4000 de km deja dupa 3 saptamani, 3000km cu gpl, consum mediu 6.0 pe bord, vreo 8 pe GPL. Decent. Dar e cam deranjant cuplul ala lipsa la turatie mica. Urc o panta maricica la garaj si trebuie acum sa o urca mai repede, sa fie mai turat motorul, altfel nu o urca.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
@ CostiC. Super post.
Scoala te invata (mai mult sau mai putin, depinde). Experienta se dobandeste si te ajuta. Sunt si situatii cand 4x4x... si sute de cai putere nu sunt de ajuns.
Dar e adevarat ca uneori si la Sanderica al meu as dori un cuplu mai mare si cativa caluti in plus. Iar electronica uneori ne ajuta, alteori ne limiteaza.
Asa cum ai spus: important e sa-ti cunosti masina, sa stii ce poate si eventual sa fii multumit cu asta.
Orice lucru are avantaje si dezavantaje.
Multi kilometrii fara probleme si incidente.
Comment
-
@alex1ioan, aceeași problema și la dokker 1,6 16v 104 CP, cu un cuplu de 150 Nm, pana nu dezactivezi ESP nicio șansă să ieși din noroi sau sa urci o panta cu iarba, ca în exemplul tău. E bun ESP, însă trebuie să ai și un buton on/off la nevoie, poate ar trebui a și Dacia sa ia în considerare, ca feedback.
Comment
-
Mulțumesc aris86
Nu mai condusesem mașina cu ESP dar eram destul de informat de pe forum cu privire la turația optimă pt a patina. Pur și simplu nu am reușit
Să-mi fie rușine
PS: Aviz amatorilor de "combinații" de-astea nemaiîntâlnite.
Originally posted by alex1ioan View PostMulțumesc aris86
Nu mai condusesem mașina cu ESP dar eram destul de informat de pe forum cu privire la turația optimă pt a patina. Pur și simplu nu am reușit
Să-mi fie rușine
PS: Aviz amatorilor de "combinații" de-astea nemaiîntâlnite.
Comment
-
Originally posted by CostiC View PostIndiferent de motor , iarba uda se coporta ca zapada afanata iarna. Daca masina mai este si goala ai toate sansele da derapezi. Referitor la scoala de soferi, cred cu tarie ca experientele de genul derapari / alunecari / frane bruste etc. le obtii doar conducand. Cu siguranta nu le vei invata la scoala de soferi. Doar experienta din fiecare zi te ajuta sa fii mai bun si sa-ti cunosti masina mai bine, sa stii ce poate in fiecare moment.
Referitor la Loganul cu motorasul de 1.0, dupa cei 1500 km sunt relativ multumit. Pentru infrastructura pe care o ofera Romania este o masina decenta. Singura chestie care nu imi place (dar o asum fiinca stiam de problema inainte de a lua masina) este puterea care se dezvolta dupa pornirea AC-ului. Masina merge dar chinuit rau de tot. Daca vrei sa faci depasiri trebuie sa tragi de motoras relativ mult. In acest moment cam asta ar fi singura chestie / opinie legata de motor.
o zi buna!
Comment
-
Salutare,
Revin cu informatii legate de Logan 1.0 Sce. Am fost in concediu cu masinuta si am avut de parcurs 1420 km. Caransebes-Craiova-Pitesti-Mangalia si retur. Masina a fost incarcata pana la refuz de bagaje (cei casatoriti stiu ca daca-i oferi sotiei loc de depozitare gol ea il va umple in 5 secunde, (bine ca nu am avut si remorca dupa mine )).
Puncte pro:
- consum deosebit de bun (5,3 se vede pe filmuletul postat la sectiunea de consum)
- tinuta la drum buna (nu am avut acele dureri de spate pe care le aveam la L1 dupa o anumita perioada) , vizibilitate OK , lumina faruri decent spre bine
- mers pe autostrada foarte bine. 110-140 fara probleme (sincer nu ma asteptam la asta).
- comenzile raspund prompt.
- am avut niste franari bruste de la 80 km/h si s-a comportat bine spre foarte bine.
- ca orice masina noua nu sunt probleme de suspensii si oricat de rau a fost drumul nu m-a scuturat mai tare sau mai incet, facand comparatie cu alte masini (am avut norocul sa conduc mai multe masini noi la firma la care lucrez)
- spatiu suficient pentru 2 adulti si un copil (8 ani).
- pozitia la volan relativ buna (spun relativ buna fiinca dupa vreo 300 de km as fi vrut sa pun mana pe o cotiera (pe care nu o am in momentul acesta)
- claxonul mutat pe volan este un lucru extraordinar...
Puncte contra.
- zgomotul .... este destul de mare zgomotul ambiental. Daca ai norocul sa mergi pe un drum cu griblura poaspat pusa esti mancat.. Nu mai auzi muzica in masina.
- Depasirile cu AC pornit necesita multa indemanare , atentie si rabdare. Trebuie sa duci motorul catre 5000 de ture cu treapta 3 dupa care treapta 4 etc. Pleaca foarte greu de la 70km/h.
- lipsa carenajelor se simte din plin la drumuri lungi. zgomotul de apa / pietris / este mult amplificat. banuiesc ca si protectia caroseriei are de suferit.
- desi poti merge in curbe si cu viteze de 100 km / h (clar depinde cat de periculoase sunt curbele) nu este recomandat. se inclina foarte tare.
Per total sunt multumit de masina (multe dintre neajunsuri le-am asumat cand am optat pentru Dacia). Insa trebuie sa recunosc ca mi-a depasit asteptarile pana in acest moment. Aveam o impresie destul de proasta despre Logan , insa, pana acum aceasta impresie nu a fost justificata. Mi-a depasit asteptarile in multe privinte.
O zi buna
p.s : scuze daca am greseli de exprimare/ortografie.... am scris in graba...
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Total deacord cu tine CostiC. Pentru ceea ce oferă Logan L2 este un pas important înainte fata de L1 si in cei aproape 5000km pe care i-am făcut cu ea în aproape toate condițiile posibile de drum, anotimp, etc mi-am făcut o părere foarte bună despre mașină sper doar să fie cel puțin la fel de fiabila în timp ca si L1 care pentru noi românii de rând a fost desemenea o mașină foarte buna si inca mai este.
Numai bine si la câți mai mulți km!
Comment
-
Am scris aceste pareri deoarece atunci cand m-am hotarat sa devin proprietar de Logan am gasit foarte putine informatii.
Poate ajuta pe cineva. O sa fac si un tutorial pentru YouTube
O seara buna
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Mulțumesc pt părere, am crezut că sunt singurul care acuza aceste sintome. E neplăcut sa auzi așa ceva la o mașină nouă. Cam așa se auzea la cel vechi când avea joc in capul de bara.
Așteptăm și alte păreri sa ne facem o idee daca "așa face ele".
Comment
-
dizy82 nu stiu de ce ti se pare asa de nemaipomenit. Sistemul e o porcarie plus ca la ora asta nu cred ca gasesti fara. E mai degraba o belea de care nu scapi la masini noi decat o facilitate sau ceva util.
Cu caseta s-a mai discutat, se poate regla foarte usor.
Comment
Comment