un reper care are o simpla modificare fata de cel din care deriva va primi obligatoriu inca din faza de proiectare o alta codificare iar ansamblul care-l contine va fi si el in mod cert recodificat.
Pentru noi, ca simpli utilizatori, nu are absolut nicio importanta insa pentru specialisti este esential sa poate identifica corect absolut orice piesa, subansamblu sau ansamblu care intra in componenta unei masini.
Am si eu un pitic, sunt curios sa stiu daca este adevarat ca la masinile cu Easy-R carcasa cutiei de viteza este modificata pentru a permite pozitionarea calculatorului.
Nu ! Este optim , mai ales daca faci "off road" . Nici sorbul pompei nu va ra mane fara ulei si nici nu-l va barbota arborele cotit. Bineinteles la inclinari extreme , ceea ce nu va fi cazul la masina ta ( de altfel la nicio masina actuala).
Este optim . Am explicat de ce este optim . Este optim inclusiv pentru cataratul pe munte si la coboratul in panta mare . Sunt convins ca el a inteles . Tu ai o problema in a intelege sensul unei fraze si a intelege mecanica fluidelor intr-un motor auto.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment